Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Müller - katastrofalne prodajalke (in še kaj)

Pojdi na stran 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32
Keks
Starost: 33Pridružen: 28. jan 2010Prispevkov: 988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 8. sep 2011 23:37
Povezava do prispevka
Se opravičujem, ampak se mi zdi, da ste ene tu malo preveč občutljive. Jaz še nikjer, niti v MB, niti v LJ nisem imela slabe izkušnje z prodajalkami, ali pa ne delam iz muhe slona.

Samo zato, ker se ti 2 prodajalki, ki sta bili sredi dela nista umaknili, je to slaba izkušnja? Malo realno poglejte: tam 8 ur zlagajo na police, imajo kup izdelkov in zdaj naj se za vsako gospodično, ki pride POGLEDAT (ok, mogoče bo kupila kaj) umikajo in tako jih vsakih 5 min nekdo zmoti pri delu. Potem ne narediš ničesar. Če ti je taka nuja kupit izdelek greš v drugo najbljižjo drogerijo, ki jih je kot gobe po dežju. Če pa res rabiš novo šminko pa vljudno vprašaš, če se lahko umakne ali pa se malo stegneš za izdelkom.
Tudi prodajlake so samo ljudje. Ene so res grozne in neprijazne, lahko pa tudi da imajo samo slab dan (težave v družini, pustil jo je fant) in ravno pred tabo je bila ena zelo neprijazna stranka.
Forget what has hurt you in the past, but never forget what has taught you.
0
Nazaj na vrh
flafi
Starost: 35Pridružen: 31. okt 2005Prispevkov: 2017Kraj: LjubljanaStatus:Offline
Objavljeno: 8. sep 2011 23:54
Povezava do prispevka
V vseh službah, kjer sem do sedaj delala, in je bil kakšen stik s strankami, je vedno veljalo, da če pride stranka, se ji prilagodiš, ji pomagaš, itd., pa čeprav to pomeni, da moraš 10x zaporedoma spustiti vse iz rok, in potem zaradi tega cel dan delaš eno in isto stvar.
Nisem sicer delala v nobeni trgovini, ampak se mi nekako zdi, da je princip isti. Oni so dejansko zaradi tebe tam. Če ne bi bilo strank, tudi prodajalk ne bi bilo, in pomoje je prav, da se ti umaknejo, če želiš kaj pogledat Smile Pa ne glede na to ali boš kaj kupil ali ne, in ne glede na to ali gledaš stvari za 1€ ali za 100€.
Everything you’ve ever wanted is on the other side of fear.
0
Nazaj na vrh
Keks
Starost: 33Pridružen: 28. jan 2010Prispevkov: 988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 0:10
Povezava do prispevka
Mogoče pa nista prodajalki, ampak tisti, ki nalagata na police. Smile
Forget what has hurt you in the past, but never forget what has taught you.
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 38Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 0:20
Povezava do prispevka
flafi je napisal/aČe ne bi bilo strank, tudi prodajalk ne bi bilo, in pomoje je prav, da se ti umaknejo, če želiš kaj pogledat Smile Pa ne glede na to ali boš kaj kupil ali ne, in ne glede na to ali gledaš stvari za 1€ ali za 100€.
 
 
Mislim, da smo postale stranke z leti še bolj zahtevne. Ampak to ni nič slabega.
In če so recimo moji kriteriji visoki, sem vedno razočarana. Mislim pa, da kriterij poštenost in prijaznost ni neizpolnljiv. Seveda bi si najbolj od vsega želela, da bi bile poleg tega še izobražene glede izdelkov, ki jih prodajajo oz. vsaj osnov (ne puder 100 odtenkov temnejši za poletje in kvazi črn bronzer, češ, ko bo konec poletja in boste imeli malo več barve). Ampak vedno znova ugotavljam, da to nikoli ne bo, zato bi se zadovoljila že s prijaznostjo, prijaznim pogledom in obravnavo, kot je napisala flafi zgoraj.
"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
Keks
Starost: 33Pridružen: 28. jan 2010Prispevkov: 988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 0:43
Povezava do prispevka
Ja, saj se razume: prodajalke morajo biti prijazne in ustrežljive. Če mi katera ponudi 5x pretemen puder, a je drugače prijazna, je ne bom napisala pod temo katastrofalne prodajalke, saj pač ni izobražena (čeprav bi morala biti). Bom pa odklonila pomoč. Bolj bi me potem motilo, da mi se še vedno vsiljuje in ponuja izdelke ali pa me gleda, kot da bom kaj ukradla. Takšne stvari se mi ne dogajajo v Mullerju, ampak v Boutique. 
Nekaj povsem drugega je, ko prodajalke govorijo z zvišenim glasom, so neprijazne, nesramne, itd. 
Če pa ena ravno nekaj zlaga na polico, si mislim: ,, Joj, zakaj moraš ravno zdaj zlagat to?'' Ampak zaradi tega še ni neprijazna. Ja, morala bi se umaknit, ne glede pred kakšnim stojalom je... ampak, če se ne, še zame to ni vrh neprijaznosti.

