Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Uveljavljati stvarno napako ali garancijo?

meme
Starost: n/aPridružen: 24. avg 2011Prispevkov: 1393Kraj: /Status:Offline
Objavljeno: 17. dec 2012 21:27
Povezava do prispevka

To temo sem odprla zato, ker sem se tudi sama srečala s tem problemom pred kakšnima 2 mesecema in želim povedat, kakšne so možnosti v podobnih situacijah.
 
Kupila sem nov računalnik preko spleta, prvi teden je deloval brezhibno, nato pa se je začel brez razloga resetirati in je bila njegova uporaba zelo otežena in praktično nemogoča, saj se je enostavno resetiral sredi uporabljanja interneta, worda, ali pa če je bil zgolj prižgan.
Tako da sem se malo pozanimala (oz. prebrala v zakonu) kako je z uveljavljanjem stvarnih napak in kako z garancijo.

Torej vsak prodajalec mora jamčiti za stvarne napake (tudi če za izdelek ne da garancije), 2 leti od dneva nakupa izdelka. Ta izdelek je lahko katerakoli stvar, ne nujno tehnika. Stvarno napako kupec uveljavlja pri trgovcu, v kolikor stvar nima dogovorjenih lastnosti, lastnosti, ki zagotavljajo nemoteno uporabo izdelka oz. lastnosti, ki bi jih naprava po pričakovanjih morala imeti. Če pravilno uveljavite stvarno napako imate na voljo da zahtevate: popravilo izdelka ALI vračilo kupnine ALI vračilo kupnine v vrednosti napake ALI zamenjavo za nov brezhiben izdelek.

V kolikor uveljavljate napako iz naslova garancije, jo uveljavite na pooblaščenem servisu (v roku, ki je predpisan za veljavnost garancije), servis vam mora zadevo popraviti v roku 45 dni, če vam je ne zna/ne more, dobite nov izdelek.

Bistvena razlika je torej v tem, da pri uveljavljanju stvarne napake (ki vam je v roku 2 let od nakupa izdelka vedno na voljo) sami izberete kaj želite: denar, nov izdelek, povračilo dela škode....
Ne pričakovat, da vam bodo kar navdušeno sprejeli uveljavljanje stvarne napake. Sama sem izpolnila njihov obrazec, navedla napako, o njej pravilno in pravočasno opozorila trgovca, pa sem dobila odgovor, da je ''stvarna napaka sporna'', ker gre za manjšo težavo, ki se jo da odpravit na servisu.
Kar me je totalno razpenilo, sem jim scitirala par členov iz OZ-ja in čez 2 dni sem imela nov računalnik pri sebi.

Sem želela odpreti to temo bolj kot informacijo ostalim, če bi se srečale s tako težavo, ker jaz nisem želela da računalnik zgolj popravijo na servisu, ker nikoli ne bo delal tako dobro, kot bi, če bi bil iz prve 'normalen', poleg tega ima servis kar do 45 dni časa, da zadevo poskuša popraviti. Ker sem jaz računalnik kupila z namenom, da ga uporabljam na faxu, mi je bil ta datum totalno preveč razvlečen. 
Upam da bo kateri prišlo prav smiley

 

0
Nazaj na vrh
CantLoveCantHurt
Starost: 33Pridružen: 25. sep 2008Prispevkov: 2109Kraj: MemoriaStatus:Offline
Objavljeno: 28. jun 2013 13:03
Povezava do prispevka

Jaz sem pred kratkim kupila izdelek, ki ima očitno tovarniško napako in bi zdaj rada uveljavila stvarno napako. Izdelek je bil uporabljen enkrat (ker nisem takoj opazila napake), etikete pa nima več. Lahko kljub temu nesem nazaj v trgovino - račun še imam? Rada bi imela enak izdelek brez te napake.

Yesterday, upon the stair,I met a man who wasn't there. He wasn't there again today. I wish I wish he'd go away...
0
Nazaj na vrh
meme
Starost: n/aPridružen: 24. avg 2011Prispevkov: 1393Kraj: /Status:Offline
Objavljeno: 30. jun 2013 22:39
Povezava do prispevka

Če še ni minilo 2 leti od nakupa in imaš račun, potem mislim, da je vse ok in mirno odneseš izdelek nazaj.

Če ti bodo kaj komplicirali, pa navedeš relevantne člene iz OZ in to je to Smile (jaz sem svoj računalnik uporabljala mesec ali celo več, odlepila stran nalepke itd...) pa sem na koncu prišla do sveže novega računalnika (lahko zahtevaš tudi povračilo denarja ali povrnitev škode) Smile

0
Nazaj na vrh
CantLoveCantHurt
Starost: 33Pridružen: 25. sep 2008Prispevkov: 2109Kraj: MemoriaStatus:Offline
Objavljeno: 13. jul 2013 21:44
Povezava do prispevka

Izdelek sem vrnila, trgovina ga je poslala dobavitelju, ki ga je pa zamenjal s novim brez napake. smiley

Yesterday, upon the stair,I met a man who wasn't there. He wasn't there again today. I wish I wish he'd go away...
0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Uveljavljati stvarno napako ali garancijo?
Stran 1 od 1
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
S čokolado obloženi malinovi grižljaji z arašidovim maslom so božanska poslastica, ki bo potešila željo po sladkem.