Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Vsiljivo ponujanje izdelkov na blagajnah

Pojdi na stran 1 , 2
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. nov 2014 19:50
Povezava do prispevka

Zadnje čase mi gre grozno na živce, da mi trgovke na blagajni v skoraj vsaki trgovini ponujajo razne izdelke, enkrat je to milo, drugič piškotki, tretjič zobna pasta... saj vem, da imajo taka navodila in da je očitno taka politika trgovin, ampak mi je strašno vsiljivo in kar malo nespoštljivo. Imam občutek, kot da me imajo za rahlo neumno in nesposobno; kot da sem res tako labilna in sugestibilna, da bom šla zdaj kupit neke piškote, samo zato, ker mi jih blagajničarka ponuja tik preden potegne kartico. smiley

0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 20. nov 2014 23:46
Povezava do prispevka

Glede ponujanja na blagajni - tudi jaz SOVRAŽIM to.

Nazadnje sem (imela sem siten dan) prodajalki v DM zabrusila, da naj kar pove svojim šefom, da je to vsiljivo, da tega ne maram in da mi že ne bodo tako nič prodali. Prodajalka mi je pa rekla, da lahko to napišem v knjigo pritožb. Heh.

Sem rekla, naj jim kar ona prenese. Alergična sem na to prodajno strategijo!!!!!

Nazadnje urejal/a Akasha 21. nov 2014 13:21; skupaj popravljeno 1 krat
THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
_*Shaheena*_
Starost: 30Pridružen: 11. avg 2005Prispevkov: 10858Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 8:21
Povezava do prispevka

Meni greste pa na živce take stranke, ki za vso politiko podjetja krivite prodajalce, kateri smo zadnji v verigi (in ne, ne delam v DM). Pri meni bi s tako osornostjo dobile to z dvojno mero nazaj. Ja, na licu mojega delovnega mesta. Stranke pač nimate vedno prav in bognedaj, da bi bila pa kakšna prodajalka kdaj slabe volje ker ji je npr. zjutraj umrl pes. Takrat bi pa verjetno v sekundi dvajset zahtevale knjigo pritožb in čeznjo napisale cel esej, ker se vam ni dovolj na široko nasmehnila. 

One so pač primorane to ponudit vsakemu (a mislite, da blazno uživajo v tem?), lahko se samo nasmehneš in odkloniš. Pa je to to. Prodajalci nismo krivi za prodajne strategije podjetja, na nas pa je, da jih upoštevamo, saj nas nasprotno lahko stane službe.

Sleeping with ghosts.
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 9:06
Povezava do prispevka

Bistvo je, da naj povejo delodajalcu, da stranke tega ne marajo.

Jaz imam službo, kjer nimam niti ene prijazne stranke, včasih mi pokvarijo cel dan, pa sem vedno prijazna do njih, še telefona jim ne vržem dol. 

NIKOLI NIKOLI nisem nesramna do njih, čeprav me prime in čeprav si to morda povsem zaslužijo.

V službi je človek profesionalen. Tudi jaz moram biti v svoji in torej sem. Pa čeprav se moje stranke spuščajo celo na osebno raven, kar sploh ni na mestu in je pritlehno.  Narava mojega dela je taka, da me stranke niso vesele in to prinese s seboj marsikaj, česar se pač zavedam.

Tako, da če bi tista v DM meni zabrusila nazaj kaj nesramnega, kar ti predlagaš, pa res BI vsekakor napisala to v knjigo pritožb.

Zaključujem debato o tem.

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Keks
Starost: 29Pridružen: 28. jan 2010Prispevkov: 988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 13:32
Povezava do prispevka

To ponujanje mi ni všeč in še nikoli nisem nič kupila, kar bi mi ponudili na blagajni. 

Ampak ne razumem ljudi, ki bi bili zaradi tega nesramni,l ker jim trgovka ponudi en izdelek. Pač njeno delo je. Preprosto odkloniš in greš. 

Če vas eno vprašanje, če hočete kupiti čokolado/maskaro/karkoli, tako razburi, potem res ne vem kako funkcionirate v vsakdanjem življenju. 

