Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Blaganjičarke v večjih trgovinah

Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
gita
Starost: 42Pridružen: 28. nov 2004Prispevkov: 17636Kraj: t.Status:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 18:07
Povezava do prispevka
hehe Smile no pa vseeno, je bila zelo vesela in se zahvaljevala Wink
0
Nazaj na vrh
Dannielle
Starost: 46Pridružen: 28. maj 2006Prispevkov: 43Kraj: Lj.Status:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 18:21
Povezava do prispevka
Iree, se strinjam, v drogerijah se je tudi meni že ene parkrat zgodilo, da so bili vzvišeni kar v tri dni. Dober dan in hvala, ki sem jih izrekla, so bili že nekajkrat enostranski v Muellerju v BTC-ju.
 
Grintha, meni se blagajničarka prikupi s prijazno besedo in človeško toplino, zaradi materialnih dobrin pa hodim v službo. Na reakcijah do blagajničarkinih napak se kvečjemu vidi tvoja stran odnosa do ljudi. Če take stvari opaziš prepozno, ne izpade dobro, če to navdušeno poudariš, kot dobro lastnost blagajničarke. Mogoče bi ji pa lahko naslednjič ko greš tja, omenila opaženo napako in poravnala tistih 2x 200SIT. Sej za 400 SIT pa ne bo konec sveta, ali pač?
 
Sama imam večinoma dobre izkušnje z blagajničarkami, pohvaliti moram tiste iz Spara CP in Spara na Viču, ker so v večini prijazne in hitre. Kritika leti na oba Mercatorja v Šiški, kjer vedno naletim na gnečo in ne toliko prijazen odnos.
 
0
Nazaj na vrh
racka
Starost: 47Pridružen: 1. jul 2006Prispevkov: 37Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 20:09
Povezava do prispevka
Danniella, hvala za pohvale spara vič. se priporočam
se pa podpišem pod tvojo izjavo grinthi
Lp
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nekaj dobrega!
0
Nazaj na vrh
SaMa
Starost: 41Pridružen: 1. avg 2005Prispevkov: 2138Kraj: LjStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 20:57
Povezava do prispevka
katja je napisal/a
Me pa recimo moti pri blagajničarkah to, da vleče vsak jogurt posebej čez skener, čeprav jih je na traku 6 istega okusa.  Sama potrata papirja. Račun je pa dolg en kilometer.
 
Pri nas MORAMO vsak izdelek posebej skenirati, kar je tudi meni .
Lp, SaMa
0
Nazaj na vrh
Katja
Starost: n/aPridružen: 20. okt 2003Prispevkov: 18114Kraj: GorenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 20:59
Povezava do prispevka
A res? Pa to je res bedarija.
0
Nazaj na vrh
SaMa
Starost: 41Pridružen: 1. avg 2005Prispevkov: 2138Kraj: LjStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 21:04
Povezava do prispevka
Ja in to izključno zaradi nepoštenosti ljudi. Velikokrat je imel npr.kdo 10 steklenic piva in je prišel čez 1 uro nazaj in je rekel, da on ni vzel 10-ih steklenic, ampak samo 1.
Lp, SaMa
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 46Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 21:05
Povezava do prispevka
katja je napisal/a
Me pa recimo moti pri blagajničarkah to, da vleče vsak jogurt posebej čez skener, čeprav jih je na traku 6 istega okusa.
 
Problem je tem, da so si določeni izdeli preveč podobni in če želi blagajničarka delati "kot po tekočem traku" in da se seveda izogne slabi volji strank v vrsti, vleče vsakega posebej, ker ji to vzame manj časa, kot če bi ugotavljala, kateri so enaki in kateri ne.
 
Verjemi, če delaš s toliko in toliko artikli vsak dan, kjer je 250 vrst jogurtov v podobnih lončkih različnih znamk in okusov (recimo, Ljubljanske mlekarne trenutno menjajo embalažo in uvajajo nove jogurte z zelo podobnimi lončki, kot jih že imajo v svojem izboru), predvsem pa različnih cen, je najhitreje vleči čez scanner vsakega posebej.
 
Pri nas je bilo preveč napak, ko so poskušali "šparati na papirju" in so jim enostavno zabičali, da kar "vsakega posebej", če niso ravno 200%, da so res vsi isti.
 
