Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

črna lista trgovin

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4
kia
Starost: 38Pridružen: 16. feb 2005Prispevkov: 8808Kraj: ChickenlandStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 11:41
Povezava do prispevka
Katerim trgovinam bi dale velik minus zaradi slabih izkušenj? Kam več ne bi nikoli stopile, pa če bi vas vlekli tja?
 
No, jaz dajem na tole listo trgovino Estela v BTCju - to je trgovina s frizerskimi pripomočki. Pred 14 dnevi sem namreč tam kupila likalnik za lase, dala zanj 18 000 SIT, nato pa prišla domov in videla, da je ploščica počena. Seveda sem ga odnesla nazaj, kjer so me najprej obtožili, da mi je padel na tla, nato pa ga po dolgem moledovanju vzeli in rekli, da ga bodo popravili. In da me bodo poklicali, ko bo popravilo končano.
Seveda o likalniku ne duha ne sluha..kličem še enkrat par dni nazaj in mi rečejo, da mi bodo morali dati novega, ker nimajo ploščic na zalogi. Seveda to omenijo s primerno neprijaznim tonom, ki pa sem ga navajena, zato sem ga še stoično prenesla.
 
Včeraj grem iskat likalnik. Nič preveč kompliciranja, dajo mi likalnik, novo garancijo, vse lepo in prav. Ko pa pridem domov in se zvečer hočem zlikati, vidim,da so mi dali cenejšo, slabšo verzijo, ki nima nastavljive temperature. Zao danes zjutraj kličem tja, zahtevam šefa in mu povem svoje. In kaj je bil njegov odgovor: saj smo vam tako ali tako delali uslugo, da smo ga zamenjali, kaj se zdaj še pritožujete?  Ma, kot da sem zadela na nagradni igri, ne pa da sem plačala zanj kar precej denarja. Potem pa mi je še povedal, da je razlike v ceni 600 SIT in da če želim, mi jih lahko vrnejo, če pridem tja. Pa sem mu samo rekla, naj gre raje na kavo (čeprav bi mu raje rekla, naj si zatlači tisti denar v prebavila ) in vrgla dol telefon.
 
Tja nikoli več!
 
(Če je tema že bila, se opravičujem in jo zbrišite/premaknite)
 
 
Save the earth. It's the only planet with chocolate.
0
Nazaj na vrh
katy*
Starost: n/aPridružen: 25. mar 2006Prispevkov: 7Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 12:14
Povezava do prispevka
tudi jaz se s tem strinjam...kupila sem si nekakšno masko za ravnanje las-povadali so mi, da naredi nekakšno filmsko oblogo za lase in da so potem bolj ravni ...ok..si umijem lase, si jih posušim vendar lasje so skodrani...tudi na embalaži ni bilo nobenega listka na kataere piše npr. navodila za uporabo itd...aja pa za to masko sem plačala 3600...tako da, taj res NIKOL VEČ!
glede likalnikov, najbolje je da jih kupte pri frizerju
0
Nazaj na vrh
Alyn
Starost: 16Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 895Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 12:32
Povezava do prispevka
Kia, žal mi je, da si imela tako slabo izkušnjo. Tvoje
pravice glede reklamacije pa so bile absolutno kršene!
Mirne duše bi lahko zahtevala svoj denar nazaj. Zakaj jim nisi
zagrozila s tržno inšpekcijo? Je pa tudi res, da bi bilo lažje
uveljavljati reklamacijo, če bi stvar, preden si plačala zanjo,
pregledala, da bi ugotovila morebitne zunanje/ vidne napake.
 
Ob takem odnosu bi jim pa jaz vrat zavila!
Nazadnje urejeno 25. mar 2006 13:42; skupaj popravljeno 2 krat
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 13:10
Povezava do prispevka
Kia, tole je obupen odnos ! Tako kot je rekla Alyn, zagroziti bi jim morala z inšpekcijo, denar pa še vedno lahko zahtevaš nazaj, ker ti niso odpravili napake oz. zamenjali izdelka tako kot bi morali. Ne se jim pustit!
 
