Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Sedežna garnitura v napačni barvi

tapridna
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2005Prispevkov: 147Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 20:21
Povezava do prispevka
Pred  4 tedni sem Lesnini  na gorenjskem naročila sedeno garneturo,ki sem jo sestavila  s prodajalko,torej po moji želji,izbrali sva tudi posebno barvo,ki se je glasila B108.Vse lepo in prav.Naročilo narejeno,plačana polovica.Rok dobave je bil 90 dni.Pred 1 tednom me pokličejo da je moja sedežna garnitura že narejena in pripravljena da mi jo pripeljejo.Sedežno garnituro pripeljejo,podpišem,znosim v stanovanje,sestavim.OK.nasledni dan mi moj reče da to ni barva ki sva jo naročila.Med prenašanjem sem opazila na dnu štiriseda blago ter kratico? blaga ki je bila D108,torej res ni barva prava.Naj omenim da je bila sedežna 1220€.Doma imam še vse dokumente ki se nanašajo na sedežno garnituro.Na njih piše naročilo za barvo B108.AMPAK MOJA SEDEŽNA NI TE BARVE!!
Ni se mi zdela poceni,in hočem svojo sedežno garnituro te barve-torej B108 in NE D108ali vračilo določenih procentov denarja.
 
Jutri imam namen iti v Lesnino in jim povedati,naj povem še da se mi je 1 leto nazaj naredilo enako s trosedom,ampak nisem komplicirala za takratnih 30 tisočakov.
 
Sedaj pa vas sprašujem če je kje kakšen zakon o potrošniških pravicah,ki mi zagotavlja vračilo določenih procentov denarja,ker to ni to kar sem naročila!
 
Se sprijaznim s to barvo, ni mistvene razlike med njima,gre s emi samo za prencip in njihovo površnost!Ne me imeti za oderuško,ampak ni bila poceni.
 
HVALA!
 
Prosim, da dajete naslove, ki nakazujejo vsebino in ne "nujno" "na pomoč", "kaj naj" ipd.
Tanja - urednica
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:01
Povezava do prispevka
Počasi, tapridna, ni tako hudo kot se zdi. In ne mislim(o), da si oderuška, ampak da želiš tisto, za kar si plačala, kar je edino pravilno.

Torej, ja, obstaja Zakon z varstvu potrošnikov, težavo lahko najprej urediš sama (lahko povprašaš Zvezo potrošnikov Slovenije, kjer ti nudijo brezplačne nasvete - tudi preko mejla; obstaja tudi brezplačna tel.št., kjer ti bodo pravtako lahko pomagali 080 88 99 - morda je najbolje, da najprej pokličeš njih, da boš lahko potem v Lesnini podkrepila svoje besede ;)), če bodo kakšne težave pri reševanju reklamacije, se obrni na Tržni inšpektorat, katerega lahko prosiš za pomoč pri reklamaciji ali pa podaš prijavo zoper podjetje, prej pa lahko pokličeš dežurnega inšpektorja, s katerim se lahko o vsem tem pogovoriš.

Jutri pokliči v Lesnino, reci, da so ti dobavili sedežno v napačni barvi ter da je poškodovana - morajo ti zamenjat, ne le s pravo barvo temveč z brezhibno sedežno, če je to tvoja želja.

Drugače je tako - na voljo imaš 4 možnosti: vračilo izdelka v trgovino in vračilo celotne kupnine, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, popravilo ali zamenjavo. Odločiš se ti in noben drug - ne prodajalec v Lesnini, ne njihovi nadrejeni, temveč izključno ti, kupec.
0
Nazaj na vrh
tapridna
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2005Prispevkov: 147Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:09
Povezava do prispevka
Hvala ti za odgovor.Moje pisanje je blo prebrat kr mal jezno,ko sem brala kar sm napisala.
Ampak tukaj se gre za prencip,ne za denar.Nebi kupovala take sedežne garniture in se " preseravala" ce se nebi mogla.Ampak zdi se mi "fer" da kar naročim in plačam tudi dobim.
Se opravicujem.
0
Nazaj na vrh
AngelEye
Starost: 39Pridružen: 28. apr 2006Prispevkov: 3479Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:18
Povezava do prispevka
Kolikor sem prav prebrala si ti naročla B108, dali so ti pa D108. Ker sta črki zelo podobni, sem skoraj 100%, da so grdo napisali črko, če so pisali na roko, pa so narobe naročili. Če so pa na računalnik al kaj so pa narobe razumeli. V vsakem primeru gre za površnost, nenatančnost, malomarnost. Bori se, in poročaj o rešitve. Upam, da ugodni!
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (W. D.)
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:19
Povezava do prispevka
Ni se treba opravičevat :), čisto razumem, da si jezna, mislim, da bi tudi ostali bili (eni imamo pa še takšne in drugačne pohištvene kalvarije za sabo, da so direkt za v Tednik). Skratka, nič bat, vse se bo uredilo, ker se mora in ker tako določa Zakon - le pri nekaterih je malce težje do tega priti in je potrebno veliko volje in vztrajnosti, da dosežeš to, kar želiš. Jutri lepo pokliči na tisto brezplačno številko, če te zanima kaj v zvezi z reklamacijami, potem pa lepo v Lesnino. Za njih ne vem, kak odnos imajo v takšnih primerih (na Brdu so relativno ok oz. je prodajalkam poznan postopek), ampak če te bodo skušali v kaj prepričati oz. če bodo imeli izjave v stilu "da ne menjajo ipd." (kar sicer dvomim), potem bo pravi čas, da omeniš Zakon o varstvu potrošnikov ter tržnega inšpektorja, potem malce spremenijo tako ton glasu kot ideje Wink

Sporoči, kako si uredila!


