Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Napake na oblačilih/obutvi

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Suzek
Starost: 44Pridružen: 10. apr 2005Prispevkov: 1960Kraj: Breg pri PolzeliStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 9:37
Povezava do prispevka
Nima ne slipa ne nič. 1x je že nesel nazaj, pa ga je gladko odslovila, da rabi račun in da ona ne more za nazaj gledat in je obupal. Zdaj pa me prav drži, da bi se šla kregat.
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 9:49
Povezava do prispevka
Suzek, daj pokliči dežurnega tržnega inšpektorja, takoj ti bo povedal, kaj lahko storita.
 
Tole je tel.št., žal pri sebi nimam direktne, te bodo pa prevezali. Če se ne motim, dežurni inšpektor dela do 11h:
01/ 280-8700
 
Staša, mislim, da bi slip moral zadostovati, vsaj toliko da ti poiščejo v rač. Je pa vprašanje, koliko bi jih bilo pripravljenih to storiti ...
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 10:27
Povezava do prispevka
Ja, Lai Ming, verjetno res nihče ...
 
Suzek, sporoči prosim, kaj si izvedela.
0
Nazaj na vrh
Suzek
Starost: 44Pridružen: 10. apr 2005Prispevkov: 1960Kraj: Breg pri PolzeliStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 11:19
Povezava do prispevka
Pravkar sem govorila s tržnim inšpektorjem. V mojem primeru se ne da rešit nič, ker nimam ne računa, ne slipa, skratka nobenega dokazila o nakupu. Pomagal bi točen datum nakupa, ampak je potem spet dobra volja prodajalca, če bo pogledal transakcije na tisti dan. Rok za prijavo napake pri prodajalcu je dva meseca in potem lahko zahtevaš povračilo kupnine ali nov izdelek. V 8 dneh ti morajo podati odgovor. Tržni inšpektor pa ukrepa lahko le v primeru, da prodajalec ne poda odgovora.
 
Hvala Lai Ming Smile
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 11:42
Povezava do prispevka
Smile Suzek, kaj pa izpisek iz banke? Tam piše, kdaj je bil nakup opravljen. Čeprav verjetno res mora biti vsaj en pildek kot potrdilo.
0
Nazaj na vrh
Suzek
Starost: 44Pridružen: 10. apr 2005Prispevkov: 1960Kraj: Breg pri PolzeliStatus:Offline
Objavljeno: 23. okt 2007 13:22
Povezava do prispevka
Mislim celo, da je ravno tiste čevlje plačal z gotovino  No zdaj povsod sama vzamem njegov račun in ga hranim.
0
Nazaj na vrh
Suzek
Starost: 44Pridružen: 10. apr 2005Prispevkov: 1960Kraj: Breg pri PolzeliStatus:Offline
Objavljeno: 5. nov 2007 20:14
Povezava do prispevka
Hmmm, a se da kaj narediti v primeru, da po enodnevnem nošenju ugotoviš, da so ti škornji preveliki? Nosila sem jih zunaj in se pozna.
0
Nazaj na vrh
Mimi_M
Starost: 45Pridružen: 13. dec 2005Prispevkov: 2127Kraj: PrimorskaStatus:Offline
Objavljeno: 5. nov 2007 20:16
Povezava do prispevka
ma bi rekla da ja, saj jih lahko neseš nazaj.
V družini imamo eno trgovino s čevlji in vem, da še po xy mesecih vzame čevelj nazaj, če pride do ugotovitve, da kaj ni OK.
"Odločimo se, da je nekaj mogoče in da hočemo to storiti, pa bomo našli tudi način."
(A. Lincoln)
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. jan 2009 17:49
Povezava do prispevka
Ne najdem primerne teme, pa bom kar tukaj vprašala.
 
Koliko časa so v garanciji sončna očala? Imam pa račun, kupjene 8.8. 2008, že kmalu po nakupu se je nad desno šipico začela delat majhna razpoka, pa niso nič padle na tla, niso me tiščale, da bi zaradi tega počile, enostavno ne vem ali je slab material ali kaj. In ta razpoka se je širila, sem mislila it nazaj v trgovino, pa sem kar malo pozabila.
 
Danes po določenem času odprem etui in so šle narazen.
 
