Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Slovenske spletne trgovine

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9
jackie
Starost: 33Pridružen: 5. mar 2005Prispevkov: 745Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 12:39
Povezava do prispevka
Da še jaz dodam malo k tej temi. Na lečka.si si že dve leti naročam leče in sem zelo zadovolnja.
 
Imam pa problem. Na strani zapeljiva.si sem si naročila kostum angelčka. V kompleti naj bi bila oblekica, krilca ter tisti krogec za nad glavo. Danes sem dobila paket, oblekica sploh ni ista, niti malo, kot tista na slikci, krila so ok, namesto obročka za nad glavo pa sem dobila neke grde cheap tangice.. Poslala sem jim mail in mi nič ne odpišejo, nazadnje ko sem jim pisala ker me je zanimalo nekaj v zvezi z nakupom pa so mi odgovorili po 45 min.. Torej maile gledajo dokaj resno.. Kaj lahko naredim?
0
Nazaj na vrh
Tikka
Starost: 42Pridružen: 11. maj 2005Prispevkov: 14022Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 12:57
Povezava do prispevka
Pokliči jih, to je zrelo za reklamacijo - kostum mora biti enak kot na sliki, saj ga na osnovi tega kupiš.
Per Aspera ad Astra
0
Nazaj na vrh
jackie
Starost: 33Pridružen: 5. mar 2005Prispevkov: 745Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 14:23
Povezava do prispevka
ni odgovora na email, niti se nihče ne oglaša na telefon...
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 14:55
Povezava do prispevka
Ti kar vztrajaj. Če pa ne bo nobenega odgovora, se obrni na ZPS, mogoče imajo že kakšne izkušnje z njimi. 
0
Nazaj na vrh
bubica10
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2007Prispevkov: 5179Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 14:56
Povezava do prispevka
Točno tako kot ti je iza napisala . Pa poslikaj, kaj si dobila in shrani stran na netu, kaj bi morala dobiti.

Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone who will take the bus with you when the limo breaks down. (Oprah Winfrey)

A ustvari se samo trebaš napiti, pa sesti na bicikl, jer na sreću ćeš pre naleteti nego je pronaći.
(Balašević)
0
Nazaj na vrh
jackie
Starost: 33Pridružen: 5. mar 2005Prispevkov: 745Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. feb 2012 15:53
Povezava do prispevka
Sem hotela shraniti stran, pa ni več tega kostuma gor... Zanimivo ja... Je bilo pa potrebno pri naročilu dati svojo telefonsko; in ko sem klicala iz svojega telefona se mi ni nihče javil, potem sem pa klicala 5 min kasneje iz drugega telefona se je pa oglasil nek moški.. Naključje ali ne, zmenila se nisva nič, ker se mu je blazno mudilo in je rekel da me nazaj pokliče... Naj bi bila pomota, da sem dobila ta kostum, upam da se vse reši, ker se mi res neda ubadati s tem.. 
0
Nazaj na vrh
jackie
Starost: 33Pridružen: 5. mar 2005Prispevkov: 745Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 16. feb 2012 19:11
Povezava do prispevka
Meni se je na srečo uspelo zmeniti, zvečer me je ta moški poklical nazaj in rekel da če nebi imela tega kostuma da naj pošljem nazaj ter da mi bojo denar nakazali na moj račun.. :)) Je to ok, ker me malo skrbi, da nebi jaz poslala izdelka potem pa nebi bilo denarja.. Sem pa videla da so eni punci v tej temi v neki drugi trgovini isto rekli, tako da očitno tako poteka? Še nikoli nisem vračala česa, kar sem naročila preko interneta, tako da res ne vem..
0
Nazaj na vrh
Nee
Starost: 40Pridružen: 7. apr 2009Prispevkov: 115Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 14. apr 2012 10:20
Povezava do prispevka
Jackie, ja to je ok - ko dobijo paket nazaj, ti nakažejo denar Wink
Jaz imam s slovenskimi e-trgovinami večinoma ok izkušnje. Kupovala sem že tehniko in belo tehniko na 1a.com in mimovrste.com - obe profesionalni in v redu, nikoli nobenih problemov. Igrice kupujem na gameshop.si - dolg dobavni rok, drugače so pa super, kozmetiko in parfume pa sem kupovala že pri mnogih (kozmosi, spleticna,
si,beautyshop.si).
Je pa tako, da z nakupom po spletu vedno malo riskiraš. Ne veš kaj boš dobila (če boš sploh dobil) itd. Ampak mene vedno tolaži - če kaj ne bo ok lahko vrnem, če me bodo pa nategnili in mi ne bodo poslal (pa sem jim npr že plačala), jih pa samo prijavim in nasvidenje.
0
Nazaj na vrh
CantLoveCantHurt
Starost: 33Pridružen: 25. sep 2008Prispevkov: 2109Kraj: MemoriaStatus:Offline
Objavljeno: 20. dec 2012 18:47
Povezava do prispevka

Kaj se zgodi v primeru da v slovenski spletni trgovini nekaj naročiš, plačaš po predračunu potem pa ti pa izdelkov ne pošljejo oz. so popolnoma neodzivni na kakršna koli povpraševanja? Predvidevam da se od tega denarja lahko za vedno posloviš?

