Kia, tole je obupen odnos

! Tako kot je rekla Alyn, zagroziti bi jim morala z inšpekcijo, denar pa še vedno lahko zahtevaš nazaj, ker ti niso odpravili napake oz. zamenjali izdelka tako kot bi morali. Ne se jim pustit!
Midva s fantom sva imela pred nedavnim tudi eno zoprno izkušnjo v Transportu v CP. Fant je kupil čevlje, napaka je bila skrita in se je pokazala šele po nekaj dneh nošenja čevljev. Zato je šel nazaj in zahteval, da napako odpravijo. Čez nekaj dni so ga poklicali, da je popravljeno, je šel tja in sploh ni bilo
nič popravljeno!! Zato je zahteval, da pa v drugo res popravijo. Naslednjič, ko naj bi bilo spet popravljeno, sem šla pa jaz z njim. In napaka še vedno ni bila odpravljena. Meni je bilo vsega dosti, ker se je videlo, da se nihče čevlja niti pritaknil ni, zato sem prodajalko opozorila, da sva midva zelo dobro seznanjena z zakoni na tem področu - in tu se je prodajalkina prijaznost končala. Ko bi videli, kako se je začela obnašati! Da kaj se pa jaz grem, kakšni zakoni, in da ni odgovoren prodajalec, pač pa proizvajalec

in da oni nimajo nič s tem, da je njihova komisija odločila, da se s temi čevlji pač nič več ne da narediti... in še kako nesramna je bila

! Sva rekla, da jih bova dala v časopis ipd., pa je rekla prodajalka, ja kar dajte

... In še rekla je, da takšne reklamacije v tekočem letu še niso imeli. Ja halooo, a zato ker imamo potrošniki svoje pravice in jih uveljavljamo, smo pa kar a priori nesramni in utrujamo po nepotrebnem

?? Meni je kar kri vrela, ampak sem se mogla zadrževat, da se ne bi spustila na njen nivo. In takšne čevlje, ki so bili dejansko popolnoma nefunkcionalni (fant po dveh dneh sploh ni mogel hoditi v njih) naj bi po njeno kar domov odnesla (btw: čevlji so stali 20000 tolarjev!)?? Nato sem jaz zahtevala, da naj čevlje v najkrajšem času zamenjajo ali pa vrnejo denar; če tega ne bo storila prodajalka, bom pa jaz na reklamacijski list napisala. Potem so čez nekaj časa spet poklicali, sva šla tja in so odobrili, da si za isto vsoto fant izbere druge čevlje. No, HB

! Ampak, če takrat ne bi tega zahtevala, ne bi bilo nič! Ko kupiš čevlje so vsi lepo prijazni in ustrežljivi, ko pa nekaj ni v redu, pa sama nesramnost! Kakšen odnos pa je to??! Sicer se je potem vse uredilo, ampak zaradi takšnega odnosa se bom jaz tej trgovini sigurno izogibala.
Jaz nisem mogla verjeti, da so bili tako trdovratni in so na vsak način hoteli imeti človeka za norca! Če sam ne poskrbiš za svoje pravice, potem ni nič. Zato jaz vsem dam nasvet:
povejte jim, da veste kakšne pravice imate, uveljavite jih in ne odnehajte
, in po možnosti zagrozite še z inšpekcijo. Pri nas se ljudje premalo zavedajo kakšne pravice imajo kot potrošniki in to je zelo žalostno, trgovci pa si na drugi strani na takšen način (nepravično do potrošnikov, ki se tega v veliki večini ne zavedajo,) manejo roke.
Nazadnje urejeno 25. mar 2006 18:32; skupaj popravljeno 1 krat