V biznisu je lepota velika prednost.
Vsekakor je najboljša receptorka in administratorka takšna, katera več pokaže kot napravi, dela se že preuči, lepote se jo ne da naučiti. Pomembno je, da si jo ljudje "mimoidoči poslovni partnerji" takoj zapomnijo za vedno. To se da brez kakršne koli besede napraviti le na en način.
Vsi hočemo lepe avtomobile, lepe vrečke za čips, lepo pohištvo, tudi lepe prodajalke v prodajalni z oblačili ali celo avtomobili.
Ker je posel denar, tole kaže da je tudi lepota denar,
razlika je le ena, za "lep denar" je potrebno manj truda.
Zato tiste(i) ki ste lepi(e) in poslovno nezadovoljne(i), ne znate izkoristiti priložnosti, ki vam je bila dana od "boga", danes pa vemo, da ni skoraj nič dano in je vsaka prednost pred konkurenco dobrodošla.
Zato, get use of it!
Na samozavestne tele post ne bo prav nič vplival, te so najuspešnejše in njihov izgled ne pripomore kaj veliko, je le vprašanje časa, prej ko slej jim uspe.