Corsa je 'švoh' ja - je težek avto za svojo velikost (prek tone) in je jasno mala mašinca ne potegne, čeprav je to tudi pri mojem tako, da ne gre nikamor, pa je 1.4
. Toyotka 1,33 je glede tega neprimerljiva (100 KM) ker mala res piči in ima tudi 6 prestav, kot da je že velika
. Definitvno se Corse ne jemlje 1.2 ampak 1.4, ki je pa žejna (16V), pa še vedno ni nevem kako poskočna. Vidim tudi na AC Corsice, ki se težko spravijo prehitevati, kar je najbrž tudi odvisno od voznika, ampak sem opazila da prihaja do nekega suspenza ko se Corsa spravlja prehiteti tovornjak. To se sicer tudi meni dogaja, če hočem da mali poskoči moram dati v nižjo prestavo in full gas (85KM in 63kW). Kot je že Sinth meni na začetku svetovala, ker sem se bala da bo avto premočen oz. da meni to ne rabi...mnja
Dejansko je lahko nevarno, če je avto prešvoh, oz. bolje, imaš pač več kolobocije in adrenalina če želiš varno prehitevati. Tako da čisto kot nasvet, ne prešvoh avtka, pri Corsi bi rekla sicer da je 1.4 čisto OK, ampak vzami v zakup da žverca pije precej, v primerjavi z močjo.Yariska pa izgleda majhna, ampak je not zelo prostorna (novi model), Mazda pa je mikena zunaj, not pa še bolj, meni res ni bil OK feeling, konzerva. Za Toyota servise pa itak pravijo da rabiš samo redne
Draga je pa precej za to kar ponuja, se strinjam, čeprav Polo tudi nič ne zaostaja pri tem, kljub nekoliko boljši opremi. Renault ima tudi dražje servise.zdel premalo odziven - ko sem dala gas, je bilo kot nekaj milisekund
zamika in šele tedaj je potegnil.
To drži, ampak se navadiš. Jaz sem v AŠ vozila Aurisa, zato mi je najbrž ustrezala Yariska, ker sem bila vajena tega zamika. Ko sem vozila Pola je bilo precej drugače, sploh bremza, ki ima pri Toyoti tudi 'zamik' - čeprav komaj zaznaven, pri Polu pa tako zagrabi, da je še vsak, ki je vozil mojega, vsaj enkrat vse sopotnike dobro 'pretegnil'. Kakor komu ustreza in stvar navade, navadiš pa se na vsakega. Tudi Polo v nizkih prestavah denimo ne dopušča napakic (kot Punto), če je preveč obratov in prepočasi spustiš gas ob menjavi takoj grdo cukne, kar se mi denimo pri Yarisu ni dogajalo. Zdaj sem se sicer privadila, na začetku pa sem mislila da je nekaj narobe z avtomobilom

Kakšen novejši Peugeot še morda? Mislim da dobiš precej za ceno, pa še kak Citroen, ampak meni slednji res niso, ker čeprav na zunaj še nekak zgledajo, so malčki ponavadi znotraj kot kake igrače. Micre izgledajo luštne, pa tudi poznam zadovoljne lastnike, ampak je tudi igračasta in plastikačasta.
































, v vsem tem času nisem imela nobenih okvar, res pa je, da redno skrbimo za menjavo olja & filtrov, kar se tiče zavor mi moj dragi sam poštima, ko je treba kaj menjat, drugo je pa vse tipitopi.
, vzela bi pa takega z najmanj prevoženimi km in res dobro ohranjenega, po možnosti od prvega lastnika.
) in pregledu ponudbe le-teh na internetu še vedno ne vem, kako in kaj.
Nekaj sem si jih ogledala tudi v živo in v njih sedela, tako da glede na tisti prvi občutek v avtu lahko rečem le, da je Punto Grande najverjetneje šel iz igre, Clio in nova Corsa me tudi nista pretirano navdušila, medtem ko sem se prav prijetno počutila v Twingu, pa v prejšnjem modelu Corse, celo v prejšnji Ford Fiesti (čeprav me vizualno ne pritegne)... Yariske nisem preizkusila, me že glede na prebrano ne 

Se pa seveda strinjam, Corsa meni itak ni bila všeč, do Fiata in Renaulta pa imam prirojen predsodek, čeprav ne nujno upravičen.
Mislim, da sem že omenila, da poznam zadovoljne lastnike Micre, tako starih kot novih modelov, avtek je luštkan, ampak je tudi stvar okusa. Če je tebi všeč, je pa to itak najpomembneje. Nekaj o Micri se je pisalo že nekaj strani nazaj, mene je tudi zanimala, ker so ugodne. Twingov sploh ne poznam, niti me ne zanimajo preveč
.
, še več kot bi pričakoval, čeprav je že ena uporabnica omenjala da ji pije okoli 9. Pol seveda omenjajo, da okoli 6 ali 7, ampak če hočeš kam priti v doglednem času in brez mečkanja ter voziš dinamično/normalno pol tako grdo naraste.


. Sinth je nekaj strani nazaj omenjala, da je zelo zadovoljna z novim 207.
Pojdi pogledat, sprobaj oba in se prepusti 6. čutu, feelingu, whatever

Hvala ti 