Citiram iz druge teme:
Ineya je napisal/akako je možno, da se na PL-ju nič ne dogaja. No sama nimam kaj "pametovat", ker me tukaj ni bilo celo večnost. Mi je pa prav čudno, da je sodelavanje na forumu tako poniknilo... ali me občutek vara 
ana25 je napisal/aHeh, skorajda se že sama s sabo pogovarjam. 
Akasha je napisal/aTudi mene ZELO moti neaktivnost na forumu in KMM, in posledično se tudi jaz manj oglašam. Občasno bi kaj pisala, pa vidim, da je v debati zadnja objava moja, izpred več mesecev. Potem se pa vprašam, ali sploh ima smisel, da (spet jaz) napišem še nekaj tja…kot monolog… :-(
Ineya je napisal/aVaju povsem razumem...nevem, ali vas večina potem razmišlja podobno kot Akasha (ker tudi sama isto), čeprav zadnje čase priznam-je problem pomanjkanje časa..in zvečer ko vse postorim, dobesedno padem v posteljo, na računalnik zvečer res ne pomislim (mi je včasih 8h too much) 
Ja mal sem zabredla. Skratka, očitno s(m)o PLanetke too much (pre)zaposlene..
Jaz vidim problem nekje čisto drugje in na globalni ravni.
Sama sem na PL že deset let in časi mojih PL začetkov so bili časi, ko je splet prežemalo morje takšnih in drugačnih forumov. Če si želel interaktivno, tematsko usmerjeno debato o svojih hobijih, priljubljenih filmih, vrtnarstvu, fitnesu in seveda tudi kozmetiki - si se včlanil na forum s tebi ljubo tematiko. Pred desetimi leti ni bilo Instagrama, Youtube je bil krepko v plenicah, Facebook so poznali bolj ali manj samo v ZDA, blogali so redki.
Danes pa imamo vse to. Globalno gledano obisk forumov vsepovsod pada, ker tovrstna oblika komuniciranja in debatiranja o hobijih ni več (dovolj) interaktivna. Če se dotaknem konkretno beauty sveta, kamor spada PL: Youtube ima ogromno bazo make up gurujev, lifestyle gurujev, prehranskih in športnih navdušencev, ki ustvarjajo kvalitetne, z dobrimi informacijami podprte videe (seveda ne kar vsi po vrsti, a za lažjo debato posplošujem). Medtem, ko moraš forume brati in posledično istočasno ne moreš brskati še po kakšni drugi spletni strani, lahko video samo poslušaš in zraven recimo odgovarjaš na mejle. Prav tako video predstavitve omogočajo korak za korakom tutoriale, swatchanje "v živo" in nasploh boljšo uporabniško izkušnjo, morebitne debate pa se prav tako lahko razvijejo v komentarjih. To velja tudi za Instagram, ki preko dovršenih in za oko privlačnih fotografij ponuja recimo seznanjanje z novimi produkti, pod fotografijami pa se po forumsko deli izkušnje s temi ali podobnimi izdelki. Da beauty blogov sploh ne omenjam.
Pomemben faktor se mi zdi tudi menjava generacij. Moj deset let mlajši brat išče fitnes nasvete na Youtubeu. Niti na misel mu ne pade, da bi prebiral forume in na forumih ločeval zrnja od pleveli, ker dobi informacije drugje mnogo hitreje, interaktivneje in na njemu bolj zabaven ter prijeten način. Pa imamo na to tematiko kar nekaj slovenskih forumov - ki so ravno tako vedno manj obiskani, ker jih po levi in po desni prehitevajo drugačni trendi.
Skratka, če potegnem črto - manjša obiskanost ni težava (samo) PLja. Je težava spletnih forumov nasploh in za stanje nekako ne gre kriviti članic. Časi se spreminjajo in tehnologija napreduje, tega pa ne more ustaviti nobena od nas.