Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Napake na oblačilih/obutvi

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
**gi
Starost: n/aPridružen: 31. okt 2006Prispevkov: 17Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 18:27
Povezava do prispevka
quote:22fdb9e78e="Lai Ming"Sicer pa, če je na blagu kaka napaka, morajo dati popust oz. blago
umakniti iz prodaje (imam naštudiran Zakon o varstvu potrošnikov ).

 
Poveš kaj več o tem? Ali vsaj kak link, kjer bi si tudi drugi lahko prebrali?
0
Nazaj na vrh
Trinity
Starost: 43Pridružen: 27. sep 2004Prispevkov: 442Kraj: Okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 19:17
Povezava do prispevka
Hmm, zanimivo. že večkrat sem jaz ali kakšna prijateljica v Mangu naletela na poškodovano blago, pa niso nikdar hoteli dati popusta, kaj šele blago umakniti iz prodaje. 
Best men are like coffee: rich, warm and can keep you up all night!
0
Nazaj na vrh
bushbaby
Starost: n/aPridružen: 4. apr 2004Prispevkov: 4438Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 19:26
Povezava do prispevka
Ronza, ker gre za tujo verigo, običajno ni težav (velja kot za H&M ipd.), se pa velja pogovarjati samo s kako poslovodkinjo, ker so prodajalke običajno popolnoma nedovzetne v tej smeri. V skrajnem primeru lahko najaviš, da boš pisala na "centralo".
[size=9:391e3108a4]Half a bee, philosophically
Must ipso facto half not be.
But half a bee has got to be.
A vis a vis its entity- d you see?
[/size:391e3108a4]
0
Nazaj na vrh
candy
Starost: 43Pridružen: 27. avg 2004Prispevkov: 11856Kraj: KoperStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 20:50
Povezava do prispevka
Ronza še zmeraj lahko rečeš, da je bilo za darilo in da ni prava velikost  pa prej poglej da nimajo tiste, ki kao ti iščeš. 
0
Nazaj na vrh
*urška*
Starost: 41Pridružen: 31. jan 2005Prispevkov: 4944Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 21:08
Povezava do prispevka
Jaz bi rekla, da sem dobila za darilo in da mi pač ni všeč, in bi prosila, če lahko dajo dobropis.
0
Nazaj na vrh
LIVvy
Starost: 42Pridružen: 4. jan 2006Prispevkov: 4786Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 21:49
Povezava do prispevka
Moj fant je prejšnji teden kupil v Transportu znižane čevlje, ki pa so bili zadnji par (prodajalka je klicala tudi v druge poslovalnice, tako da gre res za zadnji par v celi verigi trgovin). Po samo dnevu nošenja so mu spredaj, kjer je jezik, razparali po šivu. Ta teden jih bo nesel reklamirat.
 
Mene pa zanima, kaj mu lahko ponudijo, ker mu ne morejo dati novega enakega para, saj so razprodani. Ali jih mogoče popravijo na svoje stroške? Vrnjen denar, dobropis ali kaj podobnega mu ne diši, ker je zaljubljen v tiste čevlje in se jim ne bi rad odrekel. Rad bi imel točno tiste, vendar ne strgane.
0
Nazaj na vrh
offo
Starost: 123Pridružen: 30. jan 2007Prispevkov: 2298Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 21:58
Povezava do prispevka
Po ZVPot lahko zahteva:
1. znižanje kupnine (s tem ostaja pri kupoprodajni pogodbi);
2. popravilo;
3. razdor pogodbe - vrnitev kupnine in kupec vrne prodano stvar;
4. novo stvar.
"I don't think, I just walk." (Paris Hilton)
"Če ti, povem po pravici, sploh ne vem kaj bi in kok bi kej mazal." (neznani avtor)
0
Nazaj na vrh
LIVvy
Starost: 42Pridružen: 4. jan 2006Prispevkov: 4786Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 22:20
Povezava do prispevka
Offo, hvala
 
Aha, se pravi, da glede na želje mojega fanta prideta v upoštev točki 1 ali 2. Glede znižanja kupnine sem samo malo skeptična, ker se mi zdi, da nanjo prodajalci težko pristanejo in moraš biti precej vztrajen in tečen.
Pa velja tudi tako za nazaj, ko se napaka pokaže šele po dnevu nošenja in ne že takoj v trgovini?
Znižanje kupnine velja tudi, če je bila stvar že prej znižana (kupljena na razprodaji)? Jo morajo potemtakem še dodatno znižati, če ima napako? In o kakšnem procentu znižanja kupnine govorimo?
0
Nazaj na vrh
offo
Starost: 123Pridružen: 30. jan 2007Prispevkov: 2298Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 22:42
Povezava do prispevka
Vidš, to je pa pravni standard.
Težko je rečt, ker je od primera do primera različno. S temi stvarnimi napakami je lahko tudi zelo zapleteno, pa dokazovanje izvedenca, pa drugo....

