Baby, reklamiraj jim. Če ni bila v redu roba, jim jo vrni, pa ti naj vrnejo denar.
Jaz sem slovenskih spletnih trgovinah enih 2x ali 3x nekaj naročila preko spleta, pa je vedno bilo vse ok (je pa to navadno bila kakšna knjiga, enkrat neki prehranski dodatki). Sem ponavadi vedno kliknila možnost plačila po povzetju.
Tukaj v Nemčiji pa več stvari naročam preko spleta, a le v nemških spletnih trgovinah. Prvič zato, ker mi ni za hodit okrog od trgovine do trgovine, drugič zato, ker se mi ne da čakat, da mi v lekarni naročijo kreme in spet nazaj hodit in tretjič zato, ker je ceneje.
Naročam hrano za mačko, od Spiringa kreme preko spletne lekarne, kakšne knjige občasno, čevlje kupujem pri Zalando, nazadnje sem kupila tam tudi nekaj za obleči, ker imam drugače velik problem najti čevlje, ki so dovolj lepi in dovolj udobni.
So zanesljivi in zelo hitri, pri Zalando in zooplus je poštnina zastonj, gre pa vse preko dhl in dobiš že naslednji dan, če zjutraj naročiš. Pri vseh pa imaš v paketu priloženo reklamacijsko polo že z napisanimi izdelki, ki si jih kupil in nalepko za pošto z naslovom in kodo, da lahko brezplačno pošlješ nazaj. Če kaj ni ok, samo narediš križece v polo in navedeš razlog. Tako, da lahko rečem, da imajo to super urejeno.
Edino razočarala me je spletna trgovina z dietno hrano, kjer je bilo napisano rok dobave 2 dni, potem sem pa 10 dni čakala, da je kaj prišlo. In pač zato tam več nič ne naročam, ker niso profesionalni.
V kakšnih neznanih x, y trgovinah pa ne naročam, prav tako tudi preko e-bay-a ne, ker ne zaupam. Sicer pa, če stane nekaj le par eurov, sem prepričana, da tudi kvaliteta ne more biti dobra.
Z vsemi temi