mula, mi je popolnoma jasno, kako poteka segmentacija in izbor cilje
skupine potrošnikov
in še vedno trdim da gre za isti ciljni
skupini...tudi glede stilov oglasov se ne bi niti najmanj strinjala, da
so različni in narejeni za različnega potrošnika (primerjav še pa še,
in tukaj ne mislim klasičnih reklam, ki nimajo veze z itak in orto
smart paketom), cenovno občutljivi pa so očitno tudi kupci Itak paketa,
saj drugače ne bi mobitel za ta paket znižal cen kot ODGOVOR
simobilovemu orto smart paketu (zaradi bojazni da mu bo konkurenca
speljala naročnike) in poudarjal mladost blablabla (za povrh še enako
čez vikend tako pri enem kot pri drugem), ampak bi se šel neko stylish
varianto, kajne?
če bi šlo za različni ciljni skupini - po tvojem - misliš da si potem
ti tukaj edina, ki da veliko na imidž in nisi cenovno občutljiva, vse
ostale, ki smo pa sedaj šle iz mobitela na simobil (ki pa nas je očitno
veliko) pa smo kaj? ah daj no. tudi simobil ima nek imidž, za moje
pojme mogoče še celo boljši (sploh odkar je pod okriljem vodafone).