Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Napake na oblačilih/obutvi

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 12:07
Povezava do prispevka
no to Smile se mi je zdelo! Wink
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 41Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 12:11
Povezava do prispevka
Ampak v primeru, ki ga navaja rene, gre za stvarno napako (če upoštevam to, kar je napisala). Tudi pri stvarni napaki je upravičena do menjave. Pravzaprav takrat, ko ti nekaj ni všeč, nisi upravičen do ničesar, je le dobra volja prodajalca, da ti stvar zamenja, kar pa je, kot že rečeno, pri nas običaj.
You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 13:08
Povezava do prispevka
aha
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 14:57
Povezava do prispevka
pegasus, veš da je vrstni red?!
prvo ti ga morajo popraviti, pol zamenjati za isti idelek, pol za kaki drug oz dobropis šele potem je vračilo denarja...

menjava blaga če ni napake (ti ni več všeč itd) pa je možna samo če to prakticira prodajalec, če imajo to napisano v trgovini ali na računu, ponavadi v Slo, izven časa razprodaj, imajo tako
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 41Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 15:10
Povezava do prispevka
1A, v zakonu nikjer ne piše, da moraš zahtevati po vrsti. Pa še profesorji so nam tako razlagali (hodim na PF). Je pa res, da večina zahteva po vrsti, kar pa še ne pomeni, da bi tako tudi morali. Če ti je prodajalec rekel, da moraš uveljavljati te zahtevke po vrsti, se ti je zlagal.
You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 15:13
Povezava do prispevka
hmmm, kolikor se jaz spomnim gospodarskega prava, je tudi pisalo ali to ali to ali pa to ...  trdim pa ne, ker nevem točno.
0
Nazaj na vrh
Pegasus
Starost: 41Pridružen: 22. okt 2005Prispevkov: 13101Kraj: LitijaStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 15:24
Povezava do prispevka
Da bo točno:
 

Pravice kupca

468. člen

(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
    1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
    2. zahteva znižanje kupnine;
    3. odstopi od pogodbe.
    (2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.
    (3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Naj vas ne zavedejo številke pred možnostmi kupca, zahteva lahko karkoli od navedenega. Zagotovo.

You have enemies? Good. That means you ve stood up for something, sometime in your life.
- Winston Churchill
0
Nazaj na vrh
Mis
Starost: n/aPridružen: 16. sep 2005Prispevkov: 1707Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. sep 2006 15:58
Povezava do prispevka
Sicer že dolgo nisem prebirala Zakona o varstvu potrošnkov in Obligacijskega zakona (oz. njegovega naslednika), vendar pa imam v spominu, da v primeru neustrezenag blaga (napaka, slab material itd..) potrošnik sam izbere, kaj želi:

- vračilo kupnine (in vrnitev blaga trgovcu)
- popust (trgovec vrne del kupnine - v denarju ali kot dobropis)
- popravilo blaga
- zamenjavo blaga

Nažalost pa je velikokrat težava v tem, da trgovci ne poznajo svojih obveznosti. Jaz bi uvedla posebne tečaje za trgovce (ne samo za lastnike in poslovodje, temveč za vse, ki v trgovini delajo za blagajno). V primeru, ko bi trgovec neupravičeno zavrnil reklamacijo, bi mu licenca propadla in bi moral še 1x opravljati tečaj (joj sem zlobna), ker me res moti, da moram vsakokrat, ko kaj reklamiram učitit trgovce, kaj so njihove dolžnosti.
0
Nazaj na vrh
cafka
Starost: n/aPridružen: 2. jul 2006Prispevkov: 137Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. sep 2006 15:51
Povezava do prispevka
Hallo!Tudi jaz imam vedno "srečo",sploh kadar kupim kaj ,ki ni ravno poceni.Kupila sem nizke športne čevlje v massu,bili so 25.000,00 sit.Tam nisem opazila ničesar,ko pa sem prišla domov,sem pa videla,da je en čevelj svetlejši od drugega.Seveda me je ta napakica prav fajn motila,čeprav je moj mož rekel da se nič ne vidi in naj nikar ne komplicera.Hm in grem nazaj,še isti dan.Tam so bile iste prodajalke in ko povem kaj je narobe s čevljem,so me vse po vrstu zelo čudno gledale,ugotavljale,da se sloh nič ne vidi,čeprav se je videlo,sigurno,zaenkrat še dobr vidim. Kar nekaj so se izmotavale,pol sm pa rekla ,da če sem že dala 25 tisoč,da hočem ,da je vsaj barva ista. Nakar se je ena spomnila,da bi jih lahko pošprejala z sprejem za semiš,da bo barva potemnela.No na srečo je res in čevlji so iste barve.Mi je pa zelo zoprno tkole hodit nazaj in težit,samo konec koncev,moj denar ni nič manj vreden kot od koga drugega.lp

