Mah kar se tiče znamk - se mi zdi, da je bolj odvisno od avtomobila do avtomobila IN od lastnika, kot od znamke. Jasno, ene so bolj priznane kot druge, ampak pri nobeni ni garancije, (več) da bo vse OK in da se ne bo nič kvarilo. Zato je pa fajn imeti avto v garanciji, torej vzeti novejši avtomobil (novi, testni). Slišala sem že dobro in slabo za vse znamke, kakor naletiš, je pa morda(?) bolje vzeti avto, za katerga slišiš manj 'pritožb', VW, Mazda, Toyota, Honda. Ko sem jaz iskala avto sem slišala svega i svašta za vse možne znamke, tudi zgoraj omenjene popularne in zanesljive so že imele precejšnje težave, ampak
recimo, da manj kot kaki Renaulti, Hyundaii.
Corsa je 'švoh' ja - je težek avto za svojo velikost (prek tone) in je jasno mala mašinca ne potegne, čeprav je to tudi pri mojem tako, da ne gre nikamor, pa je 1.4

. Toyotka 1,33 je glede tega neprimerljiva (100 KM) ker mala res piči in ima tudi 6 prestav, kot da je že velika

. Definitvno se Corse ne jemlje 1.2 ampak 1.4, ki je pa žejna (16V), pa še vedno ni nevem kako poskočna. Vidim tudi na AC Corsice, ki se težko spravijo prehitevati, kar je najbrž tudi odvisno od voznika, ampak sem opazila da prihaja do nekega suspenza ko se Corsa spravlja prehiteti tovornjak. To se sicer tudi meni dogaja, če hočem da mali poskoči moram dati v nižjo prestavo in full gas (85KM in 63kW). Kot je že Sinth meni na začetku svetovala, ker sem se bala da bo avto premočen oz. da meni to ne rabi...mnja

Dejansko je lahko nevarno, če je avto prešvoh, oz. bolje, imaš pač več kolobocije in adrenalina če želiš varno prehitevati. Tako da čisto kot nasvet, ne prešvoh avtka, pri Corsi bi rekla sicer da je 1.4 čisto OK, ampak vzami v zakup da žverca pije precej, v primerjavi z močjo.
Yariska pa izgleda majhna, ampak je not
zelo prostorna (novi model), Mazda pa je mikena zunaj, not pa še bolj, meni res ni bil OK feeling, konzerva. Za Toyota servise pa itak pravijo da rabiš samo redne

Draga je pa precej za to kar ponuja, se strinjam, čeprav Polo tudi nič ne zaostaja pri tem, kljub nekoliko boljši opremi. Renault ima tudi dražje servise.
estelle je napisal/a Yarisa sem vozila enkrat in se mi je
zdel premalo odziven - ko sem dala gas, je bilo kot nekaj milisekund
zamika in šele tedaj je potegnil.
To drži, ampak se navadiš. Jaz sem v AŠ vozila Aurisa, zato mi je najbrž ustrezala Yariska, ker sem bila vajena tega zamika. Ko sem vozila Pola je bilo precej drugače, sploh bremza, ki ima pri Toyoti tudi 'zamik' - čeprav komaj zaznaven, pri Polu pa tako zagrabi, da je še vsak, ki je vozil mojega, vsaj enkrat vse sopotnike dobro 'pretegnil'. Kakor komu ustreza in stvar navade, navadiš pa se na vsakega. Tudi Polo v nizkih prestavah denimo ne dopušča napakic (kot Punto), če je preveč obratov in prepočasi spustiš gas ob menjavi takoj grdo cukne, kar se mi denimo pri Yarisu ni dogajalo. Zdaj sem se sicer privadila, na začetku pa sem mislila da je nekaj narobe z avtomobilom

Kakšen novejši Peugeot še morda? Mislim da dobiš precej za ceno, pa še kak Citroen, ampak meni slednji res niso, ker čeprav na zunaj še nekak zgledajo, so malčki ponavadi znotraj kot kake igrače. Micre izgledajo luštne, pa tudi poznam zadovoljne lastnike, ampak je tudi igračasta in plastikačasta.