Kaj ji bo uspelo, je vprašanje, ampak na njenem mestu bi šla z vsem nakupljenim nazaj, zahtevala poslovodjo in tisto prodajalko in razložila kako in kaj in zahtevala vračilo denarja ali vsaj dobropis v vrednosti izdelkov, pa si vzela kaj drugega (EL, Clinique). Da jo Matis tako draži, me ne čudi, ker imajo veliko stvari zelo močno parfumiranih, dišave pa so najpogostejša sestavina, ki kožo draži in povzroča alergije, ekceme ipd. Pa poskuša naj še s tem (če ne bodo hoteli slišati), da izdelkov ne bi kupila, če jih ne bi prodajalka priporočila in da bo objavila v medijih (kar PL je

), kako slabo svetujejo in nato še nočejo menjati izdelkov.
Pa drugič malo na Planet Lepote pred nakupi, da ne bo prihajalo do takih stvari.
Če ne bo uspelo, naj skuša prodati.
P.S. Mimika, ravno me je to prešinilo, ko sem oddala post, pa sem videla, da si ti napisala enako. No, tudi to bi bilo za poskusiti.
