Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Čateške - svinjarija

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:13
Povezava do prispevka
Jaz bi še napisala, kaj boste naredili, če vaše zahteve ne bodo izpolnjene, Zveza potrošnikov, časopisi,...
0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:20
Povezava do prispevka
Meni se zdi dopis zelo dobro sestavljen. Morda bi samo v zadnjem odstavku dodala. ... zato vas prosim, da nemudoma oz. najkasneje v roku 8 dni... Postavi jim rok zato, da ne bodo imeli izgovora, da jim še ni uspelo ali kaj podobnega. Po preteku 8 dni (če denar ne bo vrnjen) bi jim pa jaz poslala še en dopis (opomin) v katerem bi zagrozila z inšpekcijo in Zvezo za varstvo potrošnikov.
Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Kazi
Starost: n/aPridružen: 23. okt 2003Prispevkov: 2457Kraj: DolenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:21
Povezava do prispevka
Katja pozanimaj se v kolikšnem času morajo po zakonu ti odgovoriti. In po preteku tega časa pošlji še ostrejše pismo direktorju in inšpekciji.
Cute but psyho...things even out
0
Nazaj na vrh
anneta
Starost: -13Pridružen: 18. feb 2004Prispevkov: 2680Kraj: raj na zemljiStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:22
Povezava do prispevka
Meni se zdi super napisano. To bi jst poslala za prvič, da vidim, če sploh bo kakšen odziv. Če ga ne bi bilo bi jim pa zagrozila z Aleninimi predlogi. Pol pa buuumm po medijih he, he.
0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:41
Povezava do prispevka
V pomoč (iz zakona o varstvu potrošnikov):
 

38. člen


Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od podjetja zahtevati, da storitev ponovno opravi ali vrne plačani znesek ali odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi.

Potrošnik mora svojo zahtevo sporočiti podjetju pri očitni napaki v osmih dneh po opravljeni storitvi, pri drugih napakah pa v enem letu po opravljeni storitvi.

39. člen


Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

78. člen


Z denarno kaznijo 200.000 tolarjev, ki se izterja takoj na kraju prekrška, se kaznuje pravna oseba ali posameznik, ki stori prekršek v zvezi s samostojnim opravljanjem dejavnosti:
...

...

12) če v primeru iz 37. in 38. člena, ko napaka ni sporna, takoj ne ugodi potrošnikovi zahtevi (prvi odstavek 39. člena);
13) če potrošniku ne odgovori v osmih dneh po prejemu potrošnikove zahteve (drugi odstavek 39. člena).
Z denarno kaznijo 100.000 tolarjev, ki se izterja takoj na kraju prekrška, se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba pravne osebe, ki stori dejanje iz prejšnjega odstavka.

Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:51
Povezava do prispevka
Jaz bi jim poleg reklamacije poslala še kopijo teh členov, da se ne bi kaj zgovarjali in vas hoteli še enkrat nategniti.
Super Kiara! Tudi za ostale bo to uporabno, če se nam kaj podobnega zgodi.
0
Nazaj na vrh
sofia83
Starost: 41Pridružen: 19. jan 2005Prispevkov: 450Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:54
Povezava do prispevka
Hm, zdej pa le po njih Evil Smile Thumbs Up A pa bi se dal izterjat tud kej denarja za duševne muke al pa kej tazga? Ker konc koncev so le imeli uničene počitnice ...
0
Nazaj na vrh
yogini
Starost: n/aPridružen: 2. jul 2004Prispevkov: 564Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:55
Povezava do prispevka
Katja, po mojih izkušnjah je to malo prenežno, jaz bi poslala še v vednost Tržnemu inšpektorju, ker se mi zdi, da se ne bodo pustili tako hitro prepričat, da naj dajo denar.
 
