Uf, celo svoja tema se je razvila iz enega mojega zapisa o tem, kaj mi gre na živce. Se strinjam, blagajničarka prav gotovo ni nič kriva in zato ne gre stresati slabe volje na njo, saj bi jo neupoštevanje navodil lahko celo stalo službe, prav gotovo pa ji prinese nevšečnosti in še več slabe volje nezadovoljnega deloajalca. No, vsekakor s svojim zapisom nisem mislila, da naokoli nadiram blagajničarke, ampak da mi gre taka politika trgovin na živce. Ker imam občutek, da me imajo za eno trapasto ovco, ki ji lako vsilijo praktično karkoli. Začelo se je pred leti v DM z raznimi maskarami ipd., sedaj pa opažam to že praktično povsod, v Mercatorju, Sparu, bencinskih črpalkah... Jasno, na blagajni pač odkloniš izdelek in basta. Sem pa tudi jaz že razmišljala da bi napisala en mail poslovodji oz. njihovemu oddelku za pritožbe. Morda celo bom. Enkrat, ko se mi bo dalo.
Blagajničarkam pa lepo dajte mir; sigurno jim ni v užitek biti filter za vso slabo voljo strank, sploh pa ne za tistih par evrov, ki jih dobijo mesečno, medtem ko osebe po katere navodilih delajo, lepo varno sedijo v svojih pisarnah in vlečejo n-krat večje plače od njih.
Edit: čeprav se strinjam z Akasho, da je res zoprno, sploh če imaš slab dan in te nekdo že 5ič v istem dnevu vpraša ali bi maskaro, čokolado, to oz. ono kremico... ti pa prideš v trgovino samo po eno flaško vode, ker ti je je zmanjkalo za po poti domov in se ti povrhu še blazno mudi. AARRGGHH!