Ko berem tole temo, se mi zdi da je prav, da tudi jaz dam kakšen komentar:
- Muller: tukaj sem na žalost tudi jaz ena izmed tistih, ki ima negativne izkušnje. Še v nobeni drugi trgovini se mi ni zgodilo,da ne bi dobila testerja, da bi me prodajalke zasledovale oziroma me zignorirale če sem bila oblečena v kavbojke in superge itd... tako da je prišlo do tega, da se ful zrihtam če grem kupovat kozmetiko

drugače sploh ne dobim testerja ali nasveta. Drugače je seveda v tujini, tudi v Douglasu sem imela vedno pozitivne izkušnje.
- Kar se tiče zaposlenih v drogerijah in lekarnah: poskusite gledati na problem o nepoznavanju izdelkov tudi iz njihovega zornega kota. Ste pomislile, da je veliko deklet v parfumerijah študentk, ki delajo tu mogoče samo zaradi denarja, zato, ker morajo izpolniti prakso itd... v množici izdelkov, ki jih prodajajo, si žal vse ne morejo zapomniti vsega. Tako kot nekatere prodajalke delajo v trgovini na kruhu in di njega nimajo posebnega odnosa, delajo tudi dekleta na kozmetiki. Verjetno niso vse strastne poznavalke proizvodov in nimajo niti volje, da bi se poglobile v poznavanje sestavin izdelkov- žal je tako, da verjetno verjamejo temu kar slišijo, vendar niso zato krive ne? Tako kot mi verjamemo, da je potrebno oblekam pri pranju dodati mehčalec, ali pa da je treba uporabljati zobno pasto, pa je to ravno tako marketinški nateg, tudi one mislijo, da je za zrelo kožo treba uporabiti kremo, na kateri piše da je "za po 30.letu".
Kar se tiče zaposlenih v lekarni je podobna zgodba. Poleg tega jim velika podjetja kot je npr. Vichy konstantno organizirajo seminarje, izobraževanja, v dogovoru z vodjo lekarne morajo promovirati in s polic spraviti najbolj oglaševane izdelke (in tiste, ki jim prinesejo največ denarja)- če ste videle kakšen zakup polic ima Vichy ali pa neka naravna kozmetika, vam je povsem jasno...če Vichy zakupi tri police plača za to lekarni ogromno denarja, normalno da ga priporočajo naprej...žalostno,ampak resnično...tudi same zaposlene se pritožujejo, da v poplavi izdelkov in nenehni gneči enostavno nimajo časa, da bi pregledale vse sestavine v vsakem izdelku in na podlagi tega svetovale kupcem
Problem torej ne tiči v zaposlenih ampak je veliko bolj obsežen in zajema več ljudi...
Kar se tiče promotork

Tudi sama sem dolgo časa promovirala naravno kozmetiko, moje izkušnje so, da je veliko deklet, ki opravljajo to delo samo zaradi denarja, kdo bi jim zameril, saj gre za študentsko delo...večina se nauči to kar sliši na izobraževanju in seveda temu verjame...saj pravim, to ni samo v kozmetiki,ampak v vseh potrošnih dobrinah, tako da jim tudi tu ni za zameriti. Obstajajo seveda punce, ki jim je dejstvo, da delajo za "priznano" kozmetično znamko stopilo tako v glavo, da so prepričane da je ta znamka najboljša in nategujejo stare mame in gospe ki so lepo bolečene- tem pač ni pomoči

Zase vem, da sem vedno ponudila testerje, kreme našopala v majhne lončke za domov, če se je le dalo, poznam veliko promotork ki so naredile isto in zase niso vzele nobenega testerja...
uf, sem se razpisala:)...