Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Dodatno zdavstveno zavarovanje

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
VERONIKA18
Starost: n/aPridružen: 29. avg 2005Prispevkov: 5Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 26. sep 2005 8:40
Povezava do prispevka
hm... zanima me katero zavarovalnico priporočate. nekaj sem tudi slišala za vzajemno da jo bodo marca 2006 ljudje množično zapuščali, pa mi nič jasno kako in kaj. pri vzajemni si zavarovan za najmanj 12 let, a to pomeni da ne moraš predčasno zapustiti to zavarovalnico ali moraš plačati ostala leta vnaprej ali lahko prekineš kadar hočeš brez posledic??
lp
0
Nazaj na vrh
Katrin
Starost: 48Pridružen: 21. jul 2004Prispevkov: 1762Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 27. sep 2005 21:21
Povezava do prispevka
Trenutno je tako, da nobene zavarovalnice ne moreš kar tako zapustiti. Mislim pa, da se bo to kmalu spremenilo, zato naj bi ljudje množično odhajali/prihajali.
0
Nazaj na vrh
Ninja
Starost: n/aPridružen: 30. maj 2004Prispevkov: 838Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2006 12:25
Povezava do prispevka
Da po 1. marcu ne bo prišlo do kakšnih komplikacij:

Pri prehodu zavarovancev mogoče napake na kartici

Zavarovanci naj preverijo podatke na kartici zdravstvenega zavarovanja

Nina Knavs

LJUBLJANA - Prvega marca bo za okoli 200.000 zavarovancev, ki so do konca lanskega leta spremenili dopolnilno zdravstveno zavarovanje, začelo veljati novo zavarovanje. Takšen prehod zavarovancev, katerega posledica bodo tudi novi podatki na zdravstveni kartici, bi lahko nekaterim prinesel nevšečnosti. Na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) sicer zagotavljajo, da tehničnih težav ne bo. Opozarjajo pa na možnost napak, ki bi jih lahko kakšen nesrečnež odkril šele pri obisku zdravnika ali lekarne. Lahko bi se celo zgodilo, da bi zaradi nepravilno vnesenih podatkov moral "po nepotrebnem" doplačati.


NAJPREJ K TERMINALU, POTEM K ZDRAVNIKU

Po prvem marcu, predvsem pa pred obiskom zdravnika ali lekarne, naj zavarovanci potrdijo svojo kartico zdravstvenega zavarovanja na samopostrežnem terminalu, opozarja ZZZS. Pozorni naj bodo na podatke o zapisanih dopolnilnih zdravstvenih zavarovanjih. Če se ti ne ujemajo s pričakovanimi, je treba to razčistiti s prostovoljno zdravstveno zavarovalnico.

Mogoče so tri napake, ugotavljajo na zavodu. Lahko se zgodi, da na kartici ne bo zapisano nobeno dopolnilno zdravstveno zavarovanje, čeprav je bilo sklenjeno. Na kartici bi bilo lahko tudi zapisano dopolnilno zavarovanje, vendar ne veljavno. Tretja mogoča situacija pa je, da sta lahko zapisani dve zavarovanji, čeprav je zavarovanec zavarovanje pri eni zavarovalnici odpovedal. Na zavodu poudarjajo, da za pravilnost podatkov o dopolnilnem zavarovanju ne odgovarjajo, saj so le upravljalci kartice; za zapis podatkov o dopolnilnem zavarovanju so odgovorni Vzajemna, Triglav in Adriatic Slovenica.

VZAJEMNA: DVOJNEGA PLAČEVANJA SE NI BATI

V Vzajemni pravijo, da bodo težave lahko imeli zavarovanci, ki ne vedo, da so zavarovanje odpovedali. Pri tem so spomnili na primere, ko je zavarovanje v imenu zavarovancev prekinila konkurenčna zavarovalnica. Vzajemna do razrešitve odprtih vprašanj z ministrstvom za zdravje in Agencijo za zavarovalni nadzor tem zavarovancem ne bo pošiljala položnic za plačilo premij, zato ni bojazni glede dvojnega plačevanja. Če pa bosta sklenjeni dve zavarovanji, zavarovanci ne bodo imeli težav, saj bodo "na vsak način" upravičeni do brezplačnih zdravstvenih storitev. Podrobnosti glede plačila storitev zanje pa bodo urejale zavarovalnice med seboj in z izvajalci storitev, so razložili v Vzajemni. Če pa se zaradi kakšnega zapleta kljub vsemu zgodi, da bo moral njihov zavarovanec storitev plačati kljub sklenjenemu zavarovanju, mu bodo znesek na Vzajemni povrnili.

