Prijava
Registracija Pozabljeno geslo

Forum

Reklamacija

Pojdi na stran 1 , 2 , 3
BiBu
Starost: 35Pridružen: 20. jul 2007Prispevkov: 430Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:27
Povezava do prispevka

Hejla!

Obujam temo. Prejšni torek sem v trgovini Ann Christine kupila bluzico (belo,z zakovicami na ovrtniku). Super vesela, ker sem jo dobila, ker je bila še edina številka. Zaradi pomanjkanja časa je nisem oprala pred prvo uporabo (na srečo) in sem jo imela včeraj oblečeno cca. 8 ur (na faksu). Ko pridem domov in jo slečem zgroženo ugotovim da se je v predelu komolcev blago dobesedno raztegnilo-nastale so dobesedno majhne luknjice. nakar sem opazila da je tudi pri drugih šivih vse skupaj malce raztegnjeno. Kaj bo šele ko bom jaz to oprala in večkrat nosila-bluza bo verjetno razpadla. Ker je jutri 8 dan od nakupa, jaz pa jutri nikakor nimama časa da bi šla v Celje in to zamenjala me zanima ali je možno uveljavljat reklamacijo tudi po preteku 8 dni(da mi ne bojo komplicirali preveč).verjetno bom šla v Celje v četrtek. Je pojav na bluzi sploh skrita napaka?(prilagam sliko) Imam tudi račun,etiketo, bluza pa ni bila oprana ampak samo 1x nošena!

Prosim za hiter odgovor.Hvala!

Šele sedaj sem opazila, da to sploh ni tema reklamacije tekstila (iskala sem po brskalniku in mi je tole vrgno ven,jaz pa šla kar pisatsmiley, se opravičujem)

Preteklost in prihodnost sta tatova časa Življenjska sreča je sestavljena iz trenutkov – majhnih, hitro pozabljenih dobrotljivosti, kot so nasmeh, prijazen pogled ali iskren poklon. (S. T. Coleridge)
0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:41
Povezava do prispevka

Seveda je skrita napaka (slaba kvaliteta blaga, ki je ob prevzemu z običajnim pregledom ni bilo mogoče opaziti). Rok pa je 2 meseca odkar si napako opazila.

Nazadnje urejal/a JoLynn 25. feb 2015 13:42; skupaj popravljeno 1 krat
0
Nazaj na vrh
BiBu
Starost: 35Pridružen: 20. jul 2007Prispevkov: 430Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:47
Povezava do prispevka

JoLynn torej lahko uveljavljam reklamacijo tudi po preteku 8-dni ter ob dejstvu, da je blua bila 1x nošena?

 

Hvala!

Preteklost in prihodnost sta tatova časa Življenjska sreča je sestavljena iz trenutkov – majhnih, hitro pozabljenih dobrotljivosti, kot so nasmeh, prijazen pogled ali iskren poklon. (S. T. Coleridge)
0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:49
Povezava do prispevka

Ja, 2 meseca odkar si napako opazila je rok. In čeprav si jo nosila, jo lahko uveljavljaš (po mojem pojmovanju bi jo lahko tudi če bi jo oprala).

0
Nazaj na vrh
BiBu
Starost: 35Pridružen: 20. jul 2007Prispevkov: 430Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:53
Povezava do prispevka

Hvala!

Preteklost in prihodnost sta tatova časa Življenjska sreča je sestavljena iz trenutkov – majhnih, hitro pozabljenih dobrotljivosti, kot so nasmeh, prijazen pogled ali iskren poklon. (S. T. Coleridge)
0
Nazaj na vrh
Tanja
Starost: n/aPridružen: 14. okt 2003Prispevkov: 45016Kraj: Planet LepoteStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 20:56
Povezava do prispevka

Jasno, da gre za napako in imaš pravico do reklamacije. Na tvojem mestu bi jutri poklicala, zahtevala poslovodjo in povedala kako in kaj in se dogovorila, kdaj boš spet tam, da boš vrnila. Če ne boš kmalu, se magari dogovori, da pošlješ po pošti (seveda priporočeno in na njihove stroške) in kdaj in kako ti bodo vrnili denar. Vse to se vnaprej dogovori s poslovodjo.

Poleg tega za skrite napake ne velja 8-dnevni rok od dneva nakupa, temveč odkar si odkrila napako, če se ne motim.

Če bodo kakršnekoli težave, pa se lahko obrneš na tržni inšpektorat.

Pa ne pozabi, da imaš ti pravico odločiti, ali želiš zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine (ker mnogi trgovici ponudijo le menjavo, v upanju, da se potrošniki ne zavedajo svojih pravic).

A health and beauty freak.
0
Nazaj na vrh
BiBu
Starost: 35Pridružen: 20. jul 2007Prispevkov: 430Kraj: MariborStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 21:05
Povezava do prispevka

Hvala tudi tebi Tanja. O klicu sem tudi že razmišljala in bom verjetno jutri res kar poklicala tja.

 

Preteklost in prihodnost sta tatova časa Življenjska sreča je sestavljena iz trenutkov – majhnih, hitro pozabljenih dobrotljivosti, kot so nasmeh, prijazen pogled ali iskren poklon. (S. T. Coleridge)
0
Nazaj na vrh
JoLynn
Starost: n/aPridružen: 17. nov 2010Prispevkov: 1285Kraj: n/aStatus:Offline
Objavljeno: 4. dec 2012 21:06
Povezava do prispevka
Tanja je napisal/a

 

Poleg tega za skrite napake ne velja 8-dnevni rok od dneva nakupa, temveč odkar si odkrila napako, če se ne motim.

To itak. Poleg tega pa po ZVPot za potrošnike velja dvomesečni rok in ne 8 dnevni.

 

Zahtevaš lahko popravilo izdelka ali zamenjavo ali vračilo denarja - po tvoji izbiri. Da ti ne boddo vsilili drug izdelek na vsak način. Dolžni so ti vrniti denar, če to zahtevaš.

0
Nazaj na vrh
Pojdi na:
Reklamacija
Stran 3 od 3
Pojdi na stran 1 , 2 , 3
Pojdi na stran:
Kozmetometer
Zadnje ocene
Zadnji izdelki
  • Tanja 19. mar 2023 20:52
    RES slabo, meni izsušuje kožo
  • Tanja 21. feb 2023 18:20
    Izvrsten, najboljši
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:25
    Svaljka se
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 12:05
    Ne preprečuje vonjav
  • [*jag0da*] 19. feb 2023 11:57
    Ne neguje
Forum
Zadnje objave
Najbolj brano
Trenutno dogaja
Izpostavljamo
Profesorica je razkrila, da je uživanje mesa nujno za duševno zdravje, saj veganska hrana ne vsebuje ključnih hranil.