Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklemacija čevljev

Pojdi na stran 1 , 2
Luna24
Starost: 44Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 128Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 8:45
Povezava do prispevka
12.08.2006 sem v Alpini kupila čevlje, katere sem po 1 mesecu nošenja morala nesti nazaj, ker so se mi na obeh čevljih spodaj odlimali stranske gume. So mi jih popravili, sedaj so se pa odlepile spet. In me zanima, ali lahko zahtevam denar nazaj? Namreč zelo sem razočarana nad njimi...
 
Hvala za odgovore že vnaprej!
0
Nazaj na vrh
kokica1
Starost: 44Pridružen: 6. nov 2005Prispevkov: 5485Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 8:48
Povezava do prispevka
Jaz bi na tvojem mest zahtevala denar nazaj, je pa drugo vprašanje, če ga boš dobila, ker je že kar nekaj časa od tega kar si jih kupila. Lahko da bodo rekli, da vzami kakšne druge čevlje za ta denar.
Kar zmore hudič, zmore ženska!

http://kokica1.moj-album.com/
0
Nazaj na vrh
karmen_j
Starost: n/aPridružen: 12. okt 2005Prispevkov: 491Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 9:16
Povezava do prispevka
 Luna 24, v roku treh mesecev lahko zahtevaš denar nazaj, če popravilo ni ali ne bo mogoče. Vsak čevelj ima garancijo 3 mesece pri normalni uporabi (npr. če čevlji  niso za dež, da  jih ne nosiš v morkem vremenu....ipd.),  razen če proizvajalec jamči za več. Ampak slednje je silno redko. V tvojem primeru bi jaz reklamirala opravljeno storitev,ki pa očitno ni bila dobro opravljena, če se ti je guma spet odlepila.
 
pozdrav. Karmen
Lp. Karmen
0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 10:26
Povezava do prispevka
Ja, denar lahko zahtevaš  nazaj na podlagi stvarne napake, ker še
ni poteklo 6 mesecev in se šteje da je napaka obstajala ob nakupu. V
osmih dneh so ti dolžni vrnit denar nazaj.
0
Nazaj na vrh
Pikca
Starost: 38Pridružen: 3. avg 2006Prispevkov: 4480Kraj: everywhere aroundStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 11:34
Povezava do prispevka
Joj, ko bi jaz to vedela na zacetku poletja ...sem si namrec v massu kupila ene ful lepe natikace za 7-8 tisocakov (so bili usnjeni) in se mi je v roku enega meseca odtrgal pascek ven iz podplata (tisti ki je med palcem in kazalcem na nogi). Sem nekja sprasevala okoli pa so mi vsi rekli da denarja ne bom dobila nazaj, potem sem dala to cevlarju in mi je sicer za drobiz lepo popravil oz zamenjal pascek, vendar sedaj ta podplat ni vec mehak kot drugi...ah, vem za drugic...
To believe in your choice you don't need to prove that other people's choices are wrong. (P. Coelho)
0
Nazaj na vrh
1A
Starost: 42Pridružen: 7. mar 2006Prispevkov: 2365Kraj: vedno nekje vmesStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 12:49
Povezava do prispevka
meni se močno zdi da majo čevlji 1 leto "garancije"
0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 19. jan 2007 12:57
Povezava do prispevka
Tako garancijo imajo tehnični izdelki, lahko pa jo imajo tudi čevlji,
če jo prodajalec sam obljublja. Drugače pa v vsakem primeru neodvisno
od garancije lahko uveljavlja stvarno napako. Če se napaka pojavi v 6
mesecih od nakupa, se šteje, da je obstajala že ob nakupu in ima kupec
pravico zahtevati ali zamenjavo izdelka ali popravilo ali vrnitev
kupnine. Pritožbi pa morajo ugoditi v osmih dneh, če napaka ni sporna.


0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 20. jan 2007 14:55
Povezava do prispevka
Tako kot je rekla Anastazija.

 
Več o tem tukaj:
 
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 22. jan 2007 20:19
Povezava do prispevka
In še konkreten primer Smile
 
10. januarja sem kupila čevlje v MASSu, obula sem jih morda trikrat, nakar opazim, da se je guma na petki strgala in izginila nezano kam, jaz pa sem lepo drajsala brez nje ... to sem opazila v soboto.
 