Na zdravstveni zavarovalnici Triglav napake, ki jih navaja zavod, označujejo kot teoretično možne. Poudarjajo pa, da je postopek vnosa podatkov pri vseh zavarovalnicah enak. Tudi oni so zagotovili, da v primeru dvojnega zavarovalnega kritja zavarovancu v nobenem primeru ne bi bilo treba doplačevati. Razložili so, da bodo imeli vsi zavarovanci, ki so sklenili dopolnilno zavarovanje pri Triglavu, prvega marca veljavno zavarovanje pri njihovi zavarovalnici. Tako bodo zavarovani pred stroški doplačil storitev iz obveznega zdravstvenega zavarovanja.

ADRIATIC SLOVENICA: NAPAKE SO MOžNE

Na Adriatic Slovenici so priznali, da do napak pri vnašanju podatkov kljub izredni pozornosti lahko pride, na primer zaradi netočnih podatkov na odstopnih izjavah. Če zavarovanca niso mogli prepoznati in zanesljivo ugotoviti njegove identitete, so takšno odstopno izjavo zavrnili in ga zaprosili, da naj čim prej posreduje prave podatke. Takšnih primerov je bilo nekaj več kot tisoč in jih zdaj rešujejo. Do dvojnih primerov zavarovanj pa je že prihajalo in so jih reševali sporazumno med zavarovalnicami, pravijo v Adriatic Slovenici.

0
Nazaj na vrh
cunimuni
Starost: n/aPridružen: 26. jan 2006Prispevkov: 1276Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 24. feb 2006 12:30
Povezava do prispevka
Po ta novem se bo pri vseh zavarovalnicah zvišla cena, ki naj bi bila enotna - tam okoli 4.500.
www.natasamedvesek.com
0
Nazaj na vrh
L0vErKa
Starost: 41Pridružen: 27. nov 2004Prispevkov: 4583Kraj: somewhere over the rainbowStatus:Offline
Objavljeno: 25. feb 2006 22:48
Povezava do prispevka
Kaj naj naredim?
Zdaj sem bila 2 leti brez dodatnega zdravstvenega zavarovanja. Danes sem se pa hotela preko neta prijaviti pri Adriaticu in sem obstala pri vprašanju Pri kateri zavarovalnici imate danes urejeno zdravstveno zavarovanje? Ponujena odgovora sta samo dva in sicer Vzajemna in Triglav.
 
Please help me
0
Nazaj na vrh
Jerca
Starost: n/aPridružen: 15. maj 2004Prispevkov: 7789Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. feb 2006 22:57
Povezava do prispevka
Najbolje je, da vprašaš tukaj (zavihek vprašajte nas), ali pa po telefonu.
 
0
Nazaj na vrh
andreyka
Starost: n/aPridružen: 24. maj 2005Prispevkov: 2339Kraj: okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 13. sep 2006 9:05
Povezava do prispevka
Joj punce, potrebujem nasvet - upam, da se katera spozna na te stvari! Situacija je pa takale:
 
v ponedeljek dobim po pošti opomin od Vzajemne v vrednosti cca 5000 sit, in sicer iz leta 2004! Najprej sem mislila, da je napaka, ker vse položnice redno plačujem. Po dolgem študiranju starih polic se je izkazalo, da je takrat zaradi nekih menjav zavarovanj med eno polico in drugo resnično bilo 2 meseca lufta , za kar me očitno sedaj terjajo.
 
