katja je napisal/aMe pa recimo moti pri blagajničarkah to, da vleče vsak jogurt posebej čez skener, čeprav jih je na traku 6 istega okusa.
Problem je tem, da so si določeni izdeli preveč podobni in če želi blagajničarka delati "kot po tekočem traku" in da se seveda izogne slabi volji strank v vrsti, vleče vsakega posebej, ker ji to vzame manj časa, kot če bi ugotavljala, kateri so enaki in kateri ne.
Verjemi, če delaš s toliko in toliko artikli vsak dan, kjer je 250 vrst jogurtov v podobnih lončkih različnih znamk in okusov (recimo, Ljubljanske mlekarne trenutno menjajo embalažo in uvajajo nove jogurte z zelo podobnimi lončki, kot jih že imajo v svojem izboru), predvsem pa različnih cen, je najhitreje vleči čez scanner vsakega posebej.
Pri nas je bilo preveč napak, ko so poskušali "šparati na papirju" in so jim enostavno zabičali, da kar "vsakega posebej", če niso ravno 200%, da so res vsi isti.
Moraš pa se zavedati tudi, da vsaka prodajalka poleg malega milijona enakega artikla vsak dan sreča tudi toliko in toliko strank in da je zadeva včasih - pa čeprav se tebi kot nakupovalki to ne zdi tako, umsko preveč naporna, da bi se blagajničarka / blagajnik poglabljal v vsak nakup posebej in kupčkal enake izdelke.