Midva s fantom sva imela pred nedavnim tudi eno zoprno izkušnjo v Transportu v CP. Fant je kupil čevlje, napaka je bila skrita in se je pokazala šele po nekaj dneh nošenja čevljev. Zato je šel nazaj in zahteval, da napako odpravijo. Čez nekaj dni so ga poklicali, da je popravljeno, je šel tja in sploh ni bilo nič popravljeno!! Zato je zahteval, da pa v drugo res popravijo. Naslednjič, ko naj bi bilo spet popravljeno, sem šla pa jaz z njim. In napaka še vedno ni bila odpravljena. Meni je bilo vsega dosti, ker se je videlo, da se nihče čevlja niti pritaknil ni, zato sem prodajalko opozorila, da sva midva zelo dobro seznanjena z zakoni na tem področu - in tu se je prodajalkina prijaznost končala. Ko bi videli, kako se je začela obnašati! Da kaj se pa jaz grem, kakšni zakoni, in da ni odgovoren prodajalec, pač pa proizvajalec  in da oni nimajo nič s tem, da je njihova komisija odločila, da se s temi čevlji pač nič več ne da narediti... in še kako nesramna je bila! Sva rekla, da jih bova dala v časopis ipd., pa je rekla prodajalka, ja kar dajte ... In še rekla je, da takšne reklamacije v tekočem letu še niso imeli. Ja halooo, a zato ker imamo potrošniki svoje pravice in jih uveljavljamo, smo pa kar a priori nesramni in utrujamo po nepotrebnem?? Meni je kar kri vrela, ampak sem se mogla zadrževat, da se ne bi spustila na njen nivo. In takšne čevlje, ki so bili dejansko popolnoma nefunkcionalni (fant po dveh dneh sploh ni mogel hoditi v njih) naj bi po njeno kar domov odnesla (btw: čevlji so stali 20000 tolarjev!)?? Nato sem jaz zahtevala, da naj čevlje v najkrajšem času zamenjajo ali pa vrnejo denar; če tega ne bo storila prodajalka, bom pa jaz na reklamacijski list napisala. Potem so čez nekaj časa spet poklicali, sva šla tja in so odobrili, da si za isto vsoto fant izbere druge čevlje. No, HB ! Ampak, če takrat ne bi tega zahtevala, ne bi bilo nič! Ko kupiš čevlje so vsi lepo prijazni in ustrežljivi, ko pa nekaj ni v redu, pa sama nesramnost! Kakšen odnos pa je to??! Sicer se je potem vse uredilo, ampak zaradi takšnega odnosa se bom jaz tej trgovini sigurno izogibala.
 
Jaz nisem mogla verjeti, da so bili tako trdovratni in so na vsak način hoteli imeti človeka za norca! Če sam ne poskrbiš za svoje pravice, potem ni nič. Zato jaz vsem dam nasvet: povejte jim, da veste kakšne pravice imate, uveljavite jih in ne odnehajte,  in po možnosti zagrozite še z inšpekcijo. Pri nas se ljudje premalo zavedajo kakšne pravice imajo kot potrošniki in to je zelo žalostno, trgovci pa si na drugi strani na takšen način (nepravično do potrošnikov, ki se tega v veliki večini ne zavedajo,) manejo roke.
 
Nazadnje urejeno 25. mar 2006 18:32; skupaj popravljeno 1 krat
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 13:28
Povezava do prispevka
Zelo koristno je, če veste naslednje :
 
Zakon o varstvu potrošnikov:
37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

38. člen

(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.

(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
 
Še to:
1. člen

(2) Po tem zakonu je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Nazadnje urejeno 25. mar 2006 13:48; skupaj popravljeno 1 krat
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
Alyn
Starost: 16Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 895Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 13:35
Povezava do prispevka
vanni, dobro napisano
0
Nazaj na vrh
*Vesna*
Starost: n/aPridružen: 7. jun 2005Prispevkov: 662Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 13:46
Povezava do prispevka
pri nekaterih prodajalkah bilo res koristno, da bi si naprintal to kar je nalepila vanni in zakon v primeru težav uporabljal za seznanjanje prodajalcev s svojimi pravicami  
0
Nazaj na vrh
Dina
Starost: 44Pridružen: 12. jun 2004Prispevkov: 3221Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 16:33
Povezava do prispevka
Vanni, fino da si prilepila ta zakon gor. Jaz sem si ga kar shranila na
računalnik, mogoče mi pa kdaj prav pride. (čeprav upam da ne)
0
Nazaj na vrh
mojcej
Starost: 49Pridružen: 16. okt 2004Prispevkov: 10057Kraj: My planetStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 16:39
Povezava do prispevka
Vanni, super je tole , predvsem zelo dobrodošlo in koristno.
 
