Meni se ta taktika od Avona zdi nespametna. Saj stranke so stranke in ne glede, koliko nekdo naroča in kako pogosto, na njemu zaslužijo. Če naroča manj, ima manjši popust in plača več, torej je zanje bolje imeti veliko članic, ki naročajo manj, kot manj članic, ki naročajo za velike vsote. To se meni zdi logično. Kako butasto bi izpadlo, če bi v Mullerju odganjali stranko, ki hoče kupit "samo" eno maskaro in ne pol trgovine?
In mene si ne bo nihče pridobil kot stranko, če se odločim, da ne bom več sama naročala. Jaz sama naročam, ker se mi včasih pač ne da blodit po štacunah zaradi kozmetike in to, da pripeljejo na dom, mi prihrani čas. Poleg tega lahko tisto, kar mi ne ustreza, vrnem, medtem ko v nobeni trgovini ne bodo vzeli nazaj že malo rabljenega pudra npr. Če pa moram zato, da kupim kozmetiko, kontaktirat z neko posrednico (ki mi povrh vsega po možnosti še ni simpatična) in se z njo potem še dobivat, pa je to še bolj zoprno in zamudno, kot brskat po trgovinah. Mislim, komu razen kakšnim upokojenkam pa se da tako komplicirat za nakup ene tako postranske stvari, kot je kozmetika? Ne vem, se še komu zdi, da so Avonovci dokazali, da jim je biznis španska vas?
Sicer pa se ne sekiram, ker bom recimo vsak drugi mesec sigurno zbrala naročilo za 8 tisoč, saj med 5 tisoč in 8 ni take razlike in 15% popust se že pozna. Sicer pa so stroški isti, kot če greš v trgovino, ampak ti vsaj pride kozmetika na dom.