Zvezdica je napisal/aTanja, ampak kaj to dejansko pomeni, da sodi neka firma pod neko drugo? Iste stvari v različnih embalažah?

...podjetja se globalizirajo (poenostavljeno - večja kupujejo manjše) z namenom zmanjšanja stroškov, kar med drugim dosežejo s postopnim:
- združevanjem razvojnih in drugih funkcij (npr. en skupen laboratorij = nižji stroški)
- ukinjanjem oz. zmanjševanjem števila blagovnih znamk (večje "pohrustajo" manjše = manj stroškov za oglaševanje; a je Jade en tak primer?)
- zmanjševanjem števila dobaviteljev (isti dobavitelji znotraj ene skupine = boljše nabavne cene zaradi večjih količin, ne pa nujno boljša kvaliteta)
- selitev proizvodnje v države z nižjimi stroški (npr. Avon na Poljskem)
- ...
Večinoma to pomeni za nas uporabnice: dolgoročno manjša izbira, potencialno višje cene zaradi manjše konkurence, morda celo slabša kvaliteta na račun nižjih stroškov in večjih zaslužkov
...
Se opravičujem, če sem bila dolgočasna, se mi je nekak zdelo, da moram na tole temo nekaj razpredat
.
Maxi