Joj babike, zdaj vam pa moram napisati, zakaj mojega paketka še vedno ni. Ker nisem več zdržala čakat že od A termina naprej, sem poklicala na Avon. Tam so mi povedali, da bi jaz morala dobiti paket 10. 2. in ker sem rekla, da ga pač nisem, so šli preverjat. Potem so me spet poklicali in povedali, da je dostavjalec rekel, da je bil osebni prevzem, da je moral k nam celo iti peš, ker je bilo vse zasneženo in da bo prišel v roku pol ure k meni, da se ukladiva.
Seveda je prišel in trdil, da mi je paket pustil pred vrati, da ga on ni vzel in da je pač sam podpisal prevzemnico. REkla sem mu, da sem vsakih 10 minut šla pogledat, če je paket že prišel in da ga žal nisem dobila. Kam je moj paket odšel nimam pojma....
Moram pa pohvaliti gospe na Avonu. Bile so izredno prijazne, me poklicale, urejale stvari in tudi sedaj so mi obljubile, da bodo vse uredile, da bo v najlepšem redu, tudi zrihtale, da dobim nadomestni paket in da mi stornirajo račun za izdelke, ki jih nisem dobila

.
Oh, pa tako sem se veselila paketka in moj špehec je komaj čakal na novo kremico

.
Torej babike, upam, da ste se naučile nekaj iz moje zgodbe. Ne pravim, da mi je paket sunil dostavljalec, moti pa me njegova zgodba o visokem snegu, ki ga pri nas že zelo dolgo ni bilo in tudi ceste so že cel mesec popolnoma čiste in suhe......Valjda ni hodil kje po Avstiji

.