Nazadnje urejal/a Keks 21. nov 2014 14:18; skupaj popravljeno 1 krat
Forget what has hurt you in the past, but never forget what has taught you.
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 44852Kraj: Planet LepoteStatus:Online
Objavljeno: 21. nov 2014 13:36
Povezava do prispevka

Se strinjam, da je nadležno, zoprno in vsiljivo, a sem vedno prijazna, ker vem, da morajo ponujati. Ponavadi rečem le "hvala, že imam".smiley

Se pa strinjam z Akasho glede tega, da ima stranka vedno, vedno prav ... Tudi sama imam delo tudi s strankami in sem že mariskakšen izpad (neupravičen in zelo pretiran) doživela, pa vedno vse rešujem s prijaznostjo in razumevanjem. Tako (po mojih izkušnjah) tudi največ dosežeš - dejansko potem ponavadi stranko postane sram, se celo opraviči ali vsaj zelo umiri.smiley

A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
Sonne
Starost: 32Pridružen: 6. maj 2012Prispevkov: 403Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 13:38
Povezava do prispevka

Ko še nisem delala v trgovinah, me je to zmotilo. Sedaj pa me več ne moti, ker vem da je  trgovkam tečno. A žal morajo ponudit. Saj se nikoli ne ve, kdo je ta kupec.Tudi na petrolu rečejo in počas že vsepovsod. tako kot so že ostale rekle, odkloniš se probaš nasmehnit plačaš in greš.

 

 

Skozi življenje je veliko lažje potovati v družbi nekoga, ki ga imaš rad.
0
Nazaj na vrh
BBCC
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2013Prispevkov: 855Kraj: PrimorskaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 13:41
Povezava do prispevka

Jaz se s tem ne obremenjujem pretirano, pač se ji priojazno nasmejem in rečem "ne, hvala" - se zavedam, da pač imajo takšna navodila, in uboge ženske verjetno redko doživijo prijazno zavrnitev. Je pa res, da temu nisem toliko izpostavljena, ker živim v manjšem mestu in se je to pričelo pojavljati šele zadnja leta.

Pa saj Akasha je napisala, da je imela siten dan... tudi to se zgodi, kaj čmo. Se strinjam z njo in Tanjo, da je prav, da smo v službi profesionalni in svoje delo opravljamo s spoštljivostjo do strank.

0
Nazaj na vrh
awy
Starost: 30Pridružen: 11. mar 2008Prispevkov: 641Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 14:17
Povezava do prispevka

Vsak kupec pa le ne zavrne ponujenega izdelka. V dm-u sem že večkrat videla punce/gospe, ki so kupovale ponujene maskare... Jaz sicer nisem med njimi, ker se ne morem tako hitro odločit kaj bom kupila, brez da bi prej nabrala nekaj informacij. Ampak si pa predstavljam, če nekaj nujno potrebuješ, recimo novo maskaro, da te zamika nakup.

Potem bi se vsiljivo zdelo tudi, da vse čokoladice in ostale 2-evrske izdelke postavijo ob blagajni, da se ti ja cedijo sline medtem ko čakaš v vrsti, kjub temu, da ti jih ne vsiljujejo direktno. Pa sem tudi jaz že kdaj vzela kaj iz košaric ob blagajni. V Hofru so kar spretni s tem smiley

0
Nazaj na vrh
Starlight
Starost: 31Pridružen: 16. dec 2008Prispevkov: 1869Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 14:23
Povezava do prispevka

Jaz se tudi zavedam, da to ne zraste na zelniku prodajalk, pač pa gre za politiko podjetja, zato prijazno odklonim. smiley Sem pa že parkrat doživela, da so ponujeni izdelek ljudje v vrsti pred mano dejansko kupili. 

Na splošno se trudim, da svoje slabe volje ne stresam na ljudi, ki niso nič krivi - če imam slab dan, prodajalka, ki mi ponudi nek izdelek ni nič kriva, pač pa samo opravlja svoje delo, zato se mi ne zdi primerno, da bi nanjo stresala jezo. Če bi me to tako zelo motilo, bi napisala v knjigo pohval in pritožb ali pa zahtevala vodjo prodajalne, ki je že bolj pristojna za takšne reči, in se z njo/njim pogovorila. 

“Strive for perfection in everything you do.“ (Sir Henry Royce)
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 15:12
Povezava do prispevka

Zanimivo, kako ste se skoraj vsi spravili name, ker se pač ne strinjate (kar je seveda dovoljeno) in  kako se to širi na razne debate tukaj.

 

Smo pa že s frendi o tem ponujanju debatirali in niti eden ni rekel, da jim to ustreza ali da jim je všeč.

Košare ob blagajni so druga stvar, ker izdelki samo ležijo tam in ti jih nihče neposredno z nagovorom ne ponuja. Teh dveh metod zato po moje ni za enačiti.

Najbrž na to ponujalno strategijo padejo labilne osebe....ampak zanimivo je, da jih je toliko, da se celo splača in da se je tako razširilo (bencinske postaje, Mercator, DM, Mueller....).

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Starlight
Starost: 31Pridružen: 16. dec 2008Prispevkov: 1869Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 15:28
Povezava do prispevka

Akasha, res je, da se večina ni strinjala s tabo, se mi pa kljub temu zdi, da se nobena ni 'spravila nate', vsaj jaz nisem zaznala takšnega tona iz prebranih postov ... Mogoče ti razumeš tako, ker se pač ne strinjamo. smiley

Meni ponujanje ravno tako kot tebi ni všeč, ampak me pa hkrati tudi ne moti do te mere, da bi se glede tega pritoževala. Dokler mi samo prijazno ponudi in pri tem ostane, bom prijazno zavrnila, če me bo pa kdo vsiljivo prepričeval v nakup nekega izdelka, pa tudi jaz ne bom tiho. Ampak zame je ogromna razlika med prijazno ponudbo in vsiljevanjem, ki ga pa ne toleriram. 

