Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

PRITOžBA,INŠPEKTOR...?

Pojdi na stran 1 , 2
Dharma
Starost: n/aPridružen: 5. apr 2004Prispevkov: 179Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 12:10
Povezava do prispevka
Prosila bi za mnenja in izkušnje,ki jih imate z zvezo potrošnikov ali inšpektorji!!

Gre pa za sledeče,v Avstriji sva kupila neko tehnično zadevo ki je po tednu dni uporabe rabila manjše popravilo (čiščenje notranjih delov)In sva se obrnila na predstavnike v Ljubljani.Kjer so nama povedali da izdelek ni bil kupljen pri njih zato ne moreš uveljavit garancije.Ok, kličeva v Avstrijo in tam ne vidijo problema ker je kupljeno v EU.Vredu,želiva pojasnilo v LJ. kjer pa predstavnik dobi živčni zlom da kako mi to mislimo in prekine zvezo

Veliko ljudi je potem povedalo da so tam poznani po nemogočem poslovanju vendar jim očitno znese.

Zato lepo prosim če ima kdo tukaj kaj izkušenj z tem da mi piše ,lahko na pm.Firmo namenoma nisem napisala ker se mi zdi da sploh ni pomembno.



LP Dharma
------------------------
Shoes transform your body language and attitude. They lift you physically and emotionally.
… Christian Louboutin
0
Nazaj na vrh
Kazi
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2003Prispevkov: 2457Kraj: DolenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 12:28
Povezava do prispevka
Jaz z inšpektorico na Tržnem inšpektoratu, ki se nahaja na Vilharjevi 33 nisem bila zadovoljna, ker v zvezi z mojim primerom pritožbe ni naredila ničesar. Tudi riti ni dvignila in šla dejansko pregledat blago z napako v skladišče. Vse kar je bilo je narejeno z njene strani je bilo to da naj pišem sama pritožbo na podjetje, ki ni upoštevalo reklamacije. Kot da to nisem še naredila. Na inšpektorat sem se obrnila kot na zadnjo rešilno bilko, ker me je podjetje, keteremu sem zavrnila blago z napako totalno ignoriralo. Ni me nič obveščala in jaz sem bila tista, ki je vse dopise spisala, hodila v skladišče, itd. Z njo ni bilo nič Jaz nevem zakaj so sploh zaposleni tam, če še ukrepati ne znajo. Uglavnem če se boš obrnila na njih, jih klicari vsak dan tudi po večkrat če je treba, ker le tako bojo svoje riti vsaj malo premaknili. Vsekakor pa vztrajaj pri svojem in napiši pritožbo oz. reklamacijo, ter jo pošlji vodilnim v podjetju, kateri so ti dolžni zadevo urediti.
Cute but psyho...things even out
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 12:38
Povezava do prispevka

mogoče bi najprej na urad za varstvo potrošnikov vprašala, kakšna natančno je zdaj ureditev glede gar. listov in pooblaščenih servisov... boš imela boljše izhodišče pri pogajanju s servisom; pa vso srečo


(po moje se jim na servisu samo ne ljubi s tem ukvarjat, pa niso prepričani, ali bodo dobili stroške od proizvajalca povrnjene, pa v glavnem ne da se jim.  samo če pokažeš da veš, kaj in kako, se včasih zmigajo. )

0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 13:21
Povezava do prispevka

Najprej naj omenim, da nisem čisto prepričana, če čiščenje notranjh delov spada v garancijo.


Sicer ti pa v LJ morajo upoštevat garancijo, če je izdelek kupljen v EU in če so uradni zastopniki za to podjetje. Po moje je najboljše, da najprej napišeš pisno pritožbo na podjetje (ustnega dogovora ne moreš nikjer dokazat). Če ti na tvoj dopis ne odgovorijo (pisno), se obrni na Zvezo za varstvo potrošnikov, ki bo kontaktirala podjetje in ga tudi prijavila pristojnemu inšpektorju, če bo to potrebno. Ponavadi vsa podjetja takoj reagirajo, ko se vmeša ZZVP, ker vedo, da bodo dobili negativno reklamo v reviji VIP.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Andy
Starost: n/aPridružen: 27. okt 2003Prispevkov: 9911Kraj: in paradiseStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 14:46
Povezava do prispevka

Dharma, garancija je lokalna zadeva in podjetje, ki je zastopnik te znamke v Slo ni dolžno sprejeti v popravilo v garanciji izdelek, ki ni bil kupljen pri njih.  Glede popravil in popravil v garanciji se vedno obrni na prodajalca, saj ti je on izdal garancijo. Na garancijskem listu mora pisati kdo so pooblaščeni serviserji in če med njimi ni našega podjetja, niso dolžni sprejeti v popravilo.


Če gre le za čiščenje, to ne spada v garancijo. Podjetju v Sloveniji lahko naročiš čiščenje in ga tudi plačaš.

0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 14:51
Povezava do prispevka
Andy je napisal/a

Dharma, garancija je lokalna zadeva in podjetje, ki je zastopnik te znamke v Slo ni dolžno sprejeti v popravilo v garanciji izdelek, ki ni bil kupljen pri njih.  