0
Nazaj na vrh
Tea1
Starost: 51Pridružen: 4. feb 2004Prispevkov: 2803Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. sep 2006 14:11
Povezava do prispevka
Zadnje čase nimam sreče z Naf Nafom- nazaj bom nesla dve majčki- ena se je sparala po šivu+ tam, kjer je bilo varovalo proti kraji je luknjica, na drugi pa so pri okrasnem šivu na dekolteju pod rob vzeli premalo blaga in je to zdaj zlezlo ven in zgleda zelo šlampasto. So rekli naj kar nazaj prinesem, da ne bodo komplicirali.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 25. sep 2006 14:17
Povezava do prispevka
tako je! prav imate. jaz vedno nesem nazaj, če me kaj moti oz. če je očitna napaka. pa tudi če stvari ni bila draga. ker me to pač moti in mi ni treba imeti novih stvari z napako.
0
Nazaj na vrh
ronza
Starost: n/aPridružen: 6. maj 2004Prispevkov: 3813Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 14:51
Povezava do prispevka
Pravzaprav ne gre za napako, ampak se mi zdi ta tema se najprimernejsa...
 Rada bi vrnila v trgovino oblacilo, ki mi po ogledu doma ni vec vsec. Bojda je mozno vrniti izdelek v osmih dneh brez vprasanja? Ali to drzi?
Racun imam, listkov in cene tudi nisem odrezala, nosila pa oblacila tudi nisem...
zdaj pa iscem kak zakon o tem po netu, pa sem nasla samo vracanje blaga, kupljenega na daljavo.
Ne bi rada prisla v trgovino nepripravljena, ker imam slabe izkusnje s trgovkami (poleti sem se morala npr. v Marelli ze kregati, da so mi nekaj prodale po ceni, ki je pisala na artiklu in sem cakala pol ure, da so klicale neke sefe itd).
Zanima me se, ce mi dajo dobropis ali morda denar (to zadnje verjetno da ne?).
Ali pa je vse odvisno od njihove dobre volje?
0
Nazaj na vrh
pikica
Starost: 41Pridružen: 26. okt 2003Prispevkov: 10153Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 15:13
Povezava do prispevka
Ker ne gre za napako, ti niso dolžni menjati izdelka, niti dati dobropisa, kaj šele denarja. Izdelek je možno vrniti v roku 8 dni, če ima trgovina to možnost (ponavadi piše pri blagajni in na računu), niso ti pa dolžni vrniti denarja. Za katero trgovino pa gre? 
0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 15:31
Povezava do prispevka
Res je, ker ne gre za napako, ti vsekakor niso dolžni  menjati
izdelka oz. vrniti denarja. Je pa postal že poslovni običaj, da ti
blago v osmih dneh menjajo, če ti kakorkoli ne odgovarja in se ga
trgovci običajno kar držijo. Tako, da poskusi, izgubiti nimaš kaj.
0
Nazaj na vrh
ronza
Starost: n/aPridružen: 6. maj 2004Prispevkov: 3813Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 4. mar 2007 18:23
Povezava do prispevka
trgovina je Mango. na racunu nic ne pise. trenutno nimam za kaj menjat, ker je bila to edina stvar v trgovini, ki mi je bila vsec. sem mislila, da mi bo oblekca sla na eno jaknico, pa sploh ne gre
ce bi mi dali dobropis, mi ga ne bo problem zapravit, ampak ne kar takoj...
no, v skrajni sili lahko oblekco prekrojim, ampak se nimam ravno volje se s tem ubadat.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Napake na oblačilih/obutvi
Stran 3 od 8
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Majska polna Luna bo vstopila v intenzivni, transformativni znak Škorpijona in nam prinesla močno energijo "spusti".