
- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stilZadnje novice
Najbolj brano
- Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo
10 čez omejitev ni malo.
Pravila so z namenom, ne pa zato, da se jih krši. Če je omejitev 50, je 50, pa četudi jo je lastnoročno tja postavil en cestar Lojze.
Saj ni čudno, da je toliko nesreč, če vsak vozi, kot se mu zdi...
Ne vem, no, punce, CPP pravila so 'mednarodni jezik sporazumevanja' v prometu - saj kruhu v slovenščini tudi rečemo kruh in ne koza....
DOKLER FOLK NE BO SPREMENIL MIŠLJENJA, JE TAKO ALI TAKO VSAKRŠNA KAZEN PREMILA.
Ob novem prometnem zakonu lahko poslušamo strokovnjake, ki začno
razlagati našo prometno vsakdanjost odločno in vase prepričano, a dlje
ko govorijo, bolj plahnijo in pogosteje se jim zatika - je mar mogoče,
da nihče zares ne ve, zakaj Slovenci vozijo vsaj nervozno in agresivno,
če ne samomorilsko? Mar ni čas za razlago?
Kazni v novem prometnem zakonu so neprimerno strožje kot do sedaj in
z vsakim naslednjim zakonom bodo še strožje. Privrženci strogosti
zahtevajo posredovanje dveh močnih sil, policije in tehnologije.
Policaji na cestah
Pred leti sem 14 dni vozil po ZDA in srečal eno samo policijsko
zasedo, nato priletel v Slovenijo in ko sem se iz Brnika peljal v
Ljubljano, sem videl kar dve. Presenetilo me je in postal sem pozoren.
Ko sem leto kasneje prevozil Nemčijo (nobene zasede), Avstrijo (nobene)
in prišel v Slovenijo (2 zasedi) sem začel prositi znance, ki se
odpravljajo na daljše poti, naj preštejejo policaje, ki jih bodo
spotoma videli in v vseh primerih so bili rezultati podobni mojim. V
Evropskih državah policaji ne čepijo v grmovju vsakih deset kilometrov,
a vendar na cestah ni takega klanja kot pri nas.
Ravno pred uvedbo novega zakona je potekala velika akcija, med
katero je policija dala na ceste vse razpoložljive sile (med Ljubljano
in Radovljico sem naletel na tri (3!) zasede). In rezultat: najbolj
krvav vikend leta - na cestah je bilo 546 patrulj, 1.029 policistov in
6 mrtvih udeležencev v prometu.
Policijska prisotnost očitno ne pomaga, a tega navdušenci represije
ne bodo nikoli priznali, raje poreko, da so policaji slabo razporejeni,
morali bi biti povsod. Kar jih poveže s tehnološkimi navdušenci.
Tehnika nad nami
Slovenija namerava prva opremiti avte z satelitsko navigacijo (GPS
sistemi). Če oblast točno vsak trenutek ve, kje ste, potem lahko tudi
izračuna, s kakšno hitrostjo se gibljete med dvema točkama. Ker je
taista oblast na tej poti postavila omejitev, tudi ve, če ste jo
prekršili. Tehnično gledano je povsem enostavno ob vsaki prekoračitvi
hitrosti izstaviti položnico.
Ker je možnost slediti tudi lokaciji telefona in oblast ve, kdaj je
telefon v uporabi, boste dobili še položnico za govorjenje med vožnjo.
Ker oblast združuje osebno in zdravstveno izkaznico, kjer so vpisana
zdravila, lahko položnica pade tudi v primeru, če ste pojedli kakšno od
tistih tablet, pri katerih ne smete za volan.
In tako naprej. Skratka, varni bomo, policaj se bo vozil z vami sleherni trenutek, pravijo represivno-tehnološki navdušenci.
Pomislek: v Evropi obstaja narod, ki je na tehnološko pot že krenil
in svoje ceste na gosto posejal s kamerami in samodejnimi položnicami.
Angleži so njega dni vozili prislovično umirjeno in prometno so bili
ena najbolj varnih držav. Nakar je vlada hotela dobro stanje še
izboljšati in je posegla po represiji. Ceste gosto opremila s kamerami
in radarji - zdaj jim pa ni jasno, zakaj je mrtvih vsako leto več.
Anglija pada po lestvici varnosti, promet postaja vedno bolj agresiven,
represivci se čudijo in izgovarjajo na priseljence, ki naj bi s seboj
prinesli slabe manire in razbili angleško trdo zgornjo ustnico.
Osnove psihologije
Kar je seveda neumnost: kako lahko kateregakoli vlada, angleška ali
naša, samo privija represivne ukrepe, ne ponudi pa nikakršne olajšave?
Ljudje smo narejeni kot para - ne morete nas privijati in privijati, ne
da bi kje počilo in izbruhnilo na najbolj nenavaden način! Korenček in
palica, pravi ljudski pregovor in prav ima. Namesto zviševanja kazni v
nedogled bi morala oblast subvencionirati nižja zavarovanja za tiste,
ki so celo leto brez prekrška in podobno. Da ne govorim o tem, da je na
avtocestah treba ukiniti omejitve, tako kot v Nemčiji. Vsak voznik bo
lažje zdržal počasno drsenje skozi naselje, če se bo tolažil, da lahko
na avtocesti pohodi gas. Kjer jih velika večina ne bo čisto nič bolj
drvela kot sedaj, kar kažejo izkušnje iz Nemčije.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...