Okej, nekaj problemov imate z dostavljalci:
Bo res držalo da nekatere dobivate pakete že ob 8h zjutraj, nekatere pa šele ob 16. zvečer, nekatere ga pa sploh ne dobite.
Mogoče samo nasvet za vse tiste ki delate že v službi in si lahko privoščite dostavo v firmo, kajti pri door-to-dooru velja to načelo da imajo podjetja prednost pri dostavi. Torej če si to lahko privoščite si naslovite paket v službo, za to pa izpolnite naslov za začasno dostavo.
Potem še drugi nasvet: En dan prej pokličite door-to-door in jim povejte da paket nujno rabite ob tej in tej uri, in da boste doma samo takrat in takrat. magari jih pokličite 2x - 3x če treba. Saj je brezplačen klic, ampak si boste paket zagotovili pravočasno!
Potem sem nekje prebral da je ena klicala na Avon glede ne-dostave paketa in so na Avonu rekli da nič ne vejo.
Okej, Seveda nič ne vejo ker niso obveščeni od vas. Najpogosteje boste na telefon dobili Andrejo in Matejo na Avonu. Morate vedeti da ti dve ženski nepretrgoma dvigujeta telefone in glihata reklamacije in problemčke. In si najbrž predstavljate kako stresna zna biti taka služba???!!!
Torej če imate problem ne se takoj kregat direktno na Avon, ampak najprej team koordinatorki ki vas je včlanila, saj je to njena naloga da probleme v vašem imenu rešuje ona sama osebno na Avonu!!! Če pa nje ne dobite, kličete VODJO PODROČJA! Kdo je vodja vašega področja veste že od vsega začetka od včlanitve! Bi morali vedeti!
Da bojo na Avonu vedeli kje vas čevelj žuli, sprotno obveščajte vaše tc in ne samo tule na forumu! Če ne se bo na Avonu dogajalo to da bojo mislili da je vse lepo fino in fantastično, ve imate pa hude probleme.
Sicer se pa nekaj šušlja da bomo dostavo prevexlal na GLS.
Pa še nekaj morate vedeti glede popustov!!!
Slovenija je edina država ki ima možnost popusta do 40%, nikjer drugje nimajo take lestvice, največ imajo drugje do 30%.
Če bo pa kak problem pa še meni pošljite pm!
Lp