Meni pa se zdi najbolj fenomenalno to, kako so gledalci in gledalke "padli not".
Včasih me kar malo šokira, kako ljudje eno navadno oddajo jemljejo tako čustveno, kujejo teorije zarot, grozijo z bojkotom itd.
POP TVju je najbolj pomembno, da oddajo gleda čim več ljudi (da čim dražje prodajo oglasne bloke) ter da se o oddaji čimveč govori (da se pri oglaševalcih vzbudi feeling, da cela Slovenija gleda Bar, živi Bar in diha Bar). POP TV-ju je najbrž vseeno, kdo v Baru zasluži največ ali najmanj, ker to ne vpilva na gledanost. Na gledanost vplivajo prepiri, sex, aferice in pa seveda nepredvidljiv scenarij. Če bi oddaja potekala rutinsko (vas teden 2 na vročem stolu, brez tekmovanj in "črne srede) bi oddaja slej ko prej izgubila del draža in seveda s tem tudi del gledalcev. Da se to ne bi zgodilo so v scenariju take dogodivščine (nepričakovani odhod tekmovalca, novi tekmovalci itd..), ki oddajo naredijo bolj napeto in nepredvidljivo. že pri izbiri tekmovalcev je sodeloval psiholog, ki zagotovo ni pomagal izbrati ljudi, ki bi se med sabo razumeli, ampak je iskal različne osebnosti, za katere je bilo pričakovati, da se med seboj ne bodo ujeli.
S tem, ko se ljudje razburjajo, pozivajo k bojkotu in delajo podobne irracionalne stvari, samo peljejo vodo na mlin (oz. denarce v mošnjiček) POP TV-ja.
In ja, tudi jaz gledam Bar in se zelo zabavam;)