Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Kozmetika Avon - 10. del

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
BibaXs
Starost: n/aPridružen: 21. avg 2008Prispevkov: 2031Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. jan 2009 13:43
Povezava do prispevka
Ali sploh še obstajajo "Demo proizvodi"? Takrat, ko je bil še tiskana panorama sem vedela kateri so, zdaj pa jih ne najdem nikjer na spletni strani... Če mi katera, prosim, lahko pomaga, kje je treba iskati...
0
Nazaj na vrh
češnja
Starost: 44Pridružen: 14. feb 2007Prispevkov: 253Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. jan 2009 13:50
Povezava do prispevka
Ja obstajajo. Tam ko greš v svojo stran imaš v roza kvadratku notri napisan Dokumenti pozdravljen jutri...
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 45Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. jan 2009 13:52
Povezava do prispevka
Ko si prijavljena greš na Dokumenti: Pozdravljen, Jutri, Naročilnica,...
potem: odpreš kampanjo, in potem Priloga naročilnici in Hello Tomorrow, tam je demo predstavljen in kode
0
Nazaj na vrh
BibaXs
Starost: n/aPridružen: 21. avg 2008Prispevkov: 2031Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 6. jan 2009 13:56
Povezava do prispevka
Punci, hvala za tako hiter odgovor
---
Me je zdaj kar malo sram, ko sem videla, da mi je ta kvadratek v bistvu bil skozi pred očmi , ampak očitno ga nisem "videla".
Eh, jaz teslo...nič ne pomislim...
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 7. jan 2009 22:46
Povezava do prispevka
Punce imam 2 vprašanji:
 
1. Kdaj je Avonovo srečanje v Diamantu (področje 4)? Sem mislila da je jutri (tako je bilo rečeno na zadnjem sestanku), pa sem dobila meil v katerem pše da je 15.1., torej čez 1 teden.
 
2. Kaj se zdaj grejo z reklamiranjem? Če sem prav zastopila meil ki sem ga dobila s strani Avona, bo zdaj reklamacija možna samo za izdelke, poslane po pošti. S tem da stroške poštnine plača pošiljatelj. Kaj pa če si iz Lj. ali okolice pa se ti bolj splača osebno oditi na Avon? Ali pa da reklamirane stvari daš svoji vodji?
 
In kaj pomeni to Question "Če je vzrok za reklamacijo napaka s strani Avona, vam bomo znesek poštnine odšteli od vašega naslednjega računa.
Avon NE krije stroškov reklamacije, nastale s strani člana Kluba Avon. "
 
Ali to pomeni da če ti npr. odtenek pudra ne odgovarja, da ga ne moreš več zamenjati ali vrniti? Kaj pa 14 dnevni do 3. tedenski rok za vračilo izdelov , ki ga ima po zakonu vsak potrošnik (če gre za kataloško prodajo)?
 
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 45Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 7:42
Povezava do prispevka
To samo pomeni, da poštnino kriješ sam, če pošiljaš reklamacije. Če menjaš proizvode. Če je njihova napaka poštnino vrnejo.
Mi pa ni jasno, a najprej bom plačala poštnino, odprta kuverta, potem jo bom pa na pošti zapirala, da bo potrdilo notri. Jaz itak vedno priporočeno pošljem, saj je na kuverti na nalepki znesek poštnine.
 
Mogoče so ljudje na njihove stroške pošiljali, pa temu hočejo naredit konec.
 
Reklamacije so po moje še vedno 2 meseca od datuma na računu.
 
Najbolje na Avon klicat, če imaš vprašanja, bo najbolje.
0
Nazaj na vrh
mimika
Starost: 41Pridružen: 30. okt 2005Prispevkov: 6588Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 10:22
Povezava do prispevka
iza je napisal/a
Če sem prav zastopila meil ki sem ga dobila s strani Avona, bo zdaj reklamacija možna samo za izdelke, poslane po pošti. S tem da stroške poštnine plača pošiljatelj. Kaj pa če si iz Lj. ali okolice pa se ti bolj splača osebno oditi na Avon? Ali pa da reklamirane stvari daš svoji vodji?
Kaj, a potem ne bo več možno osebno prinesti nazaj? Kaj jim ni jasno?
Od kdaj naprej pa naj bi to veljalo?
“Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision against the play-it-safers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary.” - Cecil Beaton
0
Nazaj na vrh
mayciky
Starost: 39Pridružen: 11. maj 2007Prispevkov: 598Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 11:56
Povezava do prispevka
Punce a mi lahko katera napiše šifro izdelka Čistilno mleko za obraz (tisto belo s črnim zamaškom). v paketu sem dobila list s to akcijo (je ful znižan) samo sem ga založila, pa bi rada naročila, pa nima šifre.
Upam da sem razumljivo napisala Smile
0
Nazaj na vrh
mimika
Starost: 41Pridružen: 30. okt 2005Prispevkov: 6588Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 12:19
Povezava do prispevka
24539.
“Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision against the play-it-safers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary.” - Cecil Beaton
0
Nazaj na vrh
mayciky
Starost: 39Pridružen: 11. maj 2007Prispevkov: 598Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 12:30
Povezava do prispevka
mimika najlepša hvala Hug
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. jan 2009 13:09
Povezava do prispevka
Alena hvala za odgovor. Sm pa smotana, sm zastopla da sploh ne bomo več mogli vračati izdelkov nazaj (ali menjati), pa se je to v bistvu nanašalo na poštnino, ki je Avon ne bo kril. Sm napisala eno stvar, v glavi pa mela čist drugo. No ampak zdj mi je jasno kako in kaj.
 
Bojo pa ta pravila veljala od kampanje 2/2009 naprej. Meni niti slučajno niso všeč, ker nisem nikoli pošiljala stvari, zdaj bom imela pa stroške še s tem. Zdaj zastopim zakaj nekatere Avonove članice niso nikoli povedale puncam, ki so naročale pri njih, da lahko stvari brez problema v 2 mesecih vrnejo .
 
Vem ja da je najbolje klicati direktno na Avon, pa se mi zdi da jim tolkrat težim ko jih kličem, da raje kar vas tukaj vprašam  
0
Nazaj na vrh
češnja
Starost: 44Pridružen: 14. feb 2007Prispevkov: 253Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. jan 2009 13:20
Povezava do prispevka
Če si z Ljubljane boš lahko nesla tudi na njihov sedež.
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 45Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. jan 2009 17:24
Povezava do prispevka
V mailu piše: Od kampanje 02/2009 sprejemamo samo reklamacije, poslane po pošti.
 
 
0
Nazaj na vrh
češnja
Starost: 44Pridružen: 14. feb 2007Prispevkov: 253Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. jan 2009 17:27
Povezava do prispevka
Sem vprašala po mailu in so rekli da lahko prinesem. Sem deset minut z avtom tako da nimajo kej mučkat. 
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -14Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. jan 2009 17:37
Povezava do prispevka
No, samo bi bilo res neumno, če bi sprejemali izključno izdelke poslane po pošti - naročiš kako kopel po pol litra npr., jo bom z veseljem pošiljala priporočeno ja. Naj si kar kopljejo jamo dalje, vsakič si zmislijo neke neumnosti, kupce bodo pa še naprej izgubljali.

Jaz sem vedno nesla tja, razen, če sem imela kako šminko, maskaro ipd. reči, ki niso težke in gredo lahko komot v najmanjšo podloženo kuverto.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Kozmetika Avon - 10. del
Stran 2 od 59
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo