- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stilZadnje novice
Najbolj brano
- Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo
Pri prehodu zavarovancev mogoče napake na kartici
Zavarovanci naj preverijo podatke na kartici zdravstvenega zavarovanja
Nina Knavs |
NAJPREJ K TERMINALU, POTEM K ZDRAVNIKU
Po prvem marcu, predvsem pa pred obiskom zdravnika ali lekarne, naj zavarovanci potrdijo svojo kartico zdravstvenega zavarovanja na samopostrežnem terminalu, opozarja ZZZS. Pozorni naj bodo na podatke o zapisanih dopolnilnih zdravstvenih zavarovanjih. Če se ti ne ujemajo s pričakovanimi, je treba to razčistiti s prostovoljno zdravstveno zavarovalnico.
Mogoče so tri napake, ugotavljajo na zavodu. Lahko se zgodi, da na kartici ne bo zapisano nobeno dopolnilno zdravstveno zavarovanje, čeprav je bilo sklenjeno. Na kartici bi bilo lahko tudi zapisano dopolnilno zavarovanje, vendar ne veljavno. Tretja mogoča situacija pa je, da sta lahko zapisani dve zavarovanji, čeprav je zavarovanec zavarovanje pri eni zavarovalnici odpovedal. Na zavodu poudarjajo, da za pravilnost podatkov o dopolnilnem zavarovanju ne odgovarjajo, saj so le upravljalci kartice; za zapis podatkov o dopolnilnem zavarovanju so odgovorni Vzajemna, Triglav in Adriatic Slovenica.
VZAJEMNA: DVOJNEGA PLAČEVANJA SE NI BATI
V Vzajemni pravijo, da bodo težave lahko imeli zavarovanci, ki ne vedo, da so zavarovanje odpovedali. Pri tem so spomnili na primere, ko je zavarovanje v imenu zavarovancev prekinila konkurenčna zavarovalnica. Vzajemna do razrešitve odprtih vprašanj z ministrstvom za zdravje in Agencijo za zavarovalni nadzor tem zavarovancem ne bo pošiljala položnic za plačilo premij, zato ni bojazni glede dvojnega plačevanja. Če pa bosta sklenjeni dve zavarovanji, zavarovanci ne bodo imeli težav, saj bodo "na vsak način" upravičeni do brezplačnih zdravstvenih storitev. Podrobnosti glede plačila storitev zanje pa bodo urejale zavarovalnice med seboj in z izvajalci storitev, so razložili v Vzajemni. Če pa se zaradi kakšnega zapleta kljub vsemu zgodi, da bo moral njihov zavarovanec storitev plačati kljub sklenjenemu zavarovanju, mu bodo znesek na Vzajemni povrnili.
Na zdravstveni zavarovalnici Triglav napake, ki jih navaja zavod, označujejo kot teoretično možne. Poudarjajo pa, da je postopek vnosa podatkov pri vseh zavarovalnicah enak. Tudi oni so zagotovili, da v primeru dvojnega zavarovalnega kritja zavarovancu v nobenem primeru ne bi bilo treba doplačevati. Razložili so, da bodo imeli vsi zavarovanci, ki so sklenili dopolnilno zavarovanje pri Triglavu, prvega marca veljavno zavarovanje pri njihovi zavarovalnici. Tako bodo zavarovani pred stroški doplačil storitev iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.
ADRIATIC SLOVENICA: NAPAKE SO MOžNE
Na Adriatic Slovenici so priznali, da do napak pri vnašanju podatkov kljub izredni pozornosti lahko pride, na primer zaradi netočnih podatkov na odstopnih izjavah. Če zavarovanca niso mogli prepoznati in zanesljivo ugotoviti njegove identitete, so takšno odstopno izjavo zavrnili in ga zaprosili, da naj čim prej posreduje prave podatke. Takšnih primerov je bilo nekaj več kot tisoč in jih zdaj rešujejo. Do dvojnih primerov zavarovanj pa je že prihajalo in so jih reševali sporazumno med zavarovalnicami, pravijo v Adriatic Slovenici.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...