Forget what has hurt you in the past, but never forget what has taught you.
0
Nazaj na vrh
senny
Starost: 32Pridružen: 31. avg 2011Prispevkov: 9Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 1:05
Povezava do prispevka
Keks saj ne govorim o vrhu neprijaznosti! Ampak dejstvo je da že po sami logiki se umakneš človeku, če želi nekaj pogledati, mogoče vzeti in kupiti, ne pa da stojiš in delaš svoje delo. Sem delala v trgovini 3 leta in vem kako je in če sem se jaz morala truditi oz so to od mene pričakovali nadrejeni, jaz to tudi pričakujem od drugih trgovk ko pridem v trgovino. Čene prej, naj police naložijo na koncu delavnika (ko se trgovina zapre). To so pač osnove sploh v tako velikih trgovinah ... Smile
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 38Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 1:48
Povezava do prispevka

Keks je napisal/aČe mi katera ponudi 5x pretemen puder, a je drugače prijazna, je ne bom napisala pod temo katastrofalne prodajalke, saj pač ni izobražena (čeprav bi morala biti).

Podpis.

Keks je napisal/aali pa me gleda, kot da bom kaj ukradla. Takšne stvari se mi ne dogajajo v Mullerju, ampak v Boutique. 

Meni v obeh.
 
Sicer pa to glede zlaganja robe... mislim, da to ne delajo prodajalke, sama večkrat vidim kakšne, ki bi lahko bile študetke, ipd. Moji vsi posti v tej temi so se v bistvu nanašali na trgovke - torej na tiste na blagajni ali na tiste, ki kao "svetujejo".
"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
meme
Starost: n/aPridružen: 24. avg 2011Prispevkov: 1393Kraj: /Status:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 8:41
Povezava do prispevka
Tudi meni je v Mullerju najbolj bedno nakupovat. Še posebej se mi zdi zanimiva razlika če grem tja sama in včasih pogledam kakšno dražjo kozmetiko/parfume (pri čemer dobim samo par pomenljivih pogledov) in pa če gre z mano npr.moja mami. Takrat prodajalke kar laufajo naokol, usaj 5 jih pozdravi in hoče pomagat.... Fej Dead

Poleg tega da me je zadnjič ena prodajalka še prepričevala da firma Clinians sploh ne obstaja, in da sem se zmotila. katastrofa Angry
0
Nazaj na vrh
dede
Starost: 39Pridružen: 24. mar 2006Prispevkov: 111Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 8:57
Povezava do prispevka
Jaz se popolnoma strinjam z Keks. Sama sem tudi delala v 3 različnih trgovinah, drogerijah in živilskih, in NIKOLI in NIKDAR nismo zlagali blaga po koncu odprtja trgovine. In kaj naj prodajalka dela tisti čas, ko je trgovina odprta? Stoji kot lipov bog in vsakega vpraša, če potrebuje kakšno pomoč? Po tem boste nekatere rekle, kako so vsiljive. Ker dejansko nikogar ne poznam, ki bi 8 ur stal pri miru ne da bi spregovoril besedo, se včasih zagovori s sodelavko (kar pa je zadnje čase že tako skoraj prepovedano s strani delodajalca, pa dobro, še vedno se dogaja), pa bodo spet nekatere rekle, kako samo čvekajo in ne delajo nič. Sem opazila, da je vedno več ljudi, ki jih motijo že takšne malenkosti, da je prav absurdno...
 
