rabim en nasvet ... v pennyblack sem kupila eno lepšo majico iz svile in viskoze. ko sem jo v trgovini probala mi je bila res lepo prav, lep model, skratka super. cena 70€, to je manj super ... ampak res lepa in ob enem univerzalna majica za sto kombinacij, zato sem jo tudi kupila.
potem sem jo imela pa dve uri oblečeno in se je raztegnila v širino na vsaki strani za vsaj dva centimetra in popolnoma izgubila obliko. ker se je raztegnila v širino mi je postala tudi prekratka. z njo nisem počela nič drugega, kot da sem dve uri sedela na kavi. zato sem šla v trgovino in povedala, da se mi to ne zdi normalno in če jo lahko reklamiram.
seveda jo vrnit nisem mogla, ker je bila že nošena, zamenjat za drugo stvar tudi ne, se pravi je ostala samo reklamacija, prodajalka pa mi je že na začetku povedala, da to verjetno razlog za reklamacijo ne bo mogel biti ampak, da jo bo skupaj z reklamacijskim zapisnikom poslala v ljubljano, kjer rešujejo reklamacije in me po tem obvestila o razpletu.
jaz se pa ne morm sprijaznit s tem, kaj se je z majico zgodilo ... tudi če jo bom oprala in se bo skrčila nazaj, se bo ob naslednjem nošenju po eni uri z njo zgodilo enako, kaj naj pa recimo počnem v njej naslednjih 7 ur v službi ... v takšni raztegnjeni ne morem bit, poleg tega pa potem postane še prekratka.
na majici ni bilo nikjer nobenega opozorila, da bi se lahko nadpovprečno razgetnila in izgubila obliko, kroj ... v glavnem majica po eni uri nošenja postane nenosljiva.
rabim nasvet, ali imam kakšno možnost, če reklamaciji ne ugodijo. se pravi, da mi ne odobrijo dobropisa, menjave ipd. ali lahko naredim še kaj? ne morem se namreč sprijaznit, da bi lahko majico, ki stane 70€ (sicer pa tudi, če bi stala manj, bi bila škoda, če se jo ne da nosit) in, ki sem jo kupila z namenom, da jo bom lahko še celo veliko kombinirala, nosila eno uro, potem bo pa do naslednjega pranja praktično nenosljiva.