Počasi, tapridna, ni tako hudo kot se zdi. In ne mislim(o), da si oderuška, ampak da želiš tisto, za kar si plačala, kar je edino pravilno.
Torej, ja, obstaja
Zakon z varstvu potrošnikov, težavo lahko najprej urediš sama (lahko povprašaš Zvezo potrošnikov Slovenije, kjer ti nudijo brezplačne nasvete - tudi preko mejla; obstaja tudi brezplačna tel.št., kjer ti bodo pravtako lahko pomagali
080 88 99 - morda je najbolje, da najprej pokličeš njih, da boš lahko potem v Lesnini podkrepila svoje besede ;)), če bodo kakšne težave pri reševanju reklamacije, se obrni na
Tržni inšpektorat, katerega lahko prosiš za pomoč pri reklamaciji ali pa podaš prijavo zoper podjetje, prej pa lahko pokličeš dežurnega inšpektorja
, s katerim se lahko o vsem tem pogovoriš.
Jutri pokliči v Lesnino, reci, da so ti dobavili sedežno v napačni barvi ter da je poškodovana - morajo ti zamenjat, ne le s pravo barvo temveč z
brezhibno sedežno, če je to tvoja želja.
Drugače je tako - na voljo imaš 4 možnosti: vračilo izdelka v trgovino in vračilo celotne kupnine, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, popravilo ali zamenjavo. Odločiš se
ti in noben drug - ne prodajalec v Lesnini, ne njihovi nadrejeni, temveč
izključno ti,
kupec.