Kar mi ni všeč, je najprej to, da so rabili 2 leti, da so mi dolg sploh uspeli obračunati. Pod drugo pa so mi očitno ves ta čas računali zamudne obresti, ki naj bi jih sedaj mogla plačat. Naj povem, da je ta opomin sploh prvo obvestilo o mojem dolgu, prej nisem prejela zanj nobene položnice ali dopisa in nisem imela pojma, da dolg sploh obstaja. Zanima me, ali sem kljub temu dolžna plačati zamudne obresti?
 
Najlepša hvala za vse nasvete - v tem primeru res ne vem, kakšne so moje pravice!
 
 
If you are arguing with some idiot, he is probably doing the same.
0
Nazaj na vrh
Mis
Starost: n/aPridružen: 16. sep 2005Prispevkov: 1707Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. sep 2006 12:40
Povezava do prispevka
Zoprna situacija,

upam, da ti bo znala odgovoriti kakšna pravnica. Kolikor jaz vem, terjatve zapadejo v 10ih letih (upam, da se motim).

Jaz bi na tvojem mestu ASAP plačala zapadli znesek (da obresti nehajo teči), potem pa bi se na zavarovalnici poskušala dogovoriti, da ti ali odpišejo obresti oz. da ti jih zmanjšajo. Upam, da boš nekako rešila zadevo.
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. sep 2006 12:59
Povezava do prispevka
v 10 letih zastarajo terjatve, ki so ugotovljene s pravnomočno sodbo.
Sicer je splošni zastaralni rok 5 let, za terjatve, ki zapadejo v
rednih obrokih (do enega leta) pa tri leta. V roku enega leta zastarajo
določene mesečne terjatve, posebej navedene v OZ (elektrika, komunala,
časopisi in podobno). Izgleda, da so se na Vzajemni lotili
pospravljanja starih dolgov za nazaj, da ne bi zastarali.



Predvsem od Vzajemne zahtevaj podatke o tem, kdaj naj bi oni tebi
poslali račun (položnico). Če ti takrat niso poslali ničesar, potem ti
teh obresti verjetno ni treba plačati. Ne razumem pa pomena tega
"lufta" - si takrat bila zavarovana ali ne? si že pred tem dobila
polico, v kateri je zapisana višina premije? (torej ali si vedela, da
ti zavarovanje teče ali ne)




0
Nazaj na vrh
*Vesna*
Starost: n/aPridružen: 7. jun 2005Prispevkov: 662Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 13. sep 2006 15:34
Povezava do prispevka
Včasih tudi zaradi poštarja položnice zaidejo kam drugam .... zato je povsem možno tudi to, da so ti poslali položnico, samo do tebe nikoli ni prišla. Nam se je to že zgodilo.
0
Nazaj na vrh
andreyka
Starost: n/aPridružen: 24. maj 2005Prispevkov: 2339Kraj: okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 13. sep 2006 18:40
Povezava do prispevka
xtinax, takole je bilo:
 
prvič sem šla k vzajemni seveda po koncu statusa študenta. Tam so mi sklenili zavarovanje od 1. novembra do 31 okt. naslednje leto.
 
No, naslednje leto malo pred iztekom zavarovanja dobim položnico (plačujem enkrat letno v celem znesku). Položnico plačam.
 
Čez cca dva tedna, ko plačam to položnico, mi Vzajemna pošlje ponudbo za neko novo dodatno zavarovanje (kao naj bi bilo za mlade), ki ima par 1000 sit manjšo letno premijo. Čeprav sem položnico za naslednje leto že plačala, vseeno vsa vesela izpolnim prijavo za to novo zavarovanje, ker se mi zdi pač cenejše.
 
Izkaže pa se, da to novo zavarovanje začne tečt šele od 1. januarja. Se pravi, da od 1. novembra do konca leta nisem plačala premije. Očitno pa sem bila zavarovana glede na to, da me zdaj terjajo.
 
Moram rečt, da sem morala oreng razmisliti, od kje ta dolg, ker je zadeva dokaj zamotana. Mislim, da so zato tudi oni rabili toliko časa, da so mi dolg obračunali.
 
Jaz mislim, da glede na to, da mi do tega tedna niso poslali položnice, v kateri bi me obvestili o dolgu, nisem dolžna plačevati zamudnih obresti.
 
