Keks je napisal/aali pa me gleda, kot da bom kaj ukradla. Takšne stvari se mi ne dogajajo v Mullerju, ampak v Boutique.
Zato, ker se dejansko OGROMNO krade. Sama sicer nisem delala v drogeriji, pac pa v trgovini z oblekami in so nam zeloooo veliko pokradli. Ce jim ni problem ukrast srajcke ali puloverja, na katerem je varovalo, kako hitro sele ukradejo sminko ali lak, ki je prakticno brez zascite?
dede je napisal/aIn kaj naj prodajalka dela tisti čas, ko je trgovina odprta? Stoji kot lipov bog in vsakega vpraša, če potrebuje kakšno pomoč? Po tem boste nekatere rekle, kako so vsiljive.
Ja, prodajalka je med delovnim casom zato tam, da pomaga strankam. V Sloveniji na to, da prodajalka ponuja pomoc, nismo ne vem kako navajeni, ker dokler ni prisla kriza, so se izdelki prodajali sami od sebe in jih ni bilo treba ponujat. Potem pa je prisla kriza, ljudje so kupovali manj in nadrejeni so zaceli pritiskat na prodajalke, da zacnejo bolj ponujat pomoc. V tujini (sploh recimo Amerika) je to od nekdaj stalna praksa. V vsaki trgovini te lepo pozdravijo, vprasajo, ce potrebujes pomoc, ti dajo vedet, da so ti na voljo, ce bos kaj potreboval, na vprasanja odgovarjajo z nasmehom in na sploh ti dajo obcutek, da so tam zate in da jim nisi odvec. V Sloveniji smo glede tega malo zadaj in se je costumer service zacel forsirat sele v zadnjih letih. Sama sem opazila, da je razlika, ce stranki ponudis pomoc. Ce se ji res posvetis in si prijazen, bo sigurno kupila se kaj vec, kot je morda nameravala in se drugic vrnila k tebi oziroma izrecno povprasala po tebi, ce te ne bo nasla v trgovini.
No, malo sem zasla, ampak kar sem v bistvu hotela povedat, je to, da bi Muller lahko malo vec naredil v smeri costumer service-a. Za zacetek malo bolj izobrazene svetovalke, ki vejo, o cem govorijo, potem pa se znanja o delu s strankami. Jim ne bi skodilo.