Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Netlog in Facebook

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11
sea
Starost: 39Pridružen: 12. mar 2006Prispevkov: 1217Kraj: neskončni oceanStatus:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 16:09
Povezava do prispevka
Punce, od 4.2. se na Facebooku hranijo vsi podatki, tudi če jih hočete zbrisati. Facebook bo prodajal naše podatke....

vir: RTVSlo



Kar je na Facebooku, bo tam tudi ostalo



Če zbrišemo profil, bodo podatki ostali



Znanost in tehnologija, pred dvema urama

Ljubljana - MMC RTV SLO



Trenutek, ki so ga mnogi čakali, je nastopil - Facebook bo
informacije uporabnikov prodajal podjetjem in vse, kar počnete na Facebooku, bo
tam tudi ostalo.



Najbolj razširjena spletna skupnost Facebook, ki jo je danes 24-letni Mark
Zuckerberg
s pomočjo nekaj prijateljev in sostanovalcev zagnal
februarja 2004 v študentski sobi, je zaradi svojega enostavnega in hitrega
vmesnika (ta je bil pri hitrem širjenju težava MySpacea) postala zelo popularna
v zelo kratkem času. V petih letih je namreč pridobila 150 milijonov aktivnih
uporabnikov, oziroma tistih, ki so se nanjo prijavili v zadnjem mesecu.



Taka količina uporabnikov, ki nalagajo svoje fotografije s podrobnimi
označbami, kdo je slikan, si izmenjujejo informacije o svojem počutju in
razmerjih, si pošiljajo razna darila ter rešujejo vse mogoče teste, naravnost
kliče po tem, da bi tako bazo podatkov uporabili za trženjske namene.



Facebook - raj za oglaševalce in raziskovalce trga

Raziskovalci trga namreč porabijo velikanske količine denarja, da od
potencialnih potrošnikov izvejo, na kakšen način jim lahko določen izdelek
oziroma storitev prodajo. Na Facebooku pa take informacije uporabniki, natančno
vpisani v svoja socialna omrežja, dajejo kar sami od sebe. Pri nastavitvah
zasebnosti vsak lahko določi, da je določena vsebina vidna le njegovim
prijateljem. Toda mladi ustanovitelji so se zdaj odločili, da bodo vse osebne
podatke uporabnikov prodajali naprej.



Zuckerberg - Leto 2009 bo ključno za Facebook

Zuckerberg, vedno oblečen v navadno majico in kavbojke, je s kravato na
forumu v Davosu predstavil novo obdobje svoje strani. Leto 2009 bo namreč po
njegovih besedah ključno za Facebook, saj bo v naslednjih mesecih lahko
dokončno uspel ali pa se bo začel njegov zaton.



Pogoji uporabe so se spremenili

Poleg obljubljene prodaje pa so ob peti obletnici naredili tudi nekaj
manjših sprememb v njihovih pogojih uporabe. Že do zdaj je veljalo, da je
uporabnik za vsako naloženo datoteko prenesel vse njene pravice na Facebook,
tako da je lahko spletna stran z vsebinami počela, kar se ji je zahotelo, v kar
je vključeno tudi posredovanje drugim organizacijam.



Z novimi
pogoji uporabe
, ki veljajo od 4. februarja letos, pa so iz člena o licencah
izbrisali odstavek, s katerim lahko uporabnik svoje naložene vsebine kadar koli
zbriše, pri tem pa Facebooku avtomatično poteče licenca za uporabo teh vsebin. "Facebook
ti pomaga povezovati se z ljudmi v tvojem življenju,"
pa čeprav mi
tega več nočemo.



Če se bo kdo vprašal, kako je mogoče, da lahko Facebook spreminja svoje
pogoje uporabe, bo odgovor našel že takoj na začetku pogojev, kjer je zapisano,
da lahko Facebook "zamenja, spremeni, doda ali zbriše dele teh pogojev
uporabe kadar koli brez vnaprejšnjega obvestila".



Tako kljub ukinitvi profila na Facebooku za vedno ostanejo vse osebne
informacije uporabnikov in njihovega obnašanja na strani, torej tudi, s kom so
kaj govorili in nad čim so se pritoževali.



Evropski zakoni strogi, a Facebook se ne nahaja v EU-ju

Zadeva pa je poleg vsega sporna tudi s stališča zakonodaje Evropske unije, saj
direktiva o varstvu osebnih podatkov zapoveduje, da se osebni podatki lahko
obdelujejo le s privoljenjem posameznika. Prav tako pa se lahko odloči, da
svoje privoljenje prekliče, to pa je ravno člen, ki so ga zdaj pri Facebooku iz
pogojev izbrisali.



