- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo
Kaj se zgodi v primeru da v slovenski spletni trgovini nekaj naročiš, plačaš po predračunu potem pa ti pa izdelkov ne pošljejo oz. so popolnoma neodzivni na kakršna koli povpraševanja? Predvidevam da se od tega denarja lahko za vedno posloviš?
Srčno upam, da ne. Ravno čakam na paket iz slovenske spletne trgovine, plačan je po predračunu. Mi stalno sproti javljajo, da je bilo plačilo prejeto in potem da je bil paket odposlan. Tako da ga lahko že jutri pričakujem, najkasneje pojutrišnjem. Predvidevam, da so ti paketi dostavljeni tako, da moraš poštarju podpisati papir, da si prevzela paket. Jaz bi na tvojem mestu poskusila priti do njih na drugačen način (telefonska številka, facebook - kjer jim še negativno reklamo delaš, kot podjetje so najbrž tudi na bizi.si seznamu, kjer je navadno več podatkov op odjetju samem) ... in bi jih potem terjala, da tega paketa nisi dobila, da lahko preverijo tudi na pošti, da ni bilo ničesar dostavljenega.
Me pa zelo preseneča neodzivnost, madoniš, v današnjem času, ko res lahko ustvariš negativno reklamo spletni trgovini, ljudje smo še zmeraj zelo občutljivi na spletne nakupe, se lahko kaj hitro škoda za trgovino tako ustvari. Upam da se razreši, jaz vsekakor ne bi popustila, že iz principa, ne glede na to, o kakšnem znesku govorimo, to res ni način.
Hvala Aralyn. Bom poizkusila še preko Facebooka. Na Bizi.si niti ne piše kaj dosti o njih.
Do zdaj z slo. spletnimi trgovinami še nisem nikoli imela takšnih težav, saj se je že kdaj zgodilo da so mi poslali paket z odkupnino kljub temu da sem že plačala, ampak to se je uredilo ko sem zahtevala da podatke še enkrat preverijo (GLS, DHL). Tega da bi samo sprejeli denar in mrknili pa še nisem doživela.
No, tole si pa rahlo nasprotuje (da riskiraš in da jih lahko prijaviš). Potrošniki ste pri nas bolj zaščiteni kot kočevski medvedje in v vsakem primeru, če karkoli ni ok z izdelkom ali ga ne dobite, imate za sabo ustrezne institucije (medtem ko podjetij nihče ne ščiti pred nepoštenimi kupci, ki naročenega ne prevzamejo in tako podjetjem povzročajo posl. škodo). Skratka, če podjetje ni propadlo ali je na poti tja, boste dobile povrnjeno.
Sicer če se ne odzivajo (zelo neprofesionalno mimogrede) pošljite mail z grožnjo, da jih boste prijavile tržnemu inšpektoratu in boste videle, če bodo odgovorili na mail ali ne (če pa slučajno ne, pa jih dejansko prijavite). Pri tem bi opozorila, da dajte vsaj nekaj dni za odgovor; mnoga taka podjetja so majhna (človek ali dva) in če ta npr. zboli (pa mnogi si tega ne morejo privoščiti - ja, za nekatere bi bila kakšna viroza luksuz, ker bi se takrat vsaj malo spočili), se vse ustavi.
Se mi zdi pa zelo žalostno, da taka neresna podjetja potem mečejo slabo luč na vse spletne trgovine, ki se dejansko trudijo za kupce.
Ali je kdo že naročal v trgovini BORSETO?
Ste bili zadovoljni s kvaliteto in ostalim?
Jaz sem naročila rdečo birkinko. Super hitra dostava (2 dni) z GLS, zelo dobra kakovost (pravo usnje, lepo rezano, brezhibno zašito ...) - zelo zadovoljna.
(Malo OT: ko sem bila na intervjuju s Paulo, je skoraj dol padla ob torbici - mislila je, da je prava! )
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...