Seveda, da poudarim, s tem postom ne ciljam na primere, ki so res višek nesramnosti in še vedno mislim, da mora vsakdo biti ustrezno izobražen na področju, za katerega je plačan. Pa tudi umakniti se je potrebno, če se vidi, da stranka želi neko stvar pogledati... Slab dan pa je potrebno žal prikriti, včasih se ga ne da povsem, vendar izlivati slabo voljo po strankah je seveda nedopustno... Nekatere so v trgovinah res tako nesramne, da bi jo kar v rit bincnil. Ampak dobro, najbolje je povedati v obraz. S tem se bo vsaj doseglo kaj, če pa ne, so pa tukaj še vedno nadrejeni.... Včasih pa se je potrebno samo zahvaliti za "prijaznost" in odkorakati stran, ker mogoče maš pa ti dan, ko si malo preveč občutljiv na malenkosti
 
 
~Dede~
0
Nazaj na vrh
cookiesncream
Starost: 40Pridružen: 6. avg 2011Prispevkov: 162Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 9. sep 2011 23:36
Povezava do prispevka

Keks je napisal/aali pa me gleda, kot da bom kaj ukradla. Takšne stvari se mi ne dogajajo v Mullerju, ampak v Boutique. 

Zato, ker se dejansko OGROMNO krade. Sama sicer nisem delala v drogeriji, pac pa v trgovini z oblekami in so nam zeloooo veliko pokradli. Ce jim ni problem ukrast srajcke ali puloverja, na katerem je varovalo, kako hitro sele ukradejo sminko ali lak, ki je prakticno brez zascite?

dede je napisal/aIn kaj naj prodajalka dela tisti čas, ko je trgovina odprta? Stoji kot lipov bog in vsakega vpraša, če potrebuje kakšno pomoč? Po tem boste nekatere rekle, kako so vsiljive.


Ja, prodajalka je med delovnim casom zato tam, da pomaga strankam. V Sloveniji na to, da prodajalka ponuja pomoc, nismo ne vem kako navajeni, ker dokler ni prisla kriza, so se izdelki prodajali sami od sebe in jih ni bilo treba ponujat. Potem pa je prisla kriza, ljudje so kupovali manj in nadrejeni so zaceli pritiskat na prodajalke, da zacnejo bolj ponujat pomoc. V tujini (sploh recimo Amerika) je to od nekdaj stalna praksa. V vsaki trgovini te lepo pozdravijo, vprasajo, ce potrebujes pomoc, ti dajo vedet, da so ti na voljo, ce bos kaj potreboval, na vprasanja odgovarjajo z nasmehom in na sploh ti dajo obcutek, da so tam zate in da jim nisi odvec. V Sloveniji smo glede tega malo zadaj in se je costumer service zacel forsirat sele v zadnjih letih. Sama sem opazila, da je razlika, ce stranki ponudis pomoc. Ce se ji res posvetis in si prijazen, bo sigurno kupila se kaj vec, kot je morda nameravala in se drugic vrnila k tebi oziroma izrecno povprasala po tebi, ce te ne bo nasla v trgovini.
No, malo sem zasla, ampak kar sem v bistvu hotela povedat, je to, da bi Muller lahko malo vec naredil v smeri costumer service-a. Za zacetek malo bolj izobrazene svetovalke, ki vejo, o cem govorijo, potem pa se znanja o delu s strankami. Jim ne bi skodilo.
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. sep 2011 0:30
Povezava do prispevka
cookiesncream je napisal/a No, malo sem zasla, ampak kar sem v bistvu hotela povedat, je to, da bi Muller lahko malo vec naredil v smeri costumer service-a. Za zacetek malo bolj izobrazene svetovalke, ki vejo, o cem govorijo, potem pa se znanja o delu s strankami. Jim ne bi skodilo.


En velik podpis . Muller bi moral veliko bolj delati na customer service. Tudi sama sem par let delala kot svetovalka in se naučila da je stranka "bog", tudi če ni upravičeno. Seveda s tem ne mislim da se je potrebno uklanjati vsaki muhi strank, vseeno pa je svetovalka/prodajalka tam zaradi strank in kakšno vprašanje ali samo pozdrav ne bi škodila. Če samo pomislim- v Dm-ih se izredno trudijo glede ustrežljivosti do strank, tudi vedno te prodajalke pozdravijo. V Mullerju jaz osebno tega nisem niti enkrat še doživela. 

Čeprav je pa tako da Muller ima razdeljena področja, nekatere so samo za blagajno, druge svetovalke, tretje zlagajo na police. In kolikor se spomnim se je tukaj na forumu enkrat oglasilo dekle, ki je rekla da je nekaj časa delala v Mullerju in da imajo tam tako politiko da jih dobesedno "forsirajo" da čimprej zložijo robo ven iz košar/vozičkov in da je tega tako veliko, da je praktično nemogoče da bi to delali po zaprtju trgovine. Seveda pa je to le stvar organizacije in se strinjam da stranke same tega ne bi smele občutiti.