To pa ne bo čisto držalo. Ob vstopu v EU, je podjetje, ki je generalni uvoznik ali pooblaščeni serviser za določeno blagovno znamko, dolžno upoštevat garancijo za izdelek, ki je bil kupljen kjerkoli v EU.


O tem je bil pred časom članek v reviji VIP. Ne vem točno v kateri številki, lahko pa pogledam, če koga posebej zanima.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Andy
Starost: n/aPridružen: 27. okt 2003Prispevkov: 9911Kraj: in paradiseStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 15:41
Povezava do prispevka

Kiara, zakaj bi podjetje, ki je generalni uvoznik in se ne ukvarja s servisiranjem, bilo dolžno sprejeti izdelek v popravilo? Vsak pooblaščeni prodajalec, ki pridobi tak status s strani proizvajalca ima svoje pooblaščene serviserje in za te sem pripričana, da so dolžni sprejeti izdelek v popravilo.


Kiara, če ti ni odveč, mene ta članek zanima.

0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 15:54
Povezava do prispevka

Andy, takoj ko najdem pravo št. VIP-a, ti sporočim.


Glede generalnega uvoznika imaš prav. Sem imela v mislih, da je generalni uvoznik hkrati tudi prodajalec (kar pa ni nujno). Garancija se lahko uveljavlja pri prodajalcu ali pooblaščenem serviserju.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Andy
Starost: n/aPridružen: 27. okt 2003Prispevkov: 9911Kraj: in paradiseStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 15:57
Povezava do prispevka
Kiara, vnaprej hvala.
0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 19:32
Povezava do prispevka

Članek o evropski garanciji je objavljen v VIP-u št. 7-8/2004.


Kratek povzetek:


Predstavnikom tujih proizvajalcev v Sloveniji - Bosch, Electrolux, Sony, Canon in Braun - so poslali nekaj vprašanj o uveljavljanju evropske garancije. Vprašanja so poslali tudi Gorenju.


Vsa podjetja so odgovorila, da lahko potrošnik uveljavlja garancijo v Sloveniji za izdelek kupljen kjerkoli v EU. Pri uveljavljanju garancije pa je potrebno predložiti originalni račun in pravilno izpolnjen garancijski list.


Če te še kaj zanima, pa vprašaj.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Andy
Starost: n/aPridružen: 27. okt 2003Prispevkov: 9911Kraj: in paradiseStatus:Offline
Objavljeno: 30. nov 2004 23:30
Povezava do prispevka

Kiara, hvala, bom poskusila pridet do te št. VIP-a.

0
Nazaj na vrh
Dharma
Starost: n/aPridružen: 5. apr 2004Prispevkov: 179Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2004 11:20
Povezava do prispevka
Torej mail na glavno podjetje je poslan.Mogoče za njih le informacija kako se pri nas posluje,ker če ti človek spusti slušalko med pogovorom ni poslovno niti v Gvatemali Vse kar ste napisale bom pa še preverila ker genaralni uvoznik in prodajalec bi , pomoje moral za zadeve v EU garantirat tudi popravila garancije.KOt sem rekla v Avstriji ne bi bil problem,pri nas pa je.



Vsem se zahvaljujem za informacije
LP Dharma
------------------------
Shoes transform your body language and attitude. They lift you physically and emotionally.
… Christian Louboutin
0
Nazaj na vrh
Andy
Starost: n/aPridružen: 27. okt 2003Prispevkov: 9911Kraj: in paradiseStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2004 11:49
Povezava do prispevka

Dharma, moral bi. Zatakne se pri tem, da vsaka garancija, za tistega, ki jo izda (prodajalec) stane. V tem primeru bi naš pooblaščeni serviser moral popraviti, če govorimo za garancijo, brez plačila. Problem nastane, ker pa ti odnosi med, kolikor sem obveščena, niso najbolje urejeni. V tem primeru bi naše podjetje popravljalo nekaj, kar je v garanciji in za opravljeno delo ne bi bilo plačano.


Pozanimaj se res kako je glede čiščenja, saj čiščenje ne bi smelo spadati v garancijsko popravilo. Vem, da pri prodaji računalniške opreme le-to ni vključeno v garancijo.


0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2004 11:52
Povezava do prispevka

Dharma naj te še na nekaj opozorim. Če si poslala mail upam, da si dobila potrditev, da so mail prejeli. Sicer se lahko kasneje zgovarjajo, da ga niso dobili. Če boš pri zadevi vstrajala do konca je najbolje, da se z njimi pogovarjaš samo z dopisi poslanimi po pošti. To je samo moj dobronamerni nasvet. Še enkrat pa bi te tudi opozorila, da preveri, če tvoje popravilo spada v garancijo. Če gre samo za čiščenje notranjih delov (kot si napisala), to ne spada v garancijo. So ti pa vseeno dolžni zagotoviti servis, seveda proti plačilu.


Pa sporoči kako si uredila.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Kazi
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2003Prispevkov: 2457Kraj: DolenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 1. dec 2004 12:04
Povezava do prispevka
Točno to sem ti mislila napisat... vse po priporočeni pošti urejaj z njimi in ne preko maila....
Cute but psyho...things even out
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
PRITOžBA,INŠPEKTOR...?
Stran 1 od 2
Pojdi na stran 1 , 2
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Bela krila za poletje? Nič novega, vendar je letos prevladal polnejši A kroj tega priljubljenega kosa.