Ne mislim nobene omalovaževati, če bo narobe zastopljeno naslednje
kracanje, ampak določene firme so delane za določene odjemalce.
Tally Weijl je najstniška trendi firam, kjer je večji poudarek na
trenutnem aktualnem videzu in nizki ceni, kot na izdelavi in sestavi.
Takih proizvajalcev je sicer vedno več in vedno bolj uspešni so. Druga
skrajnost so pa npr. stari italijanski šivankarski stilisti, ki
tekmujejo med seboj s prestižnimi volnami raznih eksotičnih koz,
manjšimi serijami in včasih kar mikroskopsko natančno izdelavo. Vse to
se pa ob zvenečem imenu lahko mastno zakasira. O tistem vmes, ki
izginja, pa je itak že bilo govora.
Moramo se naučiti, da nam v poplavi nove ponudbe na slovenskem ne
morejo prodati kar vsega povprek pod pretvezo "ugodne" cene. Če lahko
ukradem všečen reklamni slogan: "Ker se cenim!"... A ker človečki pač
vsi nismo enako zoprno natančni, po drugi strani tudi ne enako
"tapicirani" z dinarčki, zato zaenkrat vsakemu svoje.