Danes sem čevlje nesla nazaj z željo, da mi jih zamenjajo za druge. Prodajalka najprej o zamenjavi sploh ni želela slišati, vztrajala je, da so čevlji rabljeni (kar ne igra nobene vloge) in da mi bodo čevlje popravili (v 8 dneh). Lepo sem ji razložila, da čevlje potrebujem čez vikend, poleg tega je zamenjava moja pravica, v nasprotnem primeru (če enakih čevljev več ne bi imeli) bom pa zahtevala denar nazaj. Po prodajalkinem "Počakajte malo!" se je le-ta vrnila z novim parom, sestavili sva reklamacijski zapisnik in zadeva je bila rešena.
 
Sprašujem pa se, ali resnično ne poznajo osnovnega člena ZVPot, ki se nanaša na reklamacije (domnevam, da jih imajo sorazmerno pogosto in poznavanje predpisa, kako ravnati v taki situaciji, je pomojem nujno), ali pa imajo neuradna navodila od šefov, naj reklamacijo primarno poskušajo rešiti tako, da stranki ponudijo popravilo.
 
 
Kakorkoli, tole si je dobro zapomniti, sploh 37.c člen:

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
    (2) Napaka je stvarna:
    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
    (3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
    (4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    (2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    (3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    (2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
    (3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    ? odpravi napako na blagu ali
    ? vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    ? blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    ? vrne plačani znesek.
    (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
    (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
    (2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

 
0
Nazaj na vrh
rene
Starost: n/aPridružen: 17. jun 2005Prispevkov: 3686Kraj: spinning around ...Status:Offline
Objavljeno: 23. jan 2007 15:01
Povezava do prispevka
stasa, jaz mislim, da ga dobro poznajo, ampak se naredijo neumne, ces, morda pa bo stranka nasedla, saj se veliko ljudem ne da balinati z reklamcijami, prihodi v trgovino in nazaj (mene so nazadnje v bati trikrat posiljali sem in tja, sele cetrtic sem dobila denar nazaj). navsezadnje bi morali biti kupci tako zoprni, da jim v takem primeru neupravicenega setanja sem in tja, zaracunamo potne stroske.
"Arguing on the internet is like winning the special olympics, even if you win, you are still retarded."
0
Nazaj na vrh
mecajek
Starost: n/aPridružen: 6. dec 2005Prispevkov: 618Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. jan 2007 19:34
Povezava do prispevka
Kaj pa naj jaz storim.
Starša sta kupila eno stvar na domu (ne čevljev) izkazalo se je, da ima zadeva napako. Prodajalca smo pisno obvestili o tem in zahtevali povrnitev denarja. Pričakovali smo odgovor v roku 8 dni, kakor naj bi bilo po zakonu,  toda prodajalec se ne zmeni, ne odpiše, ne dviguje telefonov, kakor da ga ni. Kaj lahko storim? Kako je s tožbo v tem primeru oz kakšnim drugim ukrepom?


0
Nazaj na vrh
Anastazija
Starost: 42Pridružen: 25. jan 2004Prispevkov: 827Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 23. jan 2007 20:12
Povezava do prispevka
Obrni se na tržno inšpekcijo in bo ta ukrepala dalje. Za več informacij pa si poglej link, ki ga je Staša zgoraj prilepila.
0
Nazaj na vrh
Luna24
Starost: 44Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 128Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. jan 2007 6:47
Povezava do prispevka
Mene so včeraj poklicali iz Alpine in mi sporočili, da so mi odobrili dorbropis.
0
Nazaj na vrh
Staša
Starost: n/aPridružen: 17. okt 2003Prispevkov: 8237Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. jan 2007 11:16
Povezava do prispevka
Zakaj pa nisi zahtevala denarja nazaj? Sedaj boš prisiljena kupiti čevlje pri njih, medtem ko bi lahko drugače popolnoma svobodno odločila, kje in če sploh si jih boš kupila.
0
Nazaj na vrh
Luna24
Starost: 44Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 128Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. jan 2007 17:56
Povezava do prispevka
Dobropis je bil mišljen kot da dobim denar nazaj. No in danes sem ga že dobila!
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklemacija čevljev
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Kate se je vedno upirala pravilom hitre mode in cikličnim trendom, saj daje prednost klasičnemu slogu