romy je napisal/a V super / hipermarketih velikokrat polic sploh ne polnijo zaposleni v trgovini, ampak jim to naredi dobavitelj (oz. njegovi zaposleni), ki tako zloži izdelke, tako kot mu paše. Ker si želi prodati tudi tiste izdelke, ki so tik pred potekom roka, jih seveda pusti gor. Če / Ko trgovec to opazi (ali pa ga na to opozori stranka), ukrepa in izdelek odstrani, ker se mu ne splača tvegati inšpektorske kazni (da ne bo pomote, inpšekcija se odzove na vsako tako prijavo, pri nas je včasih na dan tudi več tovrstnih pregledov).
To pa se mi zdi resnično žalostno. Trgovec bi moral stalno preverjati kaj prodaja, saj danes izredno težko zaupaš dobaviteljem. Seveda je dopustno da trgovca opozori stranka, vendar se to ne bi smelo dogajati, oz. le v redkih primerih. Ker stranka pride v trgovino da nakupi stvari, ne da se mora ob tem ukvarjati še s tem ali je neko živilo še užitno. Vsaj ne z vsako stvarjo ki jo kupi. Sama res nimam časa za to.
Romy, ne narobe razumeti. Nisem rekla, da trgovci ne pregledujejo izdelkov, a teh izdelkov je toliko, da čisto čisto vsakega žal ne more prijeti v roke. Če recimo oseba, zadolžena za neke police, dopoldne pregleda izdelke, vmes pride dobavitelj napolniti police, žal vedno ni mogoče ponovno čisto čisto vsakega izdelka pregledati.
Pri nas do pretečenih datumov prihaja največkrat tam, kjer police polni dobavitelj. Pač vmes med 25 kosov s pravim datumom poturi enega ali dva kosa s pretečenim datumom. Opozarjamo direktorje dobaviteljev na ta problem, a njim se gre ravno tako za prodajo kot nam. Vedo, da jim zaradi takih "občasnih" napak pogodbe ne bomo kar tako odpovedali, mi pa lahko na ta račun hitro izgubimo stranko, zato redno preverjamo police.
Ne vem sicer, koliko krat se tebi osebno zgodi pretečeni datum, ampak - resnici na ljubo - meni se v vsaj zadnjih dveh leti ni nikoli. Pa ne preverjam datumov (ponavadi hitim, ker ne maram nakupovati, imam poln kufer trgovin

). Če se ti to večkrat dogaja, bi jaz zamenjala trgovino in ne bi posploševala.
romy je napisal/a Čenča, upam da ne razumeš tega argumentiranja kot napad nate.Se mi zdi zelo pohvalno da lahko obe strani slišimo. Sploh ne. Niti ne rečem, da so za vse krivi trgovci, niti to ne leti na vse trgovine (sem povedala, da govorim za tiste katere obiskujem). Razumem kako poteka sistem in vem zakaj še vedno nekje šepa. Zato ker so vse rešitve teh problemov drage in bi nekateri imeli manjše plače (na žalost so potem vedno trgovci na slabšem). Naj povem še, da nisem neka zafrustrirana ženska, pedantna 100 na uro. Me pa nekatere stvari zelo motijo in sem bolj občutljiva nanje, sploh ker vem da vse plačam (nič ne dobim zastonj).
Sploh ne razumem tega kot napad name. Le prosim te, da vsega, kar napišem, ne vzameš tako črno-belo, kot npr. zgornji primer. Kot sem že rekla, dokler tega sistema ne doživiš sam, si je težko predstavljati ustroj dela v takem podjetju, tako kot si ga jaz ne morem npr. v proizvodnji.