Moraš pa se zavedati tudi, da vsaka prodajalka poleg malega milijona enakega artikla vsak dan sreča tudi toliko in toliko strank in da je zadeva včasih - pa čeprav se tebi kot nakupovalki to ne zdi tako, umsko preveč naporna, da bi se blagajničarka / blagajnik poglabljal v vsak nakup posebej in kupčkal enake izdelke.
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 46Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 21:08
Povezava do prispevka
SaMa je napisal/a
Ja in to izključno zaradi nepoštenosti ljudi. Velikokrat je imel npr.kdo 10 steklenic piva in je prišel čez 1 uro nazaj in je rekel, da on ni vzel 10-ih steklenic, ampak samo 1.
 
Pri nas imamo pa zato opozorilo, da je treba račun in denar preveriti takoj in da kasnejših reklamacij ne upoštevamo (čeprav jih, če je napaka očitna).
0
Nazaj na vrh
racka
Starost: 47Pridružen: 1. jul 2006Prispevkov: 37Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 21:24
Povezava do prispevka
Čenča, res je da je veliko hitreje, če vlečeš vsak izdelek posebaj čez skener. zelo zamudno je da na traku iščeš iste izdelke in jih preštevaš.
na trakovih pa res ne rabmo šparat, sej jih dobivamo zastonj
 SaMa, ta je bila pa mal kruta, da je imel samo eno pivo in ne deset. in kaj ste storil? ste mu vrnili razliko?
na žalost je vedno več strank, ki te hočejo okol prnest.
Lp
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nekaj dobrega!
0
Nazaj na vrh
SaMa
Starost: 41Pridružen: 1. avg 2005Prispevkov: 2138Kraj: LjStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 21:41
Povezava do prispevka
racka je napisal/a
 SaMa, ta je bila pa mal kruta, da je imel samo eno pivo in ne deset. in kaj ste storil? ste mu vrnili razliko?
 
Ni se to sicer meni zgodilo, ampak mislim, da mu niso vrnili razlike, ker so pregledovali po kamerah koliko izdelkov je dejansko imel. Ampak ljudje res vse sprobavajo. Zagotovo se vsak dan najde nekdo, ki trdi, da sem/mu je nekdo vrnil 1000SIT premalo ipd....
Lp, SaMa
0
Nazaj na vrh
Čenča
Starost: 46Pridružen: 22. maj 2005Prispevkov: 1846Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 22:03
Povezava do prispevka
racka je napisal/a
na trakovih pa res ne rabmo šparat, sej jih dobivamo zastonj
 
Mislim, da je Katja tu opozarjala na ekološki vidik tolikšne porabe papirja. In s tem se povsem strinjam, jaz pa sem le poskušala pojasniti, zakaj "ne gre" tako, kot bi si želeli.
0
Nazaj na vrh
Katja
Starost: n/aPridružen: 20. okt 2003Prispevkov: 18114Kraj: GorenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 22:20
Povezava do prispevka
Tako je, Čenča.
0
Nazaj na vrh
racka
Starost: 47Pridružen: 1. jul 2006Prispevkov: 37Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 22:35
Povezava do prispevka
Ekološki vidik lahko bi novo temo odprli glede tega. samo da vrečke omenim, pa vam bo vse jasno. k stranke naenkrat po 20 vreč zahtevajo
res je SaMa, najdejo se stranke, k pravijo da si mu premalo vrnil, ampak tist trenutek imaš pravico vzeti predal z denarjem in pred stranko prešteti. kasnejših reklamacij se pa tko ne upošteva, kar se denarja tiče
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nekaj dobrega!
0
Nazaj na vrh
Katja
Starost: n/aPridružen: 20. okt 2003Prispevkov: 18114Kraj: GorenjskaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 22:41
Povezava do prispevka
Pa jaz te sploh ne razumem račka. Več kot očitno si blagajničarka v Sparu na Viču. In kaj bi zdaj rada od nas? Da samo hvalimo blagajničarke al kaj?  Ker kar napišemo je potem  ali pa .
Ali pa da tukaj rjovemo: Spar Vič the best štacuna, the best blagajničarke, pejte na Vič.....
 
 Malo sem zmedena.
0
Nazaj na vrh
racka
Starost: 47Pridružen: 1. jul 2006Prispevkov: 37Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 5. jul 2006 22:47
Povezava do prispevka
Katja, že od samga začetka me neki kritiziraš. noben te ne sili da bereš moje izjave ane. in pa očitno je, da sploh ne bereš v celoti kaj napišem, samo najslabše ven potegneš.
Lp
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nekaj dobrega!
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Blaganjičarke v večjih trgovinah
Stran 4 od 5
Pojdi na stran 1 , 2 , 3 , 4 , 5
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Večina žensk (in tudi vseh ostalih) si predstavlja menopavzo povsem napačno.