Lai, res imaš tako negativno izkušnjo z Rožo? to je sicer meni eden izmed priljubljenejših lokalov na bregovih Ljubljanice, res pa je, da je lastnik malenkost ekscentričen gospod, vendar imam sama vedno dobre izkušnje z njimi. verjetno imajo kakšnega novega natakarja (dijaka/študenta), ki se šele uči ...?
prav vesela sem, da se je odprla tale tema, ker me že nekaj tednov kuha zamera do lokala Cacao na Petkovškovem nabrežju, a nisem našla ustrezne teme. tam sva bili kake 3 tedne nazaj na vroče sončno dopoldne s prijateljico in dvema dojenčkoma. ker ni bilo prostora nikjer v senci, sva se bili primorani usesti na sonce. najprej je trajalo kar precej časa in dve ali tri prošnje z najine strani, da sva natakarja sploh privabili k mizi za naročilo (ne, da ne bi bilo nobenega dolgo na spregled, ravno obratno - stal je zraven najine mize, naju pogledal in nato pogledal proč, v drugo smer, češ, piš me v uh). ko sva naročili, sva tudi prosili, ali lahko odprejo enega izmed velikih senčnikov, ki so bili razporejeni po prostoru za mize in stole. to je šele trajalo. pravzaprav sva medtem pojedli, klepetali, medtem je sonce nažigalo vsem v glavo, dojenčkoma še posebej, da sta postala kar malo rdeča v obrazke - mislim, katastrofa. naj poudarim, da sem medtem sama večkrat prosila, če lahko prosim odprejo senčnik, pa se več natakarjev (mladi, fit, verjetno spet zgodnja študentska leta) ni moglo spraviti skupaj, da bi nama ugodili. po več kot pol ure (!) je meni prekipelo, odvihrala sem noter in želela nemudoma plačati, pri čemer sem zahtevala telefonsko številko šefa ter knjigo pritožb in pripomb. tel. št. nisem dobila, v knjigo pa sem napisala (le da sem v razburjenju pozabila obrniti novo stran, ampak to skorajda nima veze). povrh vsega so natakarji tam (kar praviloma) arogantni, da je kaj, eden mi je v obraz cinično zabrusil: "Gospa, saj vidite, da pri nas nič ne dela", medtem ko se mi je nesojeni odpiralec senčnika zarežal v obraz in ležerno rekel: "Bom odprl, gospa, seveda bom..."
zaklela sem se, da tja pa res ne grem več (ali vsaj občutno redkeje, kot sem to počela lansko poletje). res je, da imajo krasno lego (sploh mize v senci) in fino ponudbo, ampak za tako vrtoglave cene (ki jih vsako leto pošteno zvišajo!) želim profesionalni pristop do stranke, kjer pa padejo na celi črti.
ps: če ne bi svojega malega tisti dan (kot vsak dan, ko je to potrebno) namazala s faktorjem 50, in bi zaradi njihove nesposobnosti dobil sončne opekline, tedaj bi šele videli, saj se zaklinjam, da bi jih dala v časopis ali pa nekako prišla do njihovega šefa in mu jih pošteno napela.
