Sem še malo preletela temo in vidim, da je Müller kar klasika, kar se neprimernega odnosa do strank tiče.
galyka je napisal/aMogoče je napaka ravno to, da se ne vztraja in gre do poslovodje oziroma se napiše en hate mail kr na upravo. Včasih prehitro obupamo.
Ma saj to je hec, da jaz vedno pridno pišem pritožne knjige - ne maram ljudi, ki samo jamrajo, naredijo pa nič. Pritožna je najmanj, kar lahko
vsakdo od nas naredi. No, to je eden redkih primerov, da nisem ukrepala - naslednjič zagotovo (spet

) bom.
Demy, ja najbrž bi morala vozičku navljub imeti vrtoglavo visoke pete in vse, kar sodi zraven.

No, pa da ne bomo samo kritizirali: v soboto sem šla po zelo naporni telesni vadbi vsa zariplo rdeča v obraz in še mokrimi lasmi (od pranja, ne švica - da ne bo katera mislila, da sem taka packa

) in v sp. delu trenerke (!) v Merkator center na Celovški. Na hitro, ker sem bila že pozna, sem skočila v Xanako in Esprit probat kavbojke - v obeh trgovinah so bile vse prodajalke ZELO prijazne in ustrežljive in v Espritu celo kljub temu, da je bila ura že kake 3 min do zapiranja. In sem rekla, da je najbrž že prepozno, da bi probala, pa je rekla, da sploh ne, naj kar probam - marsikje samo zavijejo z očmi, če se ob taki uri pojaviš na vratih trgovine ali celo povedo, da zapirajo.
Tako, da vse pohvale.

Očitno zna Sportina malo bolje izbirati svoje osebje.