Prepričan sem, da če si jih res želi, da izbere popravilo. Ker ne more obdržat stvar popravljeno in še znižat kupnino.
Vsekakor pa mora priti do konsenza med obema strankama pogodbenega razmerja.

V kolikor si čevljev res tako želi, svetujem popravilo.
Sicer pa razdor pogodbe.

In da, četudi je napaka nastala šele doma, je še vedno stvarna napaka.
Upam, da sem razjasnil...
Lp.
"I don't think, I just walk." (Paris Hilton)
"Če ti, povem po pravici, sploh ne vem kaj bi in kok bi kej mazal." (neznani avtor)
0
Nazaj na vrh
LIVvy
Starost: 42Pridružen: 4. jan 2006Prispevkov: 4786Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 22:51
Povezava do prispevka
Jaz sem mu itak že takoj predlagala popravilo na njihove stroške, če si čevlje res želi, samo nisem bila prepričana, če je to sploh mogoče. Sedaj vidim, da je. Hvala še enkrat.

offo je napisal/aKer ne more obdržat stvar popravljeno in še znižat kupnino.
To mi je seveda jasno, saj sem že zgoraj napisala o točki 1 ali 2. Bova poskusila najprej z eno in potem še z drugo varianto, če na tisto uho ne bodo slišali.

0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. mar 2007 13:43
Povezava do prispevka
Pri meni se je tudi enkrat nekaj sparalo pri čevlju, so dali zašit na svoje stroške in je bilo OK. Nič komplicirali, bilo je pa v Peku. Pa tudi zadnji par.
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. mar 2007 3:37
Povezava do prispevka

Mene pa bega nekaj pri 37.b členu ZvPOT:

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. 

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kakšno vlogo igra ta točka oz. teh 6 mesecev? Razumem seveda jo, ampak ne vidim bistva, saj ni nikjer drugje v 37. členu določeno, da je npr. za uveljavljanje stvarne napake bistveno, da je le-ta obstajala že pred izročitvijo ... Zakaj torej poudarjenih teh 6 mesecev?

(Link do celotnega ZvPOT je tukaj: http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288 )

Imam pa še eno konkretno vprašanje:

Znanka je februarja 2006 kupila notesnik, kateremu so se v zadnjem mesecu začele izbrisovati črke na tipkovnici - tipke torej postajajo vedno bolj črneee, brez naše lepe abecede  Vsa nesrečna mi je povedala, da je garancija (12 mesecev) potekla in da sedaj ne more nič storiti.

Glede na to, da lahko potrošnik uveljavlja pravice ALI iz garancije ALI iz ZvPOT, mislim, da bi lahko brez problema podala reklamacijo in se sklicevala na stvarno napako (ne pa na garancijo). Ali pač ne?  

0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. mar 2007 11:57
Povezava do prispevka
Staša, pogoj za uveljavljanje pravic na podlagi stvarne napake je, da je napaka obstajala že ob nakupu. 
V ZvPOT sicer to nikjer izrecno ne piše, vendar pa glej 4. točko 37. člena, ki pravi:
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona,
ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
OZ pa pravi v 458. členu, 1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki
jih je stvar imela takrat,ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na
to, ali mu je bilo to znano ali ne. 2)Prodajalec odgovarja tudi za
tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prišla na
kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.

Bistvo določbe, ki si jo citirala, je torej v tem, da se v prvih 6 mesecih od nakupa po
samem zakonu šteje, da je napaka obstajala v času nakupa in če
prodajalec trdi nasprotno bo moral to dokazati. Če pa se bo
napaka pojavila kasneje, torej, ko mine rok 6 mesecev, je breme dokazovanja na kupcu.

Torej, če pogledamo še konkretno situacijo tvoje znanke, lahko seveda
uveljavla pravice iz naslova stvarne napake, obvestiti mora prodajalca
v 2 mesecih od kar je odkrila napako, vendar pa bo breme dokazovanja,
da je napaka obstajala že ob nakupu oz. da izvira iz vzroka, ki je
obstajal ob nakupu, na njeni strani. Mislim pa, da glede tega ne bodo
komplicirali, saj je očitno, da je za to kriva kakovost materiala
tipkovnice oz. barva črk in ni sama zakrivila izbrisa črk.
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. mar 2007 13:52
Povezava do prispevka
Anastazija, pa veš, da sem še pogledala to točko (Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe OZ ...)  in pomislila, da morebiti OZ določa kaj v zvezi s tem, ampak sem bila prelena, da bi šla pogledat (glej uro mojega posta :D)
 
Zdaj mi je pa popolnoma jasno. Hvala ti
Nazadnje urejeno 8. mar 2007 16:58; skupaj popravljeno 1 krat
0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. mar 2007 14:06
Povezava do prispevka
Ni kaj. Sem pa opazila zgodnjo oz. pozno uro  tvojega posta, si ti kar nočna ptica.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Napake na oblačilih/obutvi
Stran 4 od 8
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Majska polna Luna bo vstopila v intenzivni, transformativni znak Škorpijona in nam prinesla močno energijo "spusti".