To temo sem odprla zato, ker sem se tudi sama srečala s tem problemom pred kakšnima 2 mesecema in želim povedat, kakšne so možnosti v podobnih situacijah.
Kupila sem nov računalnik preko spleta, prvi teden je deloval brezhibno, nato pa se je začel brez razloga resetirati in je bila njegova uporaba zelo otežena in praktično nemogoča, saj se je enostavno resetiral sredi uporabljanja interneta, worda, ali pa če je bil zgolj prižgan.
Tako da sem se malo pozanimala (oz. prebrala v zakonu) kako je z uveljavljanjem stvarnih napak in kako z garancijo.
Torej vsak prodajalec mora jamčiti za stvarne napake (tudi če za izdelek ne da garancije), 2 leti od dneva nakupa izdelka. Ta izdelek je lahko katerakoli stvar, ne nujno tehnika. Stvarno napako kupec uveljavlja pri trgovcu, v kolikor stvar nima dogovorjenih lastnosti, lastnosti, ki zagotavljajo nemoteno uporabo izdelka oz. lastnosti, ki bi jih naprava po pričakovanjih morala imeti. Če pravilno uveljavite stvarno napako imate na voljo da zahtevate: popravilo izdelka ALI vračilo kupnine ALI vračilo kupnine v vrednosti napake ALI zamenjavo za nov brezhiben izdelek.
V kolikor uveljavljate napako iz naslova garancije, jo uveljavite na pooblaščenem servisu (v roku, ki je predpisan za veljavnost garancije), servis vam mora zadevo popraviti v roku 45 dni, če vam je ne zna/ne more, dobite nov izdelek.
Bistvena razlika je torej v tem, da pri uveljavljanju stvarne napake (ki vam je v roku 2 let od nakupa izdelka vedno na voljo) sami izberete kaj želite: denar, nov izdelek, povračilo dela škode....
Ne pričakovat, da vam bodo kar navdušeno sprejeli uveljavljanje stvarne napake. Sama sem izpolnila njihov obrazec, navedla napako, o njej pravilno in pravočasno opozorila trgovca, pa sem dobila odgovor, da je ''stvarna napaka sporna'', ker gre za manjšo težavo, ki se jo da odpravit na servisu.
Kar me je totalno razpenilo, sem jim scitirala par členov iz OZ-ja in čez 2 dni sem imela nov računalnik pri sebi.
Sem želela odpreti to temo bolj kot informacijo ostalim, če bi se srečale s tako težavo, ker jaz nisem želela da računalnik zgolj popravijo na servisu, ker nikoli ne bo delal tako dobro, kot bi, če bi bil iz prve 'normalen', poleg tega ima servis kar do 45 dni časa, da zadevo poskuša popraviti. Ker sem jaz računalnik kupila z namenom, da ga uporabljam na faxu, mi je bil ta datum totalno preveč razvlečen.
Upam da bo kateri prišlo prav
- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo