Za vse spremembe na avtomobilu moraš imeti homologacijo, tako odpadejo low cost predelave pri poznanem mehaniku.
Za šipe dobiš papir, kjer piše % zatemnitve.
Za spuščanje avtomobila rabiš TUV od vzmeti, ter na novo napravljeno optiko.
Za felne tudi rabiš TUV, drugaeče ti ne vpišejo v homologacijski kartonček nič.
Enako rabiš za športni izpuh TUV, enako velja za vse spojlerje.
Ko imaš vse papirje, se prijaviš na ustreno inšpekcijo, kjer pregledajo
dokumentacijo in avtomobil, ga fotografrajo in vpišejo predelave v
homologacijski krtonček.
Zadeve ki jih ne gre homologirat, čeprav imaš TUV certifikat.
-blende na lučeh, senčeje luči je prepovedano.
-razne modre led diode v lučeh ali celo osvetljitev podvozja (NLP
look), sprememba barve ali oblike svetlobnih teles prepovedana.
-Športni filtri (ala K&N) to sicer ne preglejujejo, ampak je zelo težko homologirati, ker moraš dati skozi cel kup meritev.
TUV certifikat dobiš za vsako zadevo, ki jo dodaš na avtomobil. Pri tem
je pomambno le eno, v certifikatu mora EXPLICITNO !!!! pisati, da je
omenjen dodatek/predelava za tvoj tip avtomobila. Tip pomeni znamka in
moč avtomobila.
Jaz sem imel z temi zadevami hude probleme, imel sem TUV certifikate!!!, raje po reglcih kot strah na cesti.