0
Nazaj na vrh
Lai Ming
Starost: -13Pridružen: 11. jan 2005Prispevkov: 13584Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:58
Povezava do prispevka
Definitivno tržnemu inšpektorju poslat! Naj si zapomnejo, kdaj so vas hoteli okorg obrnit 
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:58
Povezava do prispevka
v tem primeru so verjetno bolj primerne določbe glede sklepanja pogodb na daljavo (internet), kajti do storitve sploh prišlo ni.
 
43.e člen

(1) Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače.
(2) Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Za vračilo plačil se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena tega zakona.

43.d člen

(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
...

+ ta kaz. določba:

78. člen

(1) Samostojni podjetnik posameznik se kaznuje za prekršek z globo 200.000 tolarjev, ki se izterja takoj na kraju prekrška, pravna oseba pa z globo 300.000 tolarjev, ki se izterja takoj, če:

19. pri pogodbi, sklenjeni na daljavo, potrošnika takoj ne obvesti, da ne more izpolniti svoje obveznosti, ker nima na razpolago blaga ali ker ni pogojev za opravljanje storitev in mu ne vrne vseh opravljenih plačil (drugi odstavek 43.e člena).

0
Nazaj na vrh
Alena
Starost: 46Pridružen: 12. maj 2004Prispevkov: 23299Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 12:59
Povezava do prispevka
Sofia ti si pa optimist. Mislim, da bodo lahko veseli, če bodo vsaj plačano dobili nazaj.
0
Nazaj na vrh
xtinax
Starost: 16Pridružen: 15. mar 2004Prispevkov: 4071Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 13:07
Povezava do prispevka
pa btw se strinjam, da je prenežno, predvsem morate jasno navesti naslednje svari:
1. da ste dobili potrdilo rezervacije (verjetno po mailu)
2. še enkrat telefonsko potrdili (ni izgovorov )
3. ko ste prišli, apartmaja ni bilo na voljo, niti nobene enakovredne nastanitve, poudarite, da ponujeno niti približno ni bilo podobno dogovorjenemu
4. zahtevajte denar takoj nazaj, postavite rok in jih opozorite na zamudne obresti
5. in še najbolj nujno - zamenjajte besedico "prosim" z "zahtevam" Nimate jih kaj prosit; poleg tega obvezno kopijo še na tržni inšpektorat.
 
Upam, da bo zaleglo.
0
Nazaj na vrh
Alyn
Starost: 16Pridružen: 14. mar 2005Prispevkov: 895Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 13:08
Povezava do prispevka
Katja, meni je pritožba, ki sta jo sestavila z možem všeč - ohranila sta kulturni nivo in to je pomembno
 
Kljub temu, da si takega blagega tretmaja po vsej kolobociji oni ne zaslužijo, včasih bolj zaleže, če človek zadevo sprva skuša urediti na lep način.
 
Pa to, da si omenila odvetnico, se mi tudi zdi v redu. Na ta način si jim pokazala, da si se zadeve lotila celostno, natančno in resno.
 
0
Nazaj na vrh
kiara
Starost: 50Pridružen: 5. nov 2004Prispevkov: 2540Kraj: VelenjeStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 13:16
Povezava do prispevka
xtinax, sem jaz tudi najprej pomislila na te člene, vendar Katja ni odstopila od pogodbe. Pogodba ni bila izpolnjena oz. bi bila nepravilno izpolnjena.
Se pa strinjam z Alyn, da je v prvem dopisu potrebno pristopit mirno in kulturno in ne takoj "na nož".
Nikoli se ne kregajte z idiotom,spravil vas bo na svoj nivo in premagal z izkušnjami!
0
Nazaj na vrh
Gori
Starost: n/aPridružen: 3. okt 2004Prispevkov: 1372Kraj: GorenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 29. mar 2005 15:29
Povezava do prispevka
Tudi jast tako mislim,da lepa beseda lepo mesto najde!Če pa ne bo pomagalo potem pa z grda!
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Čateške - svinjarija
Stran 3 od 6
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Večina žensk (in tudi vseh ostalih) si predstavlja menopavzo povsem napačno.