Isto je bilo (sem sestavine preverila na stari in novi skatli - do pike so bile iste).
Tole sedaj mora biti prestara zaloga ali pa ponesrečena serija.
Vonj sedaj ima v sebi nekaj "drugega, ne prijetnega".....
Isto je bilo (sem sestavine preverila na stari in novi skatli - do pike so bile iste).
Tole sedaj mora biti prestara zaloga ali pa ponesrečena serija.
Vonj sedaj ima v sebi nekaj "drugega, ne prijetnega".....
Punce, odločam se za nakup te toaletne vode. Zdaj pa dilema, ker je toliko govora, da bi na salmi naj bili ponaredki. Je katera naročila ta izdelek, kako je bila zadovoljna?
http://www.salma.si/versace/bright-crystal-toaletna-voda-za-zenske/
Lp
irenairena ali si reklamirala?
Jaz sem in sem potem dobila denar nazaj. Sicer sem se pa jaz iz vseh teh izkušenj (na Salmi ni bila edina, enako tudi v Tuš drogeriji) naučila, da parfume kupujem samo še v Mullerju in, da če je cena pretirano nizka, potem gre skoraj gotovo za ponaredek, sploh, če gre za zelo prodajan parfum. Kakšnih manj prodajanih in redkih parfumov se jim verjetno ne splača ponarejati.
Kot pravi predhodnica, reklamiraj. Dandanes je itak dejstvo, da je treba biti previden povsod.
Jaz sem z njimi zadovoljna sem pa kupila par ličil in ne parfumov.
Do zdaj sem že večkrat naročila pri njih, večinoma izdelke za lase, predvsem maske (večje velikosti 500ml ali več) in te pridejo res najbolj ugodno kot je mogoče, tudi v primerjavi z lookfantastic. So sigurno original, ker vidim po učinku. Tudi drugo (npr.Tangle teezer, testerji parfumov, samoporjavitvene kreme, make up) je bilo vse super.
Razen dostava mi je bila sicer dosti bolj všeč in enostavnejša prej, ko je poštar samo prinesel paket in si mu plačal, kot pa zdaj z dpd. Jaz sem ful zadovoljna z njimi in bom še naročala.
Mene pa zanima nekaj: koliko od vas jih je imelo izkušnjo, da so objavili le pozitivne ocene izdelkov, vse objektivne negativne ocene/opise pa nočejo objaviti?
Očitno nisem edina, ki se ji je dogajala cenzura. Najprej sem mislila, da je slučajno tako naneslo, zdaj pa vem, da namerno manipulirajo s tem. Vložim čas in trud v to, da drugim strankam pomagam pri odločitvi, nato pa vse skupaj zavržejo- brez obrazložitve in v škodo strank. In seveda v svoj prid.Zdaj vem, zakaj so objavljena le mnenja, ki niso kritična do izdelka.
Sama se imam namen izogibati tej trgovini, vsaj dokler ne bodo nehali s cenzuro mnenj za artikle, ki jih prodajajo. In morda pristavili še kakšno opravičilo oz. obrazložitev za dejanja.
V bistvu niti ne vem, ali lahko kje na uradnih pravnih inštancah prijavim takšno vedenje podjetja do strank (manipulacija, cenzura) - ima katera izkušnje? A lahko kaj naredi zveza potrošnikov?
Nevem, jaz niti nisem še nikoli pisala kritik / pohval na izdelke v spletnih trgovinah, ker niti kaj dosti ne verjamem, da so realne, itak jih lahko brišejo in dodajajo kakor jim paše, tako kot so jo tebi. Itak je pametno informacije o izdelkih poiskati še kje drugje kot pa samo v spletnih trgovinah, npr na KMM.
Lahko poskusiš pri ZPS (če si članica, če ne te bodo prijazno odslovili) ali pa kakšen urad za varstvo potrošnikov, ampak menim, da ne boš kaj dost dosegla, ker itak Salma ne izvira iz Slovenije.
Salmi pa itak ne zaupam več, pa naj ima še toliko punc super mnenje o tej trgovini.
Meni se je že večkrat zdelo, da je moderiranje komentarjev pravzaprav cenzura Tudi sama sem doživela, da so mi v neki drugi slovenski spletni trgovini takoj objavili pozitiven komentar, medtem ko se negativen dooolgo ni pojavil, tako da sem že mislila, da se sploh ne bo, pa so ga potem vendarle spustili skozi.
Moje pravilo pri branju komentarjev je sicer takšno: če je vmes tudi kaj negativnih, potem verjamem povprečni oceni. Če so sami oh in sploh, grem pa še kam drugam pogledat.
