Tudi jaz sem imela pred kratkim nesporazum z dostavljalcem door to door.
Namreč prvič! sm naročila avon in čakala paket.Takrat sem bila cel dan doma in ni in ni ga bilo...Popoldan sem šla pogledat v nabiralnik in tam je bil listek da naj pokličem na neko številko da se dogovorim za ponovno dostavo ker me ni bilo ko je prišel paket.
Poklicala sem dostavljalca in mu povedala da sem bila cel dan doma in on da ne,da je zvonil in jaz spet svoje...
Naslednji dan me kliče in sprašuje zakaj me spet ni če sva se zmenila da pride ob tej in tej uri.Jaz sem bila seveda doma!Ko sem mu povedala da sem doma je spet trdil svoje in mi odložil slušalko.To je bil že višek in takoj sem klicala na door to door direktno in se pritožila.
Čez deset minut me kliče dostavljalec kot da ni bilo nič in reče da čaka pred blokom.Sem šla dol in vzela paket in nazadnje mi on reče da verjetno zvonec ne dela,ker je zvonil 5 minut.In pokaže na sosedov zvonec.
Se je pač zmotil,mu je bilo tudi nerodno in od takrat problemov več nimava.Se tudi lepše obnaša.