Povprečna ženska vsak dan uporabi 12 različnih čistilnih, negovalnih in dekorativnih proizvodov. Vsak od teh proizvodov vsebuje v povprečju 20 sestavin, kar pomeni, da vsak dan na svojo kožo in lase nanesemo približno 240 različnih sestavin. Torej lahko le upamo na znanje in spretnost kozmetičnih kemikov, da bodi sestavili izdelke tako, da ne bomo dobile kakšne alergije ali druge reakcije kože.
Zelo malo je žensk, ki ne bi z veseljem kupovale in uporabljale kozmetike. Ampak kako pri poplavi vseh izdelkov, ki nam jih danes ponujajo in svetujejo, vedeti, kateri je res pravi? Priznam: zelo težko. Zato bom napisala nekaj pravil, ki vam bodo olajšala nakupovanje in tudi privarčevale denar, predvsem pa omogočila boljšo in kvalitetnejšo nego kože ? in mislim, da bi jih morala vedeti vsaka ženska. Ta pravila so:
NE VERJEMITE, DA SO DRAGI IZDELKI BOLJŠI OZ. CENEJŠI SLABŠI
Prav gotovo vsaka izmed vas pozna kakšno žensko, ki uporablja le super drago kozmetiko, pa ima vseeno slabo kožo. In nasprotno: mnogo jih je celo življenje uporabljalo le A health and beauty freak. Nazaj na vrhBarbStarost: n/aPridružen: 23. okt 2003Prispevkov: 115Kraj: Šentjur pri CeljuStatus:OfflineSpremljaj me Objavljeno: 23. okt 2003 20:23 Dober članek:) Si prebrala knjigo Cosmetic unmasced? Na FpoF sem jo našla predlani, pa je nisem kupila in mi je še danes žal.  Kopiram kar nekaj splošnega: Alphalipoic Acid
Alphalipoic Acid is a very powerful antioxidant that plays an important role alongside Vitamin C and E. Alphalipoic acid can even recycle Vitamins C and E after they have quenched a free-radical in order for them to do it again. Additionally, because alphalipoic acid is both water and fat-soluble, it can work in both the lipophilic and hydrophilic areas of the cell making it accessible to areas where Vitamins C and E are not able to travel.
Beyond antioxidant activity alphalipoic acid plays more important roles in the promotion of youthful, vibrant skin. Alphalipoic acid can effect metabolism from inside of a cell. This is important because as we get older, our cell metabolism slows down and the cell is not able to perform important functions as efficiently. Therefore, when alphalipoic acid is present, the higher energy cells can perform DNA-repair more efficiently, remove wastes, and perform metabolic functions better.
Alphalipoic acid also has a key connection in preventing the inflammatory processes that lead to aging skin. Although the free-radical damage that is connected to inflammation can be helped by many types of antioxidants, most antioxidants get overwhelmed when there is a large number of free-radicals. Alphalipoic acid, on the other hand, can prevent the activation of certain substances in the cell (specifically NFk-B, a type of transcription factor) that can produce an "overdrive" of free-radical damage and inflammation. Therefore, alphalipoic acid can actually stop the production and assault of the large number of free-radicals associated with inflammation.
Another area that alphalipoic acid is helpful for is in controlling the effect of sugar imbalance on aging. Sugars can cause the cross-linking mentioned above on our collagen molecules that lead to aging skin. When alphalipoic acid is taken internally it can prevent this reaction for all of our proteins and also help the uptake and balanced metabolism of sugars by our body. DMAE
DMAE (dimethylaminonethanol) is descripbed by Dr. Perricone as an "antioxidant membrane stabilizer." DMAE can actually incorporate itself and become part of the skin plasma membrane. Here it works both as an antioxidant and a stablizer to the actual structure of the membrane.
One of the components of aged-looking skin is sagging. Sagging does not just occur because of gravity s affect on the body, but because the tiny muscles under the skin have become loose and less responsibe to acetylcholine; a nerve chemical that causes muscles to contract. Not only are they less responsibe to acetylcholine, aging persons generally produce lower qualities of acetylcholine. One way to reverse this process is to eat more fish or supplement with other sources of DMAE, which is a precursor to acetylcholine production. Kar jaz potegnem na hitro iz tega je, da je kislina pač močan antioksidant, z močnejšim potencialom kot vitamin C in E. Načeloma prej verjamem oralnim dodatkom kot kremam, ker imam občutek, da če niso na recept zadeve vsekakor pridejo samo do vrhnjih delov kože, ker dlje ne smejo. Če bi prodrle dlje, bi morale biti registrirane kot zdravilo in smo že pri receptih:)) Kar se tiče ostalih trditev, pa sem hotela preskočiti brskanje po Pubmedu, če si morda že ti to naredila:)))  V odpravljanje gub s kremicami pa tako ne verjamem, ker če že kakšno izboljšanje kože s kakšno snovjo dosežejo, je te v kremah po moje gotovo premalo, da bi dosegla učinek. Teatree naj bi tudi preprečil nastanek mehurja, ko se opečeš, pa imam po čisto majhni opeklini večje probleme, ko sem si namazala kot takrat, ko sem se bolj opekla in si nisem namazala:) Z retinolom so npr. dosegli precejšnje izboljšanje še roza strij (ne ta starih), ampak količina retinola, ki so ga uporabljali v študijah ni prisotna v nobeni kremi na policah. No, ja. Hvala za odgovor, LP Barb . Nazaj na vrhTanjaStarost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45032Kraj: Planet LepoteStatus:OfflineSpremljaj me Objavljeno: 23. okt 2003 21:43 Sem že slišala za tega dr. Perricone, ampak tako za prvo, kot tudi za drugo snov mislim, da niso bile narejene nobene neodvisne raziskave. Zato jaz osebno temu ne verjemem, če se nekdo spomni, da je pa ena snov super ne vem kaj, dokler to ni potrjeno s strani neodvisnih študij. In v tem primeru, kolikor jaz vem, ni bilo. On je potegnil te zaključke iz dejstva, da so te snovi lahko koristne za telo, če se jih zaužije oralno (čeprav neke raziskave pa so pokazale celo škodljiv učinek!), ni pa nobenih dokazov, da topičen nanos na kožo deluje enako. Na to bo potrebno še počakati. Ne me narobe razumeti - ne rečem, da ni zdravo, ampak tudi ni rečeno, da ni škodljivo, ker preprosto še niso bile narejene neodvisne študije o tem. A health and beauty freak. Nazaj na vrhJanaStarost: n/aPridružen: 15. apr 2004Prispevkov: 383Kraj: GorenjskaStatus:OfflineSpremljaj me Objavljeno: 17. apr 2004 22:42 Tanja, te smem vprasat kje si dobila te podatke o skodljivosti/koristnosti posameznih sestavin? Nazaj na vrhTanjaStarost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45032Kraj: Planet LepoteStatus:OfflineSpremljaj me Objavljeno: 17. apr 2004 22:51 Veliko na cosmeticcop.com, pa tudi drugje - ampak ne vem vseh linkov na pamet... če kaj najdem, ti bom dala gor.  A health and beauty freak. Nazaj na vrhJanaStarost: n/aPridružen: 15. apr 2004Prispevkov: 383Kraj: GorenjskaStatus:OfflineSpremljaj me Objavljeno: 17. apr 2004 23:14 Hvala  Nazaj na vrhAlfalipoic acid in polienilfosfatidil h. Pojdi na stran:
|