0
Nazaj na vrh
tapridna
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2005Prispevkov: 147Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:20
Povezava do prispevka
Pisano je bilo  na računalnik.In povsod pise B 108.Na 3 izvodih ki sem jih dobila domov+ na izvodu ki mi ga je dala dostava.Tudi ene stvari se ni pisalo in delalo na roke,risalo in naročevalo vse na racunalnik,in kot sem napisala povsod piše pravilno.
0
Nazaj na vrh
offo
Starost: 123Pridružen: 30. jan 2007Prispevkov: 2298Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 21:54
Povezava do prispevka
Tapridna, drži, kar so ti napisali; edino brezplačna svetovanja za potrošnike izvaja Urad za varstvo potrošnikov RS (z njimi sem že zelo dobro sodeloval in srčno upam, da bo le-ta še ostal v prihodnje, čeprav se v visokih političnih krogih zavzemajo za drugačno "rešitev"), ne pa Zveza, ki je nevladna.
Upam, da urediš zadevo, sicer pošlji prijavo kar na Tržni inšpektorat RS, čeprav moraš vedeti, da postopki pred tem organom trajajo malo dlje časa. V prijavi pa ne pozabi napisati tudi svoje podatke in naznanilo, da želiš biti o vseh zadevah v postopku obveščena.
Lp.
"I don't think, I just walk." (Paris Hilton)
"Če ti, povem po pravici, sploh ne vem kaj bi in kok bi kej mazal." (neznani avtor)
0
Nazaj na vrh
Katrin
Starost: 48Pridružen: 21. jul 2004Prispevkov: 1762Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 22:12
Povezava do prispevka
Jaz mislim, da pri tako očitni napaki Lesnina niti ne bi smela komplicirat. Sedežno ti bodo zamenjali, pa bo. Napake se dogajajo tudi pri najboljših firmah... Smile
0
Nazaj na vrh
offo
Starost: 123Pridružen: 30. jan 2007Prispevkov: 2298Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 22:15
Povezava do prispevka
Katrin, povsem drži.
Najprej seveda stopi do njih in obrazloži situacijo. Morda so se res samo zmotili in bodo že sami predlagali ustrezno razrešitev situacije.
Lp.
"I don't think, I just walk." (Paris Hilton)
"Če ti, povem po pravici, sploh ne vem kaj bi in kok bi kej mazal." (neznani avtor)
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 46Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 22:18
Povezava do prispevka
Glede na dobavni rok, ki si ga navedla, je čisto možno, da je bila tebi dobavljena sedežna, ki jo je naročil kdo drug, ki jo zdaj nestrpno čaka Smile
 
Drugače ti pa svetujem, da se spogajaš za kak popust, če v barvi res ni bistvene razlike in se ti vklaplja v tvoje stanovanje.
 
Meni osebno bi ta kalvarija podiranja, transporta, čakanja in ponovno vse od začetka namreč vzela preveč potrpljenja.
0
Nazaj na vrh
AngelEye
Starost: 39Pridružen: 28. apr 2006Prispevkov: 3479Kraj: ŠtajerskaStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2008 22:19
Povezava do prispevka
Čimprej obevesti Lesnino o napaki, da ne bodo kaj komplicirali v smislu...kaj niste takoj povedli...nekateri so takšni, izkušnje samo ne z Lesnino.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (W. D.)
0
Nazaj na vrh
cafka
Starost: n/aPridružen: 2. jul 2006Prispevkov: 137Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. feb 2008 9:53
Povezava do prispevka
Pozdravljena ta pridna,da te malo pomirim.......moja prijateljica je kupila sedežno garnituro in ko so že kar nekaj časa sedeli na nje , torej jo uporabljali,se je čisto malo strgala na enem šivu, takoj je poklicala ,povedala da se je natrgala na šivu,kjer se verjetno nebi smela in seveda so ji pripeljali novo.......lp
0
Nazaj na vrh
offo
Starost: 123Pridružen: 30. jan 2007Prispevkov: 2298Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. feb 2008 22:52
Povezava do prispevka
Tapridna, kako si rešila?
Lp.
"I don't think, I just walk." (Paris Hilton)
"Če ti, povem po pravici, sploh ne vem kaj bi in kok bi kej mazal." (neznani avtor)
0
Nazaj na vrh
mojca
Starost: 43Pridružen: 25. okt 2003Prispevkov: 4866Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 27. feb 2008 15:06
Povezava do prispevka
Material pa je enak kot si želela? Kaj pa razliko v barvi si opazila takoj ali se ti zdi da je enaka vzorcu pa je tvojo in partnerjevo pozornost vzbudila le šifra?

Pri označevanju vzorcev namreč ponavadi črka pomeni vrsto materiala, številka pa šifro barve. In barva je lahko v različnih materialih enaka (včasih se tudi za zunanji del uporabi drugačen material kot za sedišče). Če se ti zdita barva in material enaka je možno tudi da proizvajalec le uporablja druge šifre za materiale kot prodajalec.
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. mar 2008 0:00
Povezava do prispevka
Tapridna, kako se je izteklo?
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Sedežna garnitura v napačni barvi
Stran 1 od 1
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Majska polna Luna bo vstopila v intenzivni, transformativni znak Škorpijona in nam prinesla močno energijo "spusti".