- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo
Hej!
Meni se zdi dobra ideja, bi bilo pa fajn, če bi ob vsem tem imeli še kak Skype naslov, da bi vas oz. nekoga od vas (recimo, da bi bil nekdo dežuren za tovrstne primere) lahko tudi "v živo" kontakritali s svojimi vprašanji.
Ker nekaj je dobit nazaj pravilno rešeno nalogo, drugo pa je razumet, kako prideš to tega rezultata. No, razen, če bi seveda pošiljali nazaj rešene naloge s prikazom celotnega postopka.
Pa treba bi bilo pazit, da vam dijaki/učenci ne bi pošiljali domačih nalog, ki bi jih potem reševali vi, namesto njih. Razumem, da bi bilo to sicer težko preverit, samo bi si pa znali napokat kar precej nejevolje s strani staršev.
Hja, se bojim, da bi točno to potem nastalo - reševanje nalog za druge (ki imajo preveč denarja).
Ampak ker je to plačljiva storitev, in ker ni prepovedano - bi plenjalo....
Tudi jaz mislim, da bi moral biti na vojo še skype.
Jaz mislim, da je sama ideja spletnih instrukcij dobra, ampak jo je potrebno dodelat. Pred leti, ko mi je v srednji šoli matematika povzročala sive lase, je bilo na tržišču ogromno vadnic učbenikov s primeri pojasnjenih rešenih nalog, ampak njihovo preučevanje nikoli ni bilo tako efektivno kot ko mi je isto nalogo v živo pojasnil inštruktor. Ljudje namreč drugače dojemamo in sprejemamo informacije in zato se mi zdi oseben stik pri inštrukcijah izjemno pomemben, saj lahko instruktor natančno vidi kaj učencu ni jasno in temu primerno tudi prliagodi razlago. Zatorej se strinjam s predhodnicama, da bi v vaše usluge morali obvezno vključiti še oseben kontakt - bodisi prek skypa ali katerekoli druge sorodne aplikacije.
Glede na to, da vaša ciljna publika najverjetneje ne sodeluje na tem forumu, mlajše generacije pa imajo malenkost drugačne navade kot smo jih imeli mi, vam predlagam, da vložite nekaj časa in truda in raziščite kaj učenci menijo o vaši ideji. Obrnite se na šole ter vprašajte/anketirajte učence ali bi uporabljali vaše storitve, kakšne so njihove preference glede vaše komunikacije z njimi, koliko bi bili pripravljeni plačati za vaše storitve. Tako boste dobili najbolj točno sliko kakšne so njihove potrebe in boste le tem lahko prilagodili vaše storitve.
Ideja je sicer zanimiva in pohvale vredna, ampak mislim, da v praksi ne bo zaživela. Zakaj? Nekdo, ki ima resne probleme s predmetom kot je npr. fizika, ponavadi nima problemov z eno samo nalogo, ampak ima probleme z dojemanjem celotne snovi. Kar pomeni, da mu je potrebno snov obrazložiti od osnov dalje, kar pa je po mojem mogoče le v živo in z osebnim stikom, kjer inštruktor vidi v čem je sploh problem (iz lastnih izkušenj vem, da imajo nekateri še v srednji šoli težave že naprimer s samim pretvarjanjem merskih enot).
Vaša ideja se mi zdi sicer super za tiste sicer dobre učence, ki nimajo težav z osnovami in jim le tu in tam kakšna posamezna naloga dela preglavice, ampak za tiste slabše učence, ki pa potrebujejo "celostno obravnavo" pa tak pristop ni smiseln niti ne bo imel učinka.
Sicer pa vse pohvale za idejo!
Glavni pomisleki so bili povedani. Imam še tega, da sem sama v srednji šoli sama komu rešila nalogo ali vprašala sošolca, če nisem znala. Princip je bil kolegialen in ne za everčke. A je današnja mularija drugačna? Da svojo žepnino za reševanje nalog?
Poznam spletno stran Astra.si, kjer je tematika zelo dobro razožena z videi. Nekdo, ki na uri ni razumel, bi s temi videi gotovo moral, ker si jih lahko ustavi in premisli. Za mlajše člane PL je zagotovo zanimivo. Pa še zastonj je.
Saj verjetno ne bi dali ravno svoje žepnine, ampak bi morali plačevati starši - če sem prav razumela, bi se plačevalo preko interneta, učenci in dijaki pa nimajo kreditnih kartic.
Jeremish, sedaj si me spomnila na dogodek na banki pred dobrim mesecem. Foter je svojemu še ne 10-letnemu mulcu rihtal predplačniški mastercard in pri tem 10 min penil, okrog nekih brezveznih pogojev, jaz pa čakala v vrsti in razmišljala o tem, kako lahka tarča za prevare je 10-letnik na spletu. Jaobožesačuvaj.
Ergo, mulci imajo kartice in žepnino. Take bi ta poslovna ideja verjetno zanimala. In njihove tupe starše tudi (pardon my French). KlemenK - pojdite z anketo (osebno in ne po spletu) v OŠ in SŠ ter poskusite ugotoviti, koliko take populacije obstaja. Verjetno vas bo vrglo na rit, da jih sploh ni tako malo ... Če zraven naštimate še spletno trgovino z igricami ali podobnim poneumljanjem te populacije, ste zmagali. Ampak, core business mora biti pa dodelan.
Hmm, zgleda da sem negativno naperjena proti mlajšim generecijam, ker jih vseprepogosto zasačim v instant, now, no brain potrošništvu Po drugi strani me pa zelo ganejo zgodbe iz Botrstva. Dva svetova, ni kaj.
Aha, ok, potem sem očitno malo zadaj Mi je pa tudi čisto mimo to (predplačniški mastercard za otroke namreč, ne inštrukcije preko interneta)
.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...