A po besedah Andreja Tomšiča iz urada Informacijske
pooblaščenke ne more niti Slovenija niti katera druga članica iz Evropske unije
ničesar ukreniti, saj Facebook ni fizično prisoten tu. Če bi namreč imel le del
strežnikov, s katerim obdeluje osebne podatke v EU-ju, bi moral spoštovati
tukajšnje zakone, tako pa za zdaj te in podobnih strani nihče ne more prisiliti
v upoštevanje tovrstnih zakonov.



Blaž Kosovel




0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 38Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 16:49
Povezava do prispevka
sem ravno brala tole ... in edina logična varjanta oz. že skoraj pričakovana, ki lahko sledi iz tega, da bodo proizvajalci izdelkov, katerih fan-i smo ... dobivali o tem obvestila mi pa spam maile.

sicer mi pa ni jasno, kaj bi nekomu nevem kje rabili moji statusi in to kar jaz čvekm čez dan z mojimi prijatelji. slik mam pa svojih gor maksimalno 10 pa še te so nezanimive Big smile hehe
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -17Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 18:00
Povezava do prispevka
Gita, za oglaševalce vse prav pride, tudi navaden čvek

Sicer pa bo pomoje prihajalo do še več zlorab.
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 38Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 18:45
Povezava do prispevka
prav mogoče.

sicer pa si zamislite do kakšnih zlorab lahko prihaja šele pri raznih ponudnihih prenosa sporočil? gmail itd ...? tam se verjetno pišejo še malo bolj osebne zadeve in prenašajo še malo bolj osebne slike, kot se jih objavlja na facebook, netlog itd. Wink
0
Nazaj na vrh
.:sonja:.
Starost: 40Pridružen: 21. okt 2004Prispevkov: 7366Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 19:16
Povezava do prispevka
Saj to je čisto logičen korak. Zdaj v recesiji, ko pada vrednost podjetja, kje največ zaslužiti? S prodajo osebnih podatkov. Žalostno.
0
Nazaj na vrh
Kiely
Starost: 35Pridružen: 7. feb 2007Prispevkov: 3384Kraj: KielywoodStatus:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 20:56
Povezava do prispevka
Z mano je konec. Jaz ima samo ene 500 fotk gor.  
0
Nazaj na vrh
Lady_fLame
Starost: 120Pridružen: 10. mar 2007Prispevkov: 320Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 21:55
Povezava do prispevka
Bi mi katera znala razloziti, zakaj za vraga bi njim pomagal moj status na FBju in moji pogovori ter osebni podatki ? 
0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 38Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 17. feb 2009 21:59
Povezava do prispevka
eh, verjetno prav nič kaj. saj pravim, osebni podatki oz. kontaktni podatki pa zelo mogoče za spam reklamne maile proizvajalcev, katerih izdelki so nam všeč itd. 
0
Nazaj na vrh
Katrin
Starost: 44Pridružen: 21. jul 2004Prispevkov: 1762Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 0:02
Povezava do prispevka
Recimo s pomočjo vseh tvojih osebnih podatkov se te da zelo dobro potargetirat za reklamiranje. Ve se kaj imaš rada in kaj ne maraš, kam hodiš na dopust, kateri politični opciji pripadaš, veroizpovedi, ali si samska ali ne, imaš rada živali ali otroke, katere filme gledaš, katero glasbo poslušaš...
Poleg zelo dobrega reklamnega targetiranja so taki izčrpni podatki odličen poligon za razne tržne raziskave.
Mogoče imaš med svojimi fotkami tako odlično iz dopusta s kokakolo v roki? Nič boljšega za reklamo.
In potem ko misliš da je to vse, se Mark Z. spetlja s človekom iz Netloga. Kombinirane informacije prinesejo še boljše rezultate. Če se zraven pritaknejo še kakšne vladne organizacije...
0
Nazaj na vrh
mimika
Starost: 39Pridružen: 30. okt 2005Prispevkov: 6588Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 8:01
Povezava do prispevka
Z ene tuje strani - komentar novih pogojev uporabe...

That's fairly common language in terms for various sites such as Facebook. While it gives Facebook some far-reaching and scary possibilities, the basic idea is that things you upload may end up residing on servers outside of Facebook's direct control. These broad rights make it so that you can't sue Facebook for some cached content on some other server, but yes, it also means they can sell your photos or use them in advertising with no recompense to you.

“Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision against the play-it-safers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary.” - Cecil Beaton
0
Nazaj na vrh
paisley
Starost: 38Pridružen: 18. maj 2005Prispevkov: 2025Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 8:34
Povezava do prispevka
Danes je na FB novo obvestilo:

Over the past few days, we have received a lot of feedback about the new terms we posted two weeks ago. Because of this response, we have decided to return to our previous Terms of Use while we resolve the issues that people have raised.
Women, not girls, rule my world. - Prince
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -17Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 10:03
Povezava do prispevka
Katrin je napisal/aRecimo s pomočjo vseh tvojih osebnih podatkov se te da zelo dobro potargetirat za reklamiranje. Ve se kaj imaš rada in kaj ne maraš, kam hodiš na dopust, kateri politični opciji pripadaš, veroizpovedi, ali si samska ali ne, imaš rada živali ali otroke, katere filme gledaš, katero glasbo poslušaš...
Poleg zelo dobrega reklamnega targetiranja so taki izčrpni podatki odličen poligon za razne tržne raziskave.
Mogoče imaš med svojimi fotkami tako odlično iz dopusta s kokakolo v roki? Nič boljšega za reklamo.
In potem ko misliš da je to vse, se Mark Z. spetlja s človekom iz Netloga. Kombinirane informacije prinesejo še boljše rezultate. Če se zraven pritaknejo še kakšne vladne organizacije...


Točno tako. Večini se zdi, da vaših privat čvekov ne bi mogli nikjer uporabiti pa to nikakor ni res. Tržniki se ne poslužujejo več samo anket, vzorcev ipd. , največ pomenijo dejanske, resnične in spontane situacije, ko se ljudje "ne zavedajo" v kakšen namen so opazovani. Simpel ko pimpel, pa naj se komu zdi še tako čudno in nemogoče. Lahko potrdim, da je to tako. Ankete, vzorci, intervjuji bodo po mojem kmalu zgodovina, ker ne bodo dali (ne dajejo) željenih rezultatov. In navsezadnje, se potem sploh ne zavedate (zavedamo) kako z oglasi oz. pojavljanji vplivajo na nas (glede na to da lepo število stvari vsrkavamo mimogrede), pa četudi se imate za človeka, ki ne podlega reklamam.

Pomoje je večji problem, da pride do podatkov kdo, ki nima ravno oglaševalskih namenov...
0
Nazaj na vrh
Lady_fLame
Starost: 120Pridružen: 10. mar 2007Prispevkov: 320Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 13:19
Povezava do prispevka
Hvala punce za odgovore! Smile
Najhujse kar lahko dozivis je pa pomoje, da surfas po kaksni strani, pa se ti tam postrani odpre tisti oglas kao "Searching for girls in Rogaska Slatina??"  - pa tvoja slika zraven. Pac ponavadi vidim tko kaksne oglase, za Rogasko Slatino najvec, pa za Maribor in Ljubljano. Smile


0
Nazaj na vrh
gita
Starost: 38Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 15:22
Povezava do prispevka
hhh Big smile ni samo facebook tisti, kjer se podatki lahko zlorabljajo.
 
že omenjeni gmail, pa yahoo pa nevem kateri vse tuji ponudniki mail računov ... pa razni forumi, kjer bi vas lahko zlovešči opazovalci tudi prepoznali in naredili vaš profil ... vdrli v baze podatkov - ko se registriramo na raznih forumih, pustimo vse osebne podatke, ki se lahko povežejo z našimi nicki itd. itd.
 
ah veste kam vse gre lahko še ta obsedenost z zlorabo osebnih podatkov ... saj ne rečem, lahko se zgodijo hude zlorabe ampak, prevelika panika pa verjetno tudi ni potrebna.
 
kaj pa plačevanje s kreditnimi karticami preko spleta? kdo vam tam jamči, da si ne bo nekdo zapomnil vaših podatkov, naslova ... in vas potem nevem kako zlorabil? kaj pa blogi? ...
 
itd. itd.
 
previdnots sicer ni nikoli odveč, ampak pretirana skrb pa tudi bolj ali manj samo škoduje živcem.
 
če bodo meni določni proizvajalci/prodajalci zaspamali mail, je še najmanj. tistih 10 nezanimivih slik, ki jih mam tam gor me pa tudi ne skrbi pretirano.
 
sicer pa opažam po facebook profilih res totalno osebne stvari, take, ki jih sama nebi kazala niti nevem komu ... slike žurov, razna neprimerna vedenja, izražanja ... je treba ločit med tem, kaj je lahko zelo zanimivo za zlobne jezike in firbčne oči in kaj je pač dnevni čvek, ki se dogaja po vseh kanalih, od mailov od forumov, blogov, facebookov, netlogov in nevem kaj še vse obstaja.
0
Nazaj na vrh
romy
Starost: -17Pridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 11066Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 18. feb 2009 15:35
Povezava do prispevka
Se strinjam (jaz sem samo razložila par stvari)

In me niti najmanj ne skrbi, sama se itak ne poslužujem gmailov, facebookov, netlogov itd.itd.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Netlog in Facebook
Stran 6 od 29
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Dow* 14. nov 2021 20:14
    super
  • Dow* 14. nov 2021 20:09
    še kar
  • Dow* 14. nov 2021 20:07
    v redu
  • Dow* 5. okt 2021 18:38
    v redu
  • Dow* 5. okt 2021 18:36
    še kar
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Dejstvo je, da so super ravni in super sijoči lasje že nekaj let velik trend.