“Strive for perfection in everything you do.“ (Sir Henry Royce)
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 15:34
Povezava do prispevka

Ko slišiš vsiljevanje ene 5. na isti dan in imaš za sabo reeeees slab teden....khm???

 

Saj drugače sem jaz vedno prijazna do zaposlenih po trgovinah.

Mislim,da je le malo ljudi, ki se ne strinjajo, da je bolje, če tega NE BI BILO. In da bi bilo dobro, če tudi podjetja to izvedo.

Veliko lažje se stranko nagovori s kako dobro cenovno ponudbo, ki se jo pač nekam pritrdi ali objavi. Take ponudbe niso vsiljive in jih pač sprejmeš ali ne, brez psihološkega pritiska.

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Lana34
Starost: n/aPridružen: 25. okt 2012Prispevkov: 539Kraj: On a different planeStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 16:43
Povezava do prispevka

Akasha, imela si pač slab dan. Vsak ga kdaj ima. Tudi tiste, ki s(m)o sedaj"so above that" in pametne, ga tudi kdaj posračkajo(-mo), brez skrbi, je pa fino, če se tega zavedamo (nekateri se pač ne, ker ' doma nimajo ogledal ', se pa na veliko ukvarjajo z 'odsevi' drugih), to priznamo in se (ob priliki) tudi opravičimo. Se zgodi, da ventil poči in neprimerno odreagiramo, tudi v najmanj primernih in 'ogrožujočih' situacijah. Sicer mislim, da je nasplošno pametneje, da napišeš v knjigo pritožb, če/ko te res kaj tako zelo moti, kot pa da firmi pošiljaš sporočila po ubogih trgovkah, ki so že tako *ebene stranke in s prodajno politiko nimajo praktično nič.

Mene osebno ponujanje artiklov sploh ne moti, nimam občutka, da žali mojo inteligenco, ne čutim nobenega pritiska, saj z lahkoto rečem NE (verjamem pa, da to mnogim ljudem predstavlja problem) in včasih mi pride celo prav. Mnogo bolj mi gre na jetra kakšno reklamno ' lajanje', v kakršnikoli obliki.

Mislim, da se lahko strinjamo, da je delo z ljudmi včasih zelo naporno - sploh, če poteka ' v živo', neglede na poklic. Vsak bi ga moral vsaj občasno izkusit. Mislim, da bi bili posledično veliko bolj razumevajoči in tolerantni do tistega na drugi strani.

Še to - I think Akasha 'got the message' . Let her be.

smiley

Nazadnje urejal/a Lana34 28. dec 2014 19:17; skupaj popravljeno 2 krat
“It's called logic. It will help you." Bill Hicks
0
Nazaj na vrh
kokola
Starost: 19Pridružen: 13. feb 2008Prispevkov: 3747Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 21. nov 2014 17:03
Povezava do prispevka

Meni je tovrstno početje trgovk tud malo odveč, a mi je jasno, da se samo držijo navodil delodajalca in jih razumem. Prijazno zavrnem, se zahvalim, se nasmehnem in to je to. Saj niso nadležne, vsaj jaz še nisem naletela na tako osebo, 1x prijazno vprašajo in to je to.

Sem se pa zgodaj naučila (tako je če imaš mamo, ki vedno ko je slabe volje poskrbi ali želi vsaj, da smo tudi ostali slabe volje), da ni prav, da se znašamo nad ostalimi če imamo mi slab dan. Kar naj velja v obe smeri seveda. Lahko se mi zgodi ne vem kaj, ma ne bom nikol nesramna do nobenega (ki si tega ne zasluži!). Mogoče bom manj prijazna kot ponavadi, sigurno manj nasmejana, sam nesramna pa res ne. smiley


All I've learned from my mistakes is that I can't stop repeating them.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Vsiljivo ponujanje izdelkov na blagajnah
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 4. feb 2020 17:58
    Dobra maska, slaba embalaža in oblika
  • Katrin 22. sep 2019 21:52
    prva pomoč
  • Katrin 22. sep 2019 21:40
    Navdušena
  • Katrin 22. sep 2019 21:34
    nisem opazila učinka
  • Katrin 22. sep 2019 21:30
    ne zamenjam več
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Niacinamid je ena izmed sestavin, ki lahko vaši koži zelo koristi, saj ima kar nekaj neverjetnih pozitivnih učinkov.