Ste me pa narobe razumele - dolg mislim definitivno odplačat. Če sem dolžna, bom tudi plačala. Ne mislim pa plačevati zamudnih obresti zaradi njihove malomarnosti.
 
Pa oprostite mojemu zmedenemu načinu razlaganja!
If you are arguing with some idiot, he is probably doing the same.
0
Nazaj na vrh
Moni
Starost: n/aPridružen: 4. feb 2006Prispevkov: 151Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. sep 2006 12:41
Povezava do prispevka
Tole se mi zdi zelo znano. Od Vzajemne sem tudi sama doživela že kar nekaj presenečenj, od narobe obračunanih premij do vmesne prekinitve zavarovanja brez opozorila. Da o zavajanjih in zvišanih premijah brez predhodne najave sploh ne govorim. Sicer sem sama nekako vse rešila po mirni poti, vendar z veliko porabljenega časa in živcev ob študiranju njihovih nelogičnih obračunov in dokumentov. Ves problem pri poslovanju Vzajemne je po mojem v tem, da ne obvladajo svojega teritorija.

Kar se je zgodilo tebi, Andreyka, ni nič nenavadnega in glede na znesek tudi ne pogubnega, ampak predstavljaj si, da bi bil znesek veliko večji in da bi se na Vzajemni spomnili nate šele čez npr. šest let. Sicer se ne spoznam na pravne podlage, a se mi zdi, da tole ni ravno po pravilih in da bi te morali na to opozoriti že kmalu po nastanku dolga. Kakorkoli že, vse skupaj ni fer. Mogoče bi bilo dobro poklicati na brezplačno pravno pomoč. Tukaj sem na hitro našla dva linka: http://www.handyworld-si.com/slo/article.php?story=20050202082020852 , http://www.pic.si/ , nisem jih pa še preštudirala. Če imaš čas, malo poglej. Pravzaprav bi rada v zvezi s tem odprla novo temo (če je še ni), ker se mi zdi, da bi marsikomu prišla prav.
0
Nazaj na vrh
andreyka
Starost: n/aPridružen: 24. maj 2005Prispevkov: 2339Kraj: okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 15. sep 2006 12:53
Povezava do prispevka
Moni, najlepša hvala za linka! Tale pravna pomoč bi lahko kar prav prišla! Če bodo pri Vzajemni vztrajali pri plačilu, se bom pozanimala tudi na zavodu za varstvu potrošnikov.
 
Sicer pa tudi jaz močno odsvetujem zavarovanje pri Vzajemni! Jaz imam z njimi vsako leto kakšne probleme. Dvakrat so mi že poslali položnico z nerazumljivimi zneski in potem sem sama mogla poskrbeti in telefonariti, da sem izvedela, da gre za napako. Tole pa je izbilo sodu dno in takoj ko rešimo problem, bom vložila prošnjo za prekinitev zavarovanja. 
If you are arguing with some idiot, he is probably doing the same.
0
Nazaj na vrh
Moni
Starost: n/aPridružen: 4. feb 2006Prispevkov: 151Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 15. sep 2006 13:16
Povezava do prispevka
Ja, tudi ... za varstvo potrošnikov je dobra ideja, ampak obstajata dva:
-državni: Urad RS za varstvo potrošnikov http://www.uvp.gov.si/
-neodvisni: Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) http://www.zps.si/

Piši, ko boš kaj rešila. Jaz sem že odprla novo temo Kako do brezplačne pravne pomoči.
0
Nazaj na vrh
andreyka
Starost: n/aPridružen: 24. maj 2005Prispevkov: 2339Kraj: okolica LjubljaneStatus:Offline
Objavljeno: 15. sep 2006 13:28
Povezava do prispevka
Aha, v mislih imam zvezo potrošnikov. Bom sporočila, ko rešim težave. Še enkrat hvala za tvojo pripravljenost pomagati!!
If you are arguing with some idiot, he is probably doing the same.
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Dodatno zdavstveno zavarovanje
Stran 1 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Koža je naš največji organ in prvi obrambni zid pred zunanjimi vplivi.