tudi če je reklama je skrajno neukusno in bolano pa po radiu sem slišala reklamo za Novi Lady-kao: ne pij ko voziš Luka Špik je v prometni nesreči izgubil roko(ali nekaj takega) totalno neukusno, se kar čudim da je nekdo kot Luka prostovoljno sodeloval pri tem
jaz sem danes brala to v Lady, pa sem bla na začetku full presenečena, potem pa berem dalje in ugotovim, da gre samo za opozorilo, da naj vozniki ne bi pili
en moj prijatelj je pa lansko leto ostal brez roke.
evo informacija z druge roke: res gre za kampanijo proti vožnji pod vplovom alkohola za katero se je Luka odločil in upa, da bo kaj pomagalo in da se bo zanjo odločil še kateri od znanih športnikov...
naslednja reklama bi lahko bila, kjer bi luka spik reklamiral klinicni center in darovanje organov....pac mu bi roko darovalca prisili na njegovo telo....
Biagio scrive a : (2005-6-26 1:2:23): le cattiverie sono aria.........lascia aperta la finestra............volano come vengono
Sej bom jst malo pobrskal po forumu, slikce forumasic pobral, se malo s PhotoShopom poigral in objavil. Potem pa ne bo vec Planet Lepote ampak Planet Invalidov
Ignorance Is Bliss How old would you be if you didn t know how old you are?
Včeraj sem videla ta plakat (sem bila bolj pozorna ravno zaradi te teme). Meni je pa všeč. Namen je šokirati in da bi se ljudje mogoče za trenutek zamislili. Saj efekta ne bo (itak), ker tisti, ki bi morali videti plakat, vozijo prehitro, da bi ga opazili. Ampak se mi zdi, da še edino take stvari, ki malo šokirajo, nekako najdejo pot do naših z informacijami preobremenjenih možganov. MHO