Joj ta Dm. Toliko sitnosti sem imela s to novo kartico, da glava peče. Najprej so mi poslali mejl in sem si rekla, ma ok, poklikam to, pa naj mi jo pošljejo. Šele potem sem tako kot Akasha začela računati - nateg od natega, ob tem, da so cene v Nemčiji res za 30% nižje ... Enkrat sem se z nemškimi turisti zapletla v pogovor, kjer so me opozorili tudi na to, da njim ne bi bilo ok, tako kot Slovencem, da so tudi embalaže nemške in imajo samo priliman listek z nujnim prevodom na izdelku (hja, o slovenski pakungi lahko samo sanjamo ...).
V glavnem, kartica, ki so mi jo poslali, ne dela, ker nima enakih cifer kot ona, ki sem si jo lahko registrirala, ker je bila opcija 'registriraj brez kartice'; no, tudi registrirana cifra ne dela. Nakar sem jih klicala in jih nisem doklicala - številko 080 so kar izklopili, marketinga, ki to ureja pa na specialni cifri tudi nisem uspela doklicati. Mislim, da so mi po enem tednu uspeli odgovoriti na mejl, kjer so se mi zahvalili za vprašanje, za tegobe (izgubo časa!) pa se mi niso opravičili! Baje bom v dveh do štirih tednih dobila pravo kartico, potem pa naj jih spet kličem, da mi povežejo račune, etc. Totalna izguba časa, sem 

! V glavnem, jaz take šlamparije okoli teh kartic in IT-ja že dolgo nisem nikjer videla. Totalni šalabajzerji!
Eh, glede na to, da v Dm skočim samo po par njihovih izdelkov, ki so mi res všeč in mesečno verjetno dam samo kakih 15 eur, se mi to res ne splača. Sem pa kot mnoge, koristila stare pike za 15% popust, ker novih enostavno nisem mogla zbrati, ker so cenovno tako nekonkurenčni, da me ne zanimajo. Naslednjič bom šla kar v Műller, tam zmeraj dobim 3% nazaj.
Ja, pa kupone s 50% popustom na max 3 izdelke sem koristila v zadnjem obdobju, če so slučajno sovpadali z mojimi potrebami.
Res bi rada dočakala ene kartičarje v Sloveniji, ki vedo, kaj kupujem vsak teden približno na isti dan in bi mi za dotični izdelek dali popust in ne nekih splošnih jajc - IT to že dolgo zmore in se prakticira v tujini. Potem bi te pike in točke ter ostalo sr* imelo namen.