0
Nazaj na vrh
dede
Starost: 39Pridružen: 24. mar 2006Prispevkov: 111Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. sep 2011 13:32
Povezava do prispevka
Se popolnoma strinjam z vama... Moj komentar je letel predvsem na punce, ki so napisale, da naj bi včasih celo bile prodajalke preveč vsiljive... V takšni masi ljudi, ki se dnevno zamenja v tako veliki trgovini, kot je Müllerje je zelo težko zadovoljiti vse kupce. Težava je tudi v tem, da ima Müller zaposlene iste prodajalke tako za svetovanje kot za zlaganje robe in blagajno (to govorim predvsem za trgovino v Velenju). Težko je uskladiti vse skupaj, zato se včasih zdi, da jih ni dovolj za svetovanje. Vendar tako kot je iza napisala, vse je samo stvar organizacije, če bi se potrudli bi že našli način, da bi vse skupaj obvladali

Je pa zanimivo kako velika razlika je v Velenju med Müllerjem in DM-om. V DM-u delata max 2 prodajalki, ki ju včasih sploh ne vidim, dokler ne stopim do blagajne. Dobri sta, da lahko vse obvladata Zgleda, da se to kar veliko razlikuje od mesta do mesta...
~Dede~
0
Nazaj na vrh
cookiesncream
Starost: 40Pridružen: 6. avg 2011Prispevkov: 162Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 10. sep 2011 22:36
Povezava do prispevka
Ja, sigurno je vse v organizaciji in se da, ce vodstvo zna delo razporedit in organizirat (navsezadnje same prodajalke niso krive za to, kako so razporejene na delovna mesta, tako da vsa kritika ne gre samo njim). Sicer ne vem, kako imajo pri njih organizirano polnjenje polic, ampak zanimivo mi je, da kadarkoli sem sla v Muller, sem videla kaksno punco, ki je polnila police, a polica s tistim izdelkom, ki sem ga sama iskala (sploh pri dekorativi), je bila prazna. Sem prisla spet pogledat naslednji dan in izdelka se vedno ni bilo na polici. Dopuscam seveda moznost, da jim je zaloga posla, a se mi je to kar dosti dogajalo. Tako da mislim, da ce jim do neke normalne ure dopoldan ne uspe vsega napolnit, bi se morali malo drugace organizirat in prit kaksno urco pred odprtjem trgovine, pa takrat res v miru vse napolnit. Pa bi bile med delovnim casom vec na voljo strankam in prav tako bi stranke imele na voljo vec izire. Navsezadnje je njihov promet mocno odvisen od zalozenosti polic - ce izdelka ni na polici, ga stranka pac ne more kupit (da bi pa kaksna prodajlka sla po izdelek v skladisce, ce stranka po njemu vprasa, pa se nisem dozivela).
0
Nazaj na vrh
estelle
Starost: 38Pridružen: 30. maj 2008Prispevkov: 3817Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. sep 2011 13:57
Povezava do prispevka
Včeraj sem bila v tistem večjem Mullerju v M. Soboti. Rada bi pohvalila eno mlajšo prodajalko, ki je ravnokar zlagala stvari na stojala, ko sem se jaz začela "stegovati" preko vozička z robo do Catrice stojala. V trenutku je voziček pazljivo zapeljala vstran od stojala, tako da sem se ji direkt morala zahvaliti. Punce, še je upanje na boljši customer service.
"As we advance in life it becomes more and more difficult, but in fighting the difficulties the inmost strength of the heart is developed." -
-- Vincent Van Gogh
0
Nazaj na vrh
iza
Starost: 122Pridružen: 17. jan 2007Prispevkov: 4988Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 11. sep 2011 15:30
Povezava do prispevka
Seveda se najdejo tudi svetle izjeme, kar je super. Tudi sama sem nekaj časa nazaj tu pohvalila neko študentko ki mi je pomagala (sama od sebe). Prav tako mi je zadnjič neka svetovalka sama od sebe dala kar nekaj testerjev. Razlog je bil v tem da je bila zraven mami in da sem kar nekaj pri njej kupila  (nevem ali imajo tudi one povišico odvisno od tega koliko katera proda? ).
 
Žal pa meni osebno sliko customer service-a pokvari že sam vstop v trgovino, kjer so pri vratih velikokrat blagajničarke/svetovalke/prodajalke, ki gledajo skozi tebe kot bi bil zrak. Že v osnovi imajo to zgrešeno.


0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Müller - katastrofalne prodajalke (in še kaj)
Stran 29 od 32
Pojdi na stran 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
V razvitih državah se pomanjkanje vitamina B12 običajno pojavi pri dojenih otrocih, katerih matere so vegetarijanke ali veganke.