Yesterday, upon the stair,I met a man who wasn't there. He wasn't there again today. I wish I wish he'd go away...
0
Nazaj na vrh
Aralyn
Starost: 36Pridružen: 2. jan 2010Prispevkov: 1297Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 20. dec 2012 19:12
Povezava do prispevka

smiley Srčno upam, da ne. Ravno čakam na paket iz slovenske spletne trgovine, plačan je po predračunu. Mi stalno sproti javljajo, da je bilo plačilo prejeto in potem da je bil paket odposlan. Tako da ga lahko že jutri pričakujem, najkasneje pojutrišnjem. Predvidevam, da so ti paketi dostavljeni tako, da moraš poštarju podpisati papir, da si prevzela paket. Jaz bi na tvojem mestu poskusila priti do njih na drugačen način (telefonska številka, facebook - kjer jim še negativno reklamo delaš, kot podjetje so najbrž tudi na bizi.si seznamu, kjer je navadno več podatkov op odjetju samem) ... in bi jih potem terjala, da tega paketa nisi dobila, da lahko preverijo tudi na pošti, da ni bilo ničesar dostavljenega.

Me pa zelo preseneča neodzivnost, madoniš, v današnjem času, ko res lahko ustvariš negativno reklamo spletni trgovini, ljudje smo še zmeraj zelo občutljivi na spletne nakupe, se lahko kaj hitro škoda za trgovino tako ustvari. Upam da se razreši, jaz vsekakor ne bi popustila, že iz principa, ne glede na to, o kakšnem znesku govorimo, to res ni način.smiley

People listened instead of just waiting for their turn to speak. (C. Palahniuk, Fight Club)
0
Nazaj na vrh
CantLoveCantHurt
Starost: 33Pridružen: 25. sep 2008Prispevkov: 2109Kraj: MemoriaStatus:Offline
Objavljeno: 20. dec 2012 20:04
Povezava do prispevka

Hvala Aralyn. Bom poizkusila še preko Facebooka. Na Bizi.si niti ne piše kaj dosti o njih. smiley

Do zdaj z slo. spletnimi trgovinami še nisem nikoli imela takšnih težav, saj se je že kdaj zgodilo da so mi poslali paket z odkupnino kljub temu da sem že plačala, ampak to se je uredilo ko sem zahtevala da podatke še enkrat preverijo (GLS, DHL). Tega da bi samo sprejeli denar in mrknili pa še nisem doživela. smiley

Yesterday, upon the stair,I met a man who wasn't there. He wasn't there again today. I wish I wish he'd go away...
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45016Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 20. dec 2012 20:18
Povezava do prispevka
Nee je napisal/aJe pa tako, da z nakupom po spletu vedno malo riskiraš. Ne veš kaj boš dobila (če boš sploh dobil) itd. Ampak mene vedno tolaži - če kaj ne bo ok lahko vrnem, če me bodo pa nategnili in mi ne bodo poslal (pa sem jim npr že plačala), jih pa samo prijavim in nasvidenje.

No, tole si pa rahlo nasprotuje (da riskiraš in da jih lahko prijaviš). Potrošniki ste pri nas bolj zaščiteni kot kočevski medvedje in v vsakem primeru, če karkoli ni ok z izdelkom ali ga ne dobite, imate za sabo ustrezne institucije (medtem ko podjetij nihče ne ščiti pred nepoštenimi kupci, ki naročenega ne prevzamejo in tako podjetjem povzročajo posl. škodo). Skratka, če podjetje ni propadlo ali je na poti tja, boste dobile povrnjeno.

Sicer če se ne odzivajo (zelo neprofesionalno mimogrede) pošljite mail z grožnjo, da jih boste prijavile tržnemu inšpektoratu in boste videle, če bodo odgovorili na mail ali ne (če pa slučajno ne, pa jih dejansko prijavite). Pri tem bi opozorila, da dajte vsaj nekaj dni za odgovor; mnoga taka podjetja so majhna (človek ali dva) in če ta npr. zboli (pa mnogi si tega ne morejo privoščiti - ja, za nekatere bi bila kakšna viroza luksuz, ker bi se takrat vsaj malo spočili), se vse ustavi.

Se mi zdi pa zelo žalostno, da taka neresna podjetja potem mečejo slabo luč na vse spletne trgovine, ki se dejansko trudijo za kupce.smiley

A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 26. jun 2014 11:43
Povezava do prispevka

Ali je kdo že naročal v trgovini BORSETO?

Ste bili zadovoljni s kvaliteto in ostalim?

THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45016Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 26. jun 2014 13:28
Povezava do prispevka

Jaz sem naročila rdečo birkinko. Super hitra dostava (2 dni) z GLS, zelo dobra kakovost (pravo usnje, lepo rezano, brezhibno zašito ...) - zelo zadovoljna.smiley

(Malo OT: ko sem bila na intervjuju s Paulo, je skoraj dol padla ob torbici - mislila je, da je prava! smileysmiley)

A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
Akasha
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2004Prispevkov: 7649Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 26. jun 2014 17:55
Povezava do prispevka
Kaj pa torbice iz umetnega usnja? Te niso vedno solidne v običajnih trgovinah, zato me skrbi.
THE SPIRIT OF FIRE !!!
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Slovenske spletne trgovine
Stran 5 od 9
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo