Kot študentsko delo sem včasih pomagala v kakšni trgovini in vem veliko zgodbic z reklamacijami. Delala sem več ali manj v raznih trgovinah z oblačili in moram rečt da več kot polovica reklamacij se je izkazalo za neupravičene - večinoma kot napake pri vzdrževanju ali uporabi. Pa so tudi prišle stranke ki so se dobesedno drle na nas da smo mi krivi za neko napako (npr. če pereš barvasto perilo in ga pustiš stati se lahko na neko oblačilo prime barva drugega - potem ne moreš reklamirati tistega na katerega se je barva prijela - npr. če pereš belo s črnim - pa saj verjetno veste kaj mislim) in klicale poslovodjo, skratka dobesedno želele neupravičeno izsiliti nazaj svoj denar.
Tako da jaz bi rekla da najbolje kar lahko naredite preden greste reklamirat stvar je globoko vdihnite in mirno zahtevajte reklamacijski zapisnik - vem kako je na drugi strani in najhujše je če se nekdo pride kregat s tabo čeprav nisi nič kriv. Je pa res da brez poslovodje se ponavadi ne sme narediti nič, ker na tak način res lahko ostaneš brez študentskega dela.
Aha še to... zakaj sploh se dela reklamacijski zapisnik? Menda se je dogajalo da so kakšne stranke kupile stvar v sredo in jo nosile 3 dni, prinesle nazaj v ponedeljek in želele zamenjat za drugo - zato je zdaj bolj uraden postopek.
Peace, love & understanding
:) 

































mi tega ne moremo itd. 


. Pa v Muellerju imajo tudi opozorilo pri blagajni, da maskar ne menjujejo.
. 


. Ali je potem možno nesti nazaj v npr. Muller ali Limoni, DM ipd., da vzamejo nazaj in ti vrnejo denar? To sem tolikokrat zasledila po tujih YT videih in blogih (sploh nemških), da so punce nesle izdelek nazaj, ker so bile totalno razočarane nad njim.

Ampak to je komplet subjektivno in odvisno od lastnih pričakovanj do določenega izdelka, ki pa so lahko včasih zelo nerealno visoke
. Hmmm... čisto sem zmedena
.
. Hvala ti za odg.

Ker to kar so mi mojga popravli so več škode nardili, ki pa se je na žalost pokazala po izteku garancije (ki pa je bila le 7 dni po popravilu)