Da ne bomo samo o negativnih izkušnjah pisali ...
Pred 14 dnevi sem v Emporiumu kupila hlače, pri katerih sem pred nekaj dnevi opazila, da so mi počile po šivu (ne na mestu, kjer ponavadi pokajo ). Luknja je bila majhna, cca. 1,5 cm in, če ne bi imela dveh levih rok, bi jih verjetno uspela v zelo kratkem času sama zašiti. Ker pa sem bila danes spet slučajno v MB, sem šla vseeno vprašat, če hlače lahko zamenjam. Prodajalka, ki je reševala reklamacijo, je bila zelo prijazna, ponudila mi je ali zamenjavo hlač za druge (enake), ali dobropis, če pa bi želela na vsak način te hlače (če bi že zmanjkale in jih ne bi mogla zamenjat), bi mi jih pa popravili na njihove stroške in poslali po pošti (glede na to , da sem v LJ). Na srečo sem dobila enake in sem počene zamenjala za nove.
Vem, da moji problemi s hlačami nikogar ne zanimajo , ampak je pa fajn vedeti, da v MB Emporiumu vedo, kako ravnati s kupci