Ste imeli vi kakšno anketo za predstavnice na katero so osebno pozvane AL da povejo svoje mnenje o nekih stvareh na enem srečanju/sestanku?
Ker mi smo imeli nekaj takega pred mesec ali dva, in gospodična ki je vodila to "anketo" nas je tudi vprašala če beremo vse kaj dobimo v paketu (cel račun, info ki je zadaj, posebne letke in tako) in sem se presenetila da je kar nekaj žen reklo da bolj redko kot ja. Jaz recimo vse preberem, zelo retko mi se zgodilo da sem na to pozabila ali nisem našla časa.
No, poanta je v tem da je ona omenila nekaj v smislu da jim je pomembno da člani dobijo vse potrebne informacije in da iščejo najboljši način da jim te informacije dostavijo.
Ne vem če je tudi v Sloveniji tako, ampak mogoče je da je to skupni problem in da os zato zdaj začeli komunicirat z nami tudi skozi SMS in na načine ki omenjate.
Ker, veliko je problemov ki bi se lahko rešili samo če bi članice brale vse kaj im pride iz Avona, ampak večina to ne naredi in potem je veliko nepotrebnih reklamacij, na primer, ne vejo kako se uporablja kateri izdelek, ne vidijo da piše da nekateri izdelek manjka ali kakšno drugo informacijo ki lepo piše informacijama ki so priložene računu.
Ne vem če je to res, samo razmišljam " na slovo" (:), in ne " na glas"), mogoče to sploh z tem nima veze.