Ravno zaradi takšne politike se mi zdi KMM še toliko več vreden.
Jaz ne verjamem komentarjem v spletnih trgovinah, morda pogojno le tistim na Amazonu (ker je Amazon vendarle reeees velik).
Bi precej verjela, da so komentarji pogosto cenzurirani, ker nihče ne bi nič kupil, če bi bile ocene porazne.
Bolje je, da uporabljaš neodvisne portale za ocenjevanje, take kot KMM (jih prebiraš in seveda tudi ocenjuješ izdelke).
Žal sem zdaj tudi jaz ugotovila, da objektivnost pri takih parazitskih podjetjih nima prosotra. Zato pa so verjetno največji tukaj naokoli...
Škoda je, da ne more stranka preprosto takoj pri izdelku videti, ali je kaj vreden ali ne, ali se ji splača riskirati, ali ne... Tako pa moraš ne vem koliko strani pregooglat ali se celo registrirat, da najdeš mnenja in še takrat moraš imeti srečo, da najdeš točno določen izdelek, ki ga je nek blogger ali uporabnik ocenil.
Sem 100% prepričana, da bi tako velika trgovina preživela teh nekaj negativnih vtisov in kvečjemu pridobila na statusu, če bi svojo podobo uspela distancirati od podobe posameznih artiklov (recimo da je od ponujenih 10 odtenkov le en slab- zdaj zaradi enega ne bom kupila ostalih devet, ker ne morem zaupati polju 'mnenja'. Tako res samo polagajo temelje za nekredibilnost. Vsaj zame.
Ker s cenzuro raje zavzemajo stališče MI = KAR PRODAJAMO, če je KAR PRODAJAMO = SLABO, potem raje vztrajajo v vlogi MI= SLABO, s pomočjo cenzure pa bomo to skrili. Na dolgi rok pa s tem izgubljajo zaupanje in kupčevo lojalnost. Po principu 'nisem tako bogat, da bi kupoval poceni.'
Dvomim, da bi propadli, če bi se šli odnosa STRANKE- KAKŠNO JE TISTO, KAR PRODAJAMO? Če je SLABO - bomo nehali donaročevat. Če je DOBRO - pri nas boste dobili najceneje/najhitreje/največ/karkoli...
Menim, da je preživetje na dolgi rok povezano s skrbjo za stranke. Za zdaj to še krpajo s količino ponudbe in neke vrste monopolom na vzhodnem tržišču, ki je dovolj revno, da 'padamo' na poceni robo. Me zanima, če bo to dolgoročno (torej tudi po recesiji) še vedno zadovoljiva taktika.Kdo ve, želim si da ne.
Upam, da se vrnejo časi, ko si taki paraziti ne bodo nekaznovano polnili žepov z našim denarjem- za škrt robo.
Jaz ne verjamem komentarjem v spletnih trgovinah, morda pogojno le tistim na Amazonu (ker je Amazon vendarle reeees velik).
Bi precej verjela, da so komentarji pogosto cenzurirani, ker nihče ne bi nič kupil, če bi bile ocene porazne.
Bolje je, da uporabljaš neodvisne portale za ocenjevanje, take kot KMM (jih prebiraš in seveda tudi ocenjuješ izdelke).
Tole je sicer off topic, samo so tudi strani z verodostojnimi komentarji , npr. iherb ima pa pomoje kar pristne - določeni izdelki imajo veliko negativnih komentarjev. Jaz sem npr. gledala ene vitamine in so zelo spljuvali okus (gre za tekočino) - pa je več negativnih kot pozitivinih. In jaz tudi kar se da redno pišem tam recenzije.
Ninque, no točno o tem govorim, da z dopuščanjem negativnih komentarjev le dvigneš ugled svoje trgovine in ne obratno. Saj nismo debili, da ne znamo ločiti izdelka od prodajalca.
Ampak s cenzuro se pa zgodi ravno to- prodajalec brani svoje slabe stvari in s tem res postane to, kar prodaja. Ne morem jim zaupat in upam, da bom iskane izdelke našla še kje drugje, ne le pri njih.
Tega s fejk parfumi niti nisem vedela, sem videla šele na tem forumu. Jasno potem, da se bojijo objav. Ker pri konkurentu iz iste matične države, sem videla, da dopuščajo vsa mnenja, tudi če je komu steklenička/vsebina sumljiva- s tem takoj vidiš, da te ne zavajajo namerno. Zelo pohvalno. Stokrat bolj zaupam tistim komentarjem kot pa Salminim. Tako da zase že vem, da bom naredila premik k 'ta manjšim'. Bodo zagotovo vsaj tako veseli mojih evrov, ne glede na to, pri kom bom odslej kupovala.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...