Jaz imam en problem s to trgovino in ne vem kaj naj naredim. Naročila sem štiri parfume in en od teh ni to kar bi moral biti. Na začetku se vonja samo alkohol, nato pa medel, šibak in voden vonj, v bistvu vonja skoraj da ni, zdaj po slabi uri nič ne vonjam, ostali pa so v redu. Poslala sem jim sporočilo, lepo objasnila zadevo in tudi omenila, da je poštnina kar draga, če jim pošljem nazaj (naj omenim, da je bil parfum okoli 10eur, poceni vem, ampak vseeno) in v primeru pošiljanja nazaj, gredo stroški name. Dobila sem odgovor, da naj ga pošljem nazaj in da mi bodo povrnili vse stroške, tudi za poštnino. Nato sem jim odgovorila, da bom poslala nazaj in tudi napisala koliko bi približno znašala poštnina, nakar dobim odgovor, da naj ga pošljem, ampak če bodo ugotovili, da je s parfumom vse v redu, da mi potnih stroškov ne bodo povrnili. Naj še omenim, da je bila podčrtana beseda v redu in naj še enkrat preverim, če je res tako slab vonj in na koncu kar trije vprašaji
. Ko sem to brala, sem se počutila, kot da sem totalno nora, kot da ne vem kaj voham. Nato še enkrat odpišem, da bi rada poslala nazaj in da vem, da je poštnina draga, ampak vonja skoraj da ni, hočem reči, da sem samozavestno odgovorila glede vonja in da ne lažem. Dobim še en odgovor in spet napišejo, da če bodo ugotovili, da je v redu, mi ne bodo povrnili stroškov. Malo čudno mi je, ker nikoli ne dobim začetnega pozdrava, niti opravičila, niti ugodne rešitve, odgovorijo mi samo, pošlji nazaj ampak nismo sigurni, če ti bomo povrnili stroške. Zgleda že tako, kot da bi grozili in sploh ne vem, če naj pošljem nazaj, ker imam občutek, da bodo v vsakem primeru rekli, da je s parfumom vse v redu in si zagotovili, da mi nič ne povrnejo, razen za parfum. Jaz menim, da nisem kriva, če sem dobila slabo robo in da nisem dolžna pokrivati potnih stroškov. Kaj bi ve naredile v tem primeru ali je katera že imela podoben primer. Vedno do sedaj sem imela dobre izkušnje z nakupi preko spleta, to zdaj me pa malo skrbi.