Jaz si bom stvarco kar ene 3x sprintala in jo nosila s seboj in bog pomagaj tistim, ki bodo kaj jezikali nazaj, najprej jim bom s tem pomahala pred nosom, potem jih bom pa še po nosu 
Packarije http://mojcej.moj-album.comBedarije :) http://mojcej.webs.com
0
Nazaj na vrh
Ic3PrIncZ
Starost: 40Pridružen: 9. okt 2004Prispevkov: 3133Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 17:01
Povezava do prispevka
Samo halo! Kako ti lahko 2x dajo nazaj nepopravljene čevlje, češ dajte jih že domov vzet in dajte mir. Lahko bi rekli, da se pač zadeve ne da popravit in da ti jih bodo z veseljem zamenjali za kakšne druge ali pa pač vrnili denar. To pa ni nikakeršen odnos, da se delajo norca iz tebe.
Jaz sem čevlje le enkrat reklamirala in to brez problemov v tastarem Stieflu (ki ga ni več).
 
Pa ful hvala tale zakon, si ga bom tudi jaz pošteno prebrala in sprintala, da me ne bo kdo kdaj hotel okol prinesti.
Light travels faster than sound! This is why some people appear bright until you hear them speak.
0
Nazaj na vrh
.:sonja:.
Starost: 43Pridružen: 21. okt 2004Prispevkov: 7366Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 17:22
Povezava do prispevka
Očitno ne berejo nasvetov Lisca... 
0
Nazaj na vrh
rene
Starost: n/aPridružen: 17. jun 2005Prispevkov: 3686Kraj: spinning around ...Status:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 17:40
Povezava do prispevka
Lastniki tegale Transporta so precej svojevoljni, se posebno gospa lastnica. Tudi jaz sem imela pri eni zamenjavi precejsnje tezave, ker imajo kao nekaksno komisijo, ki seveda ugotovi, da s stvarjo ni nic narobe. No, v mojem primeru je bila prodajalka dobra dusa in mi je na lastno roko zadevo zamenjala.
"Arguing on the internet is like winning the special olympics, even if you win, you are still retarded."
0
Nazaj na vrh
Vanni
Starost: 12Pridružen: 29. apr 2005Prispevkov: 4903Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 18:26
Povezava do prispevka
Res je koristno, če se zavedate, kakšne pravice imamo kot potrošniki. Ampak če bomo potrošniki samo tiho (večina ljudi je takih, ker se jim ne da bockati s trgovci - sploh če gre za majhne zneske), se odnos do kupcev ne bo nikoli izboljšal. Moj fant npr. tudi tega  ni vedel in je bilo že na tem, da je on hotel kar popustiti (ker je že imel vsega dosti; navsezadnje je imel tudi že nekaj stroškov s tem, da je šel tja, ker nisva iz Lj), jaz sem ji pa skoraj tisti reklamacijski list vzela iz rok, da bom kar jaz napisala .
 
Ja, Rene, res je, kar eno komisijo imajo, ki odloči ali bo stvar sploh šla v popravilo . Je pa tudi odvisno, na kakšnega prodajalca naletiš. Nama je prodajalka rekla, da je čevljar nekaj popravljal čevlje, ampak se je videlo, da se nihče tistih čevljev niti pritaknil ni .
 
p.s.: vidim, da sem zgoraj kar nekaj vejic narobe postavila (sem strašno pedantna glede tega), dobro, da imamo tipko edit..
Nazadnje urejeno 25. mar 2006 19:29; skupaj popravljeno 1 krat
Kdor hoče videti, mora gledati s srcem. Bistvo je očem nevidno. (Antoine de Saint-Exupery)
0
Nazaj na vrh
Mariposa
Starost: 44Pridružen: 24. nov 2004Prispevkov: 115Kraj: KranjStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 18:49
Povezava do prispevka
Tudi jaz imam eno neverjetno izkušnjo. V Masu sem poskušala čevlje, gležnarje za zimo, in opazila, da na delu, kjer je peta, nekaj štrli ven (kot da ne bi bil žebelj dovolj zabit) in notranji del ni bil raven ter me je bodel v peto. Zato sem trgovko vprašala, če imajo še kakšen čevelj v moji številki in veste kaj mi je odgovorila: Ne, drugih ni, te so edini, jih pa nesite k čevljarju. Čevlji so bli pa 16.000 SIT. Eni si res veliko dovolijo.
0
Nazaj na vrh
ronza
Starost: n/aPridružen: 6. maj 2004Prispevkov: 3813Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 25. mar 2006 20:09
Povezava do prispevka
rene, pa ne, da poznas gospo lastnico . jaz sem imela z njo zanimivo prigodo, ki se je zakljucila s tem, da me povsem ignorira (prav hecno je, ker me njen moz pozdravi in rece dober dan, ona pa zraven gleda skozi mene kot skozi zrak )
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
črna lista trgovin
Stran 1 od 4
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Njegova spoznanja izpodbijajo pogoste napačne predstave o prijateljstvu.