bubica10, mail o odpremi sem dobila 8. februarja.
- Nega obraza &
telesaZadnje novice
Najbolj brano
- Make up &
ličenje - Moda &
stil - Rekreacija &
hujšanjeZadnje novice
Najbolj brano
- Zdravje &
odnosiZadnje novice
Najbolj brano
- Nosečnost &
starševstvo
bubica10, mail o odpremi sem dobila 8. februarja.
@Starlight tnx, a to je kakšna nova EU direktiva? Tole je namreč šli čisto mimo mene ;(
Da poročam: pod mesec in poln dolgi njavaži sem končno dobila vrnejen denar na lookfantastic.
Ana25 in Rene, hvala! Mika me, sem preverila tudi na Strawberrynet, če ga imajo, pa sicer imajo to znamko, ne pa tudi tega izdelka. To je edina tuja kozmetična spletna trgovina, preko katere sem do sedaj kupovala. Kakšni so pogoji na FeelUnique? Imajo poštnino? Saj trgovino bom "preverila", samo zanimajo me konkretne izkušnje.
če koga zanima, sem poslal mail na support od feelunique, glede dostave parfumov...in spodaj je njihov odgovor, upam, da bo v aprilu dostava spet mogoča...
Unfortunately we are currently not able to send perfumes and nail varnishes to your destination.However, we are looking at alternative transport solutions which we hope to be in place by April 2013. Please revisit feelunique.com to reorder your goodies after this date. We apologise for the inconvenience caused.
Besedilo očiščeno v notepadu.
Tanja
il Principe, prosim, da od kjerkoli kopiraš besedilo, ga pred objavo očistiš v notepadu/beležnici (kopiraš najprej tja in od tam na forum).
Hvala.
Da poročam še jaz glede Beauty bay-a: v torek sem jim poslala eno daljše sporočilo, v tistem njihovem obrazcu na spletni strani pod šifro tehnične težave da ne bi sprve dobila nazaj tistega avtomatičnega maila. Takoj sem dobila odgovor, da bo na odgovor svetovalca treba čakat malo dlje, ker imajo več dela na customer servicu. Uglavnem, v roku parih ur sem dobila celo odgovor, da naj jim izpolnim en obrazec za vračilo in ga poskeniram nazaj. To sem storila in sedaj čakam na denar ali odgovor - nevem točno, tale customer service se počasi obrača.
Moja izkušnja s Feelunique: 25. marca sem oddala naročilo in plačala preko PayPala. Izbrala sem standardno/navadno pošiljko. Paket je na moj naslov prispel v tednu med prvomajskimi prazniki, ko me ni bilo doma in poštar oz. pošta je očitno paket takoj poslala nazaj pošiljatelju, saj me je, še preden sem se sploh vrnila domov, na mojem TRRju že čakal vrnjen denar z obrazložitvijo, da paketa ni bilo mogoče vročiti naslovniku
Ne vem zakaj poštar ni v nabiralniku pustil listka z obvestilom o prispeli pošiljki, da bi lahko paket dvignila naknadno oz. v roku 15 dni. Zdaj se mi več ne ljubi čakati 1 mesec za eno stvar in je najbrž ne bom naročila ... Mislim, da je to napaka slovenske pošte. Itak je kar je
Ali katera od vas naroča Derma E na ameriški (cenzurirani) spletni strani in je opazila nenormalno povišanje poštnine (ne moreš več izbrati navadne poštnine za nakup vrednosti pod določenim zneskom)?
.
Jaz sem naročila v petek - normalno, za štiri.
Ni pomemben samo znesek, ampak tudi teža izbranih izdelkov. Mogoče ti je zaradi tega onemogočilo izbiro poceni poštnine.
A po novem se pa lahko pogovarjamo kje v tujini naročamo Derma E izdelke?
Jaz sem bla enkrat ornk kregana, ker sem kršila nevemkateri člen pravil .
Če je nekaj v cenzuri, je v cenzuri z razlogom.
Tebe, Nady, bi pa prosila, da sporočiš (daš povezavo, kopiraš ...), kje si bila "ornk kregana". Hvala.
Balea BEAUTY EXPERT kremni gel za telo vsebuje 5 ...
Šampon za lase Elseve Extraordinary Clay je ...
Intenzivno vlažilna in hranilna krema z ureo, ...
S 5 % UREA regeneratorja in učinkovine proti ...
Lahkoten gel serum za prefinjeno polt Z ...