Lahko kaj uveljavim z računom? Kupljene pa so pred 5 meseci.
0
Nazaj na vrh
candy
Starost: 43Pridružen: 27. avg 2004Prispevkov: 11856Kraj: KoperStatus:Offline
Objavljeno: 4. jan 2009 18:40
Povezava do prispevka
Alena, kar nesi nazaj v optiko, bodo naročili dobavitelju nova. Vsaj tako je prav, da storijo, če želijo obrdržati zadovoljne stranke. Kolikor mi je znano naj bi proizvajalec držal pri sebi rezervne dele nekje 5 let, drugega ne vem.
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. jan 2009 22:46
Povezava do prispevka
Hvala Candy. Upam, da se bo dalo kaj rešit. Bi iste imela, samo upam, da ne bo isto potem. No, bom videla če bom kaj opravila v prihodnjih dneh.
0
Nazaj na vrh
Navy
Starost: n/aPridružen: 13. jul 2008Prispevkov: 1578Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. jan 2009 7:41
Povezava do prispevka
Jaz sem si včeraj v Mangu ogledovala kavbojke, ki pa so poleg zadrge imele roza madež. Prodajalko sem vprašala, če je od zadrge in je pritrdila, zanimivo pa je, da ostale številke teh hlač tega madeža niso imele. Ko se zadrgo zapne, se madeža ne vidi , je bil pa viden ko so bile hlače na obešalniku.

Vzela sem jih, ker so mi bile zelo všeč in so bile zadnja številka. Vprašala sem, če mi jih bodo zamenjali, če se bo slučajno izkazalo, da je madež od česa drugega ali pa da se bo širil pa je rekla naj jih v tem primeru prinesem in bodo naredili reklamacijo.

Ne vem ali so bile včeraj prodajalke v Mangu slabe volje zaradi razprodaj, samo glede na to, da sem redna stranka v tej poslovalnici Manga, me je odnos malo razkuril. Ampak to je že za v drugo temo.
0
Nazaj na vrh
Eowyn
Starost: 41Pridružen: 8. jan 2005Prispevkov: 1214Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 22:05
Povezava do prispevka
Želela bi preveriti "govorice", ki sem jih izvedela danes. In sicer baje imajo v Emporiumu občasno kar malo problemov z ženskami, ki nosijo nazaj kupljena oblačila (in imajo seveda tudi račun) in jih želijo menjati zaradi določene napake (strgano po šivu, zmuckano,...). To ne bi bilo sicer nič nenavadno, vendar pa gre za izdelke, ki so jih kupile v roku dveh let nazaj. In glede na zakon jim v Emporiumu tudi denar vrnejo.
Sem šla potem brat zakon in očitno to kar drži.

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katerojo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu moralabiti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem alimodelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajnoblago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav označilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti zoglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajodoločbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določadrugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iznaslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dvehmesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, očemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim jesklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljenastvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki sepokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalcazahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejozaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogočeomejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kotje določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Glede na označen člen, bi rekla da je potem res, da lahko v roku dveh let potrošnik uveljavlja napako, čeprav sama še nikoli nisem slišala, da bi nekdo po npr. enem letu in pol nesel nazaj v trgovino majico, ker se je ta pač strenala.

Kaj pravite na to poznavalke zakona?
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. jan 2009 23:02
Povezava do prispevka
Eowyn je napisal/a

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljenastvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki sepokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.



Bistvo je v tretjem odstavku, ki pomeni, da si po šestih mesecih ti (kupec) dolžan dokazati, da je napaka obstajala že ob prehodu nevarnosti (torej ob nakupu). V prvih 6 mesecih ti tega ni potrebno dokazovati, ker že po zakonu šteje, da je napaka obstajala ob prehodu, po tem roku pa do dveh let pa mora to dokazati kupec.

V praksi bo po šestih mesecih težko dokazati, da se ti je majica sparala zato, ker je bila slabo zašita ... So pa kakšni drugi primeri, ko bi se dalo.
0
Nazaj na vrh
Eowyn
Starost: 41Pridružen: 8. jan 2005Prispevkov: 1214Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 10. jan 2009 11:59
Povezava do prispevka
Hm, verjetno res. Vendar je prodajalka iz Emporiuma sama nekako rekla, da tistim, ki se spoznajo na ta zakon in po možnosti še malo zagrozijo z inšpekcijo vedno vrnejo denar, ker ne želijo imeti problemov. Samo po mojem če naletiš na prodajalko, ki je o zakonu dobro poučena je težko dobit nazaj denar.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Napake na oblačilih/obutvi
Stran 6 od 8
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Majska polna Luna bo vstopila v intenzivni, transformativni znak Škorpijona